Acid rain, zure regen hebben we toch allang geen last meer van?quote:Netherlands water pollution in the form of heavy metals, organic compounds, and nutrients such as nitrates and phosphates; air pollution from vehicles and refining activities; acid rain
wat was het vervolg daarop ook alweer?quote:Op zondag 25 december 2005 11:46 schreef pberends het volgende:
Cia factbook over Nederland en environmental issues:
[..]
Acid rain, zure regen hebben we toch allang geen last meer van?
Die zou universeel voor elke zichzelf evaluerende man kunnen zijnquote:
wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 25 december 2005 12:04 schreef George-Butters het volgende:
Mijn vriendin is roodharig. En alles wat ze zeggen over temperament en vurigheid is waar. Soms is het meer doen dan denken, maar dat heeft ook zeker zijn charmes.
errug charmant jaquote:
Onvoorwaardelijk en irrationeelquote:
Indeed-ly-doo, sir.quote:Op zondag 25 december 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen, Koenraad.
Ik heb er nog niet veel tijd voor gehad helaas. Maar samen met de cursus photosjop voor gevorderden staat dit wel op mijn to-do lijstje.quote:Op zondag 25 december 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
Nog een beetje geëxperimenteerd met Blender, George? Ik weet dat het in het begin niet te doen lijkt en dat je dan misschien geen zin meer hebt, maar als je wat tutorials doet, dan krijg je steeds meer feeling met het programma. Blijkt dan opeens gewoon vrij simpel te zijn.
Krek.quote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef George-Butters het volgende:
Zijn er nog positieve kerstnieuwtjes?
Jou laat ik mijn kinderen niet opvoeden.quote:Op zondag 25 december 2005 14:15 schreef George-Butters het volgende:
Maarten, ik ben trots op je. Heb je ook een meisje versierd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |