Cash gebruikte geen softdrugs, RQ. Maar om de vraag te beantwoorden; vandaag haal ik die aversie bij de buurtsuper.quote:Op zondag 25 december 2005 19:28 schreef RichardQuest het volgende:
Welke oude nummers heb je herondekt in 2005?
Waar haal je je aversie tegen softdrugs dan vandaag, Johan?.
Cash niet nee. Weet je waar Little Green Bag over gaat?quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Cash gebruikte geen softdrugs, RQ. Maar om de vraag te beantwoorden; vandaag haal ik die aversie bij de buurtsuper.
Ik vergiste me, Cash komt er niet in voor. Maar ik vind het wat tof van je dat je een padvinder als ik even gaat voorlichten.quote:Op zondag 25 december 2005 19:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Cash niet nee. Weet je waar Little Green Bag over gaat?
quote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vergiste me, Cash komt er niet in voor. Maar ik vind het wat tof van je dat je een padvinder als ik even gaat voorlichten.
Altijd belangrijk nieuws hè. Dan is het de wereldeconomie, dan de sneeuwpoppenwedstrijd.quote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef Tafkahs het volgende:
gister had je een kerst RQ op cnn
[afbeelding]
Ik ga ook telen dezer maandenquote:Op zondag 25 december 2005 19:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Coen houdt van drugsliedjes, dat is het.![]()
Hebben ze die kanalen van de kabel veranderd dat het beeld zo slecht isquote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef Tafkahs het volgende:
gister had je een kerst RQ op cnn
[afbeelding]
Castro werd ook nog met een overvoice afgezeken zag ikquote:Op zondag 25 december 2005 19:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Altijd belangrijk nieuws hè. Dan is het de wereldeconomie, dan de sneeuwpoppenwedstrijd.
Die doet het gewoon niet zo goed, net als rtl4 en sommige commerciele zenders. 't is niet erg.quote:Op zondag 25 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hebben ze die kanalen van de kabel veranderd dat het beeld zo slecht is?
Zo, da's een lekkere lange tong lok haar.quote:
Geen probleem, Adriaan. Beter te laat dan overtijd.quote:Op zondag 25 december 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dank je, Jorn. Ik ben net klaar.
Daar komt de FIOD aan.quote:Op zondag 25 december 2005 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen probleem, Adriaan. Beter te laat dan overtijd.
Waarom moeten ze toch altijd jou hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |