Wat jij zegtquote:
Eens. Ik moest meestal wel glimlachen, maar meer ook niet. Zeker in de 2e helft niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef TC03 het volgende:
Beetje flauw en voorspelbaar, maar wel vermakelijk. Komt alleen niet in de buurt van Theo Maassen.
Maar die zijn dan ook héél slecht. Totaal geen humor.quote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef bart83 het volgende:
Geweldige show, heb ongeloofelijk gelachen.
En hij is muzikaal 100 x beter dan Lebbis en Jansen enzo
Het waren wel erge inkoppertjes. Volgens mij lijken zijn shows gigantisch op elkaar, elke keer the same old jokes. Nu weet ik nog steeds niet of ik 'm al gezien heb of niet.quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Viel me echt zwaar tegen. Heb 1 of 2 keer gelachen in een kwartier tijd dat ik het keek.
Hallo, in welk werelddeel ligt Marokko?quote:"Ik ben een keer in Afrika geweest, in Nigeria"
Ik heb Freefight als MP3 op een MP3 Player. Die show heb ik minstens 20x beluisterd en ik blijf hem geniaal vinden. Een geweldig geheel! Helaas had ik dat gevoel bij Most Wanted niet. Inderdaad beetje rommelig en naar mijn mening nog niet af! Geen mooi geheel en wat trucjes uit de oude 'freefight' doos...quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:09 schreef Forumschorem het volgende:
Naar het einde toe werd het allemaal een beetje (te) rommelig. Freefight was een geheel, dit niet.
Was dit wel de hele show? Na afloop kwam toch een reclame met: "Als je de hele show wilt zien, bestel dan de dvd bij bol.com" of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:28 schreef sirrom het volgende:
Ik heb Freefight als MP3 op een MP3 Player. Die show heb ik minstens 20x beluisterd en ik blijf hem geniaal vinden. Een geweldig geheel! Helaas had ik dat gevoel bij Most Wanted niet. Inderdaad beetje rommelig en naar mijn mening nog niet af! Geen mooi geheel en wat trucjes uit de oude 'freefight' doos...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |