Is idd zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daarom hoeft niet altijd moeilijk te zijn, zodra het afgelopen is lekker naar NED2 voor de lama's
tis pas net uit op dvd, miss op dvd gezien al?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm toch echt al op tv gezien volgens mij.
Is toch echt zijn laatste show.... DVD is echter al wel uitquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm toch echt al op tv gezien volgens mij.
Ik vind het ook matig maar zo af en toe is het wel heel grappig, ook wel eens wat flauwquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind het maar vrij matige cabaret hoor, voor het eerst dat ik hem echt zo zie...
das de grap van de sketch, ze eigen sketch laten mislukken... alleen ik vind 't bij hem niet leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Fling het volgende:
Doet ie dat met dat gebit in elke show of zat het écht niet goed?
tineke schoutenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Tineke schouten is leuker... volgende week weer echt cabaret met youpie![]()
Lama's en vermaak in een zin. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef ikookhier het volgende:
Heb wel beter gezien maar het is weer een avond vol vermaak NED2 lama's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |