Welkom in de wondere wereld die Mestreechs dialek heetquote:Op zaterdag 24 december 2005 05:57 schreef Dagonet het volgende:
Welke ranzige idioot heeft verzonnen dat dat een woord is? Jullie bedoelen "zo'n", stel taalverkrachters.
De persoon die hier als eerste mee kwam mag wat mij betreft tegen de muur.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:10 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld die Mestreechs dialek heet
Ga je dr ook wel es uit dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Maastrichts dialect...
Ik woon er al een paar jaar tussen, maar ben er nogsteeds niet aan gewend..
Jazeker.. je denkt toch niet dat ik hier zomaar ben gaan wonen hequote:
Welke kroegen aivm?quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker.. je denkt toch niet dat ik hier zomaar ben gaan wonen he![]()
Meestal Twee Heeren, alla, meta... Daar waag ik me niet vaak buiten..quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:14 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Welke kroegen aivm? Werk er zelf in ene daar, wellicht dat ik je wel es gezien moet hebben
hey, t is ochtend, dan mag datquote:Op zaterdag 24 december 2005 06:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meestal Twee Heeren, alla, meta... Daar waag ik me niet vaak buiten..
Leuk, zo'n topic overnemen
On topic..Bah.. Zoeen..
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 06:17 schreef HighLander het volgende:
zoéén dan?
Als jullie die Limburgse eikel eens af zouden schieten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 06:17 schreef HighLander het volgende:
zoéén dan?
Nou, kom op dan.quote:
hoe oud ben je en waar woon jequote:
Ik ben alweer37.quote:
Nee.... Als jij het afkort tot "zo'n" bedoel je eigenlijk "zo een".... En dat iemand dat afkort tot "zoeen" lijkt me niet meer dan logisch...... als je spatiebalk kapot is tenminste....quote:Op zaterdag 24 december 2005 05:57 schreef Dagonet het volgende:
Welke ranzige idioot heeft verzonnen dat dat een woord is? Jullie bedoelen "zo'n", stel taalverkrachters.
Of je denkt gewoon dat je het schrijft, precies zoals je het uitspreektquote:Op zaterdag 24 december 2005 08:51 schreef Croga het volgende:
[..]
Nee.... Als jij het afkort tot "zo'n" bedoel je eigenlijk "zo een".... En dat iemand dat afkort tot "zoeen" lijkt me niet meer dan logisch...... als je spatiebalk kapot is tenminste....
Echter wel zoeen topic welke enen slotje aan moge worden gehangen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:13 schreef mstx het volgende:
boh gek zoeen gaar topic :-/
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:27 schreef MrTorture het volgende:
zoëen
Is heel wat anders dan zo'n.
"Oh ben jij er zoëén!"
Figuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:46 schreef Gladys het volgende:
word dus nooit serieus genomenen nee niet letterlijk
omg ik ga er nog serieus op in ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eén Zoe.
Twee Zoeën.
Wat is nou je probleem![]()
Ik zoequote:Op zaterdag 24 december 2005 12:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
omg ik ga er nog serieus op in ook
Als het het meervoud van Zoe was geweest, had het op z'n hoogst Zoën kunnen zijn, aangezien de klemtoon op de te verlengen lettergreep ligt
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zoe
jij/hij/zij zoet
wij/jullie zij zoeën
Klaar![]()
Boh gek, die is hendig sjiek slippen, in zoeen nieuwe jasquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:37 schreef Beach het volgende:
Waar blijft nou de reactie van opperkamper Maikuuuuuuuuuuuul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |