Een verzameling? En die gebruik je voor elkaar opvolgende scharrels?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef heiden6 het volgende:
Amper een jaar geleden ben ik mijn verzameling gestart, en het meeste spul valt wel in de smaak. Zelf heb ik er niets mee eigenlijk, leert de ervaring.
gewoon een beetje in lauw water afspoelen. niet zeiken het gebeurt in een opwelling van lust.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een verzameling? En die gebruik je voor elkaar opvolgende scharrels?
Ja, precies. Maar ik ben een hygiënefreak dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een verzameling? En die gebruik je voor elkaar opvolgende scharrels?
Wat zeep, afwasmiddel of shampoo en gewoon heet/warm water. En er is eigenlijk niemand die er ooit naar heeft gevraagd. Best onverstandig eigenlijk, je weet maar nooit wat ermee gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon een beetje in lauw water afspoelen. niet zeiken het gebeurt in een opwelling van lust.
Ik vind het idee gewoon ranzig en zou eisen dat hij een nieuwe koopt speciaal voor mij, of ik neem mijn eigen vibo meequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat zeep, afwasmiddel of shampoo en gewoon heet/warm water. En er is eigenlijk niemand die er ooit naar heeft gevraagd. Best onverstandig eigenlijk, je weet maar nooit wat ermee gebeurd is.
Ik ga een beetje voor iedereen aparte vibo's aanschaffen zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het idee gewoon ranzig en zou eisen dat hij een nieuwe koopt speciaal voor mij, of ik neem mijn eigen vibo mee
Merkwaardig. Ben ik dan weer zo uniekquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik prak ze er gewoon in, nog nooit van een vrouw gehoord die haar eigen setje meenam of naar de voorgeschiedenis vroeg.
Nee, inderdaad. Zoiets denk je toch ook niet aan op dat moment?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik prak ze er gewoon in, nog nooit van een vrouw gehoord die haar eigen setje meenam of naar de voorgeschiedenis vroeg.
Da's een definitiekwestie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Merkwaardig. Ben ik dan weer zo uniek
doen ze bij je pik ook niet. en die kan je minder heet afspoelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Zoiets denk je toch ook niet aan op dat moment?
"Zeg, zou het soms kunnen zijn dat mijn kut niet de eerste is die deze dildo omsluiten zal?"
Oh jawel hoor, die gaat eerst in kokend waterquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doen ze bij je pik ook niet. en die kan je minder heet afspoelen.
Jij zal wel flink wat blauwe plekken hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, die gaat eerst in kokend water![]()
Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Op de voet gevolgd door: "Zou ie impotent zijn?"quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
ghehehe u kent de toegevoegde waarde van een dildo niet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Op de voet gevolgd door: "Zou ie impotent zijn?"
Nu zijn we samen uniekquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Op de voet gevolgd door: "Zou ie impotent zijn?"
Als jij 'm er 'gewoon in prakt' dan is er iets in mij dat bedenkingen krijgt bij het formaat van óf jouw dingetje, óf het e-norme ding van de dame in kwestie. Als het hier tenminste om toegevoegde waarde gaat en niet om vervangingswaarde.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef zoalshetis het volgende:
ghehehe u kent de toegevoegde waarde van een dildo niet?
Speelgoed is een toevoeging, en geen surrogaat. En ik neuk niet met paranoïde schizofrenen, dus zo'n mentaliteit kom ik neit zo gauw tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:51 schreef Blazkowich het volgende:
Een man met een verzameling dildos inclusief pocket rockets vertrouw ik niet. Kom je mee naar boven, kun je mijn verzameling dildos zien!![]()
hold the phonequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb mijn eerste vibo zelf besteld geloof ik bij de pabo
Sorry?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:37 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
juh antoine! wat denk je dan dat wij de godganze dag doen? college's volgen???? Hallooooohooo...wakey wakey!
http://www.pabo.nl/quote:
psst ik zit op Pabo de Eekhorstquote:
Dat is maar net wat je wilt. De harde plastic exemplaren (vibo's doorgaans) zijn meer bedoeld voor clitorale stimulatie. De wat flexibelere exemplaren zijn meestal dildo's en bedoeld voor penetratie. Maar je hebt ook harde plastic dildo's (heb ik) en flexibele vibo's.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:07 schreef garnage-patrick het volgende:
Misschien is dit meer een persoonlijke vraag maar toch![]()
wat word dan lekkerder gevonden? en harde plastic, of een flexibele?
Nu met z'n drieënquote:
Ze heeft 1/3 eraf gezaagdquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Mijn vriendin heeft er 2/3 maar moet er absoluut niks van hebben. Ooit gehad als geintje.
Waarom gebruik je 'm weinig? Is het niet lekker of heb je er een vreemd gevoel bij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Miriampje het volgende:
Mijn eerste en enige is de goedkoopste die verkrijgbaar is
mini, hard, glad en hij trilt
maar ik gebruik ´m bar weinig...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef Sylvana het volgende:
-edit-
was een plaatje dat niet getoond werd vanwege kut imageschack dat hier niet naar toe wil linkenquote:
super van jequote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef UsurPia het volgende:
toevallig .. ik heb afgelopen vrijdag met mn vriendin een vibo gekocht omdat zij binnenkort voor een jaar weg gaat (en het toch wel fijn is vervangend materiaal te hebben)
Vierquote:
waarom dan? even onder de kraan en klaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vier.
Ik zou echt niet een vibo/dildo willen gebruiken die m'n vriendje ooit eens voor een nu ex-vriendinnetje gekocht heeft en met haar heeft gebruikt.
't Gaat mij nog niet eens zozeer om het schoonmaken ofzo, maar meer het idee erachter. Ik ben al vrij jaloers in die zin dat ik het idee dat ie seks met andere vrouwen heeft gehad niet zo leuk vindquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom dan? even onder de kraan en klaar.
oh, jullie vrouwen hebben van die vage principes.
gatver no way dat ik dat zou pikkequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Zeg, zou het soms kunnen zijn dat mijn kut niet de eerste is die deze dildo omsluiten zal?"
same here en dan een dildo die in weetikveel hoeveel kutjes is geweest , nee bedanktquote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Gaat mij nog niet eens zozeer om het schoonmaken ofzo, maar meer het idee erachter. Ik ben al vrij jaloers in die zin dat ik het idee dat ie seks met andere vrouwen heeft gehad niet zo leuk vind. Ik hoef al helemaal niet te weten dat daar dildo's en alles aan te pas zijn gekomen.
Toch wel handsfree mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef sanger het volgende:
Mijn vriendin heeft er 1, gekocht in de sexshop en onderweg in de auto was ze al aan het testen
Misschien reed ik wel? Moest alleen omrijden, de sexshop was slechts twee minuten van thuis vandaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch wel handsfree mag ik hopen?![]()
waarom dan met de auto...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien reed ik wel? Moest alleen omrijden, de sexshop was slechts twee minuten van thuis vandaan![]()
Omdat we van iets anders thuiskwamen en toevallig langsreden. Was een nieuwe tent dus effe stoppen en kijken.quote:
Daar is 'ie weer, en hij neemt definitief het topic over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:47 schreef jorjor het volgende:
Dit was mijn eerste vibo:
[afbeelding]
Heb ik ooit gekocht bij http://www.x-toys.nl
Prima vibotje om te beginnen hoor
Maar inmiddels heb ik al vele speeltjes gehad
Via internet je speeltje kopen is toch het makkelijkste vind ik, lekker discreet en meestal ook goedkoper.
Doeg -xxx-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |