Sorry?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:37 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
juh antoine! wat denk je dan dat wij de godganze dag doen? college's volgen???? Hallooooohooo...wakey wakey!
http://www.pabo.nl/quote:
psst ik zit op Pabo de Eekhorstquote:
Dat is maar net wat je wilt. De harde plastic exemplaren (vibo's doorgaans) zijn meer bedoeld voor clitorale stimulatie. De wat flexibelere exemplaren zijn meestal dildo's en bedoeld voor penetratie. Maar je hebt ook harde plastic dildo's (heb ik) en flexibele vibo's.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:07 schreef garnage-patrick het volgende:
Misschien is dit meer een persoonlijke vraag maar toch![]()
wat word dan lekkerder gevonden? en harde plastic, of een flexibele?
Nu met z'n drieënquote:
Ze heeft 1/3 eraf gezaagdquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Mijn vriendin heeft er 2/3 maar moet er absoluut niks van hebben. Ooit gehad als geintje.
Waarom gebruik je 'm weinig? Is het niet lekker of heb je er een vreemd gevoel bij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Miriampje het volgende:
Mijn eerste en enige is de goedkoopste die verkrijgbaar is
mini, hard, glad en hij trilt
maar ik gebruik ´m bar weinig...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef Sylvana het volgende:
-edit-
was een plaatje dat niet getoond werd vanwege kut imageschack dat hier niet naar toe wil linkenquote:
super van jequote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef UsurPia het volgende:
toevallig .. ik heb afgelopen vrijdag met mn vriendin een vibo gekocht omdat zij binnenkort voor een jaar weg gaat (en het toch wel fijn is vervangend materiaal te hebben)
Vierquote:
waarom dan? even onder de kraan en klaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vier.
Ik zou echt niet een vibo/dildo willen gebruiken die m'n vriendje ooit eens voor een nu ex-vriendinnetje gekocht heeft en met haar heeft gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |