't Gaat mij nog niet eens zozeer om het schoonmaken ofzo, maar meer het idee erachter. Ik ben al vrij jaloers in die zin dat ik het idee dat ie seks met andere vrouwen heeft gehad niet zo leuk vindquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
waarom dan? even onder de kraan en klaar.
oh, jullie vrouwen hebben van die vage principes.
gatver no way dat ik dat zou pikkequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Zoiets denk je toch ook niet aan op dat moment?
"Zeg, zou het soms kunnen zijn dat mijn kut niet de eerste is die deze dildo omsluiten zal?"
same here en dan een dildo die in weetikveel hoeveel kutjes is geweest , nee bedanktquote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Gaat mij nog niet eens zozeer om het schoonmaken ofzo, maar meer het idee erachter. Ik ben al vrij jaloers in die zin dat ik het idee dat ie seks met andere vrouwen heeft gehad niet zo leuk vind. Ik hoef al helemaal niet te weten dat daar dildo's en alles aan te pas zijn gekomen.
Toch wel handsfree mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef sanger het volgende:
Mijn vriendin heeft er 1, gekocht in de sexshop en onderweg in de auto was ze al aan het testen
Misschien reed ik wel? Moest alleen omrijden, de sexshop was slechts twee minuten van thuis vandaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch wel handsfree mag ik hopen?![]()
waarom dan met de auto...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien reed ik wel? Moest alleen omrijden, de sexshop was slechts twee minuten van thuis vandaan![]()
Omdat we van iets anders thuiskwamen en toevallig langsreden. Was een nieuwe tent dus effe stoppen en kijken.quote:
Daar is 'ie weer, en hij neemt definitief het topic over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:47 schreef jorjor het volgende:
Dit was mijn eerste vibo:
[afbeelding]
Heb ik ooit gekocht bij http://www.x-toys.nl
Prima vibotje om te beginnen hoor
Maar inmiddels heb ik al vele speeltjes gehad
Via internet je speeltje kopen is toch het makkelijkste vind ik, lekker discreet en meestal ook goedkoper.
Doeg -xxx-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |