Een verzameling? En die gebruik je voor elkaar opvolgende scharrels?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef heiden6 het volgende:
Amper een jaar geleden ben ik mijn verzameling gestart, en het meeste spul valt wel in de smaak. Zelf heb ik er niets mee eigenlijk, leert de ervaring.
gewoon een beetje in lauw water afspoelen. niet zeiken het gebeurt in een opwelling van lust.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een verzameling? En die gebruik je voor elkaar opvolgende scharrels?
Ja, precies. Maar ik ben een hygiënefreak dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een verzameling? En die gebruik je voor elkaar opvolgende scharrels?
Wat zeep, afwasmiddel of shampoo en gewoon heet/warm water. En er is eigenlijk niemand die er ooit naar heeft gevraagd. Best onverstandig eigenlijk, je weet maar nooit wat ermee gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon een beetje in lauw water afspoelen. niet zeiken het gebeurt in een opwelling van lust.
Ik vind het idee gewoon ranzig en zou eisen dat hij een nieuwe koopt speciaal voor mij, of ik neem mijn eigen vibo meequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Wat zeep, afwasmiddel of shampoo en gewoon heet/warm water. En er is eigenlijk niemand die er ooit naar heeft gevraagd. Best onverstandig eigenlijk, je weet maar nooit wat ermee gebeurd is.
Ik ga een beetje voor iedereen aparte vibo's aanschaffen zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het idee gewoon ranzig en zou eisen dat hij een nieuwe koopt speciaal voor mij, of ik neem mijn eigen vibo mee
Merkwaardig. Ben ik dan weer zo uniekquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik prak ze er gewoon in, nog nooit van een vrouw gehoord die haar eigen setje meenam of naar de voorgeschiedenis vroeg.
Nee, inderdaad. Zoiets denk je toch ook niet aan op dat moment?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik prak ze er gewoon in, nog nooit van een vrouw gehoord die haar eigen setje meenam of naar de voorgeschiedenis vroeg.
Da's een definitiekwestie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Merkwaardig. Ben ik dan weer zo uniek
doen ze bij je pik ook niet. en die kan je minder heet afspoelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Zoiets denk je toch ook niet aan op dat moment?
"Zeg, zou het soms kunnen zijn dat mijn kut niet de eerste is die deze dildo omsluiten zal?"
Oh jawel hoor, die gaat eerst in kokend waterquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doen ze bij je pik ook niet. en die kan je minder heet afspoelen.
Jij zal wel flink wat blauwe plekken hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, die gaat eerst in kokend water![]()
Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Op de voet gevolgd door: "Zou ie impotent zijn?"quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
Nee, inderdaad. Zoiets denk je toch ook niet aan op dat moment?
ghehehe u kent de toegevoegde waarde van een dildo niet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Op de voet gevolgd door: "Zou ie impotent zijn?"
Nu zijn we samen uniekquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Op de voet gevolgd door: "Zou ie impotent zijn?"
Als jij 'm er 'gewoon in prakt' dan is er iets in mij dat bedenkingen krijgt bij het formaat van óf jouw dingetje, óf het e-norme ding van de dame in kwestie. Als het hier tenminste om toegevoegde waarde gaat en niet om vervangingswaarde.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:11 schreef zoalshetis het volgende:
ghehehe u kent de toegevoegde waarde van een dildo niet?
Speelgoed is een toevoeging, en geen surrogaat. En ik neuk niet met paranoïde schizofrenen, dus zo'n mentaliteit kom ik neit zo gauw tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:51 schreef Blazkowich het volgende:
Een man met een verzameling dildos inclusief pocket rockets vertrouw ik niet. Kom je mee naar boven, kun je mijn verzameling dildos zien!![]()
hold the phonequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb mijn eerste vibo zelf besteld geloof ik bij de pabo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |