Volgens mij niet. Zie ook http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:55 schreef N.icka het volgende:
Zo , zit op mn werk . ik ben er klaar voor , er staat een tas met lekker hapjes voor me klaar ( thanks baas) tv staat aan , nu nog wachten op de uitzending. Hoe laat begint die op ned 2?
ja hoor, het begint om 00.20(staat op teletekst 202) en eindigt morgenmiddag samen met de uitzending en op zaterdag herhalen ze oook geen journaals geloof ik dus is het nog leuker.quote:
Hm, tvgids.nl is ook niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoor, het begint om 00.20(staat op teletekst 202) en eindigt morgenmiddag samen met de uitzending en op zaterdag herhalen ze oook geen journaals geloof ik dus is het nog leuker.![]()
herstel 00.33 eerst het journaal nogquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoor, het begint om 00.20(staat op teletekst 202) en eindigt morgenmiddag samen met de uitzending en op zaterdag herhalen ze oook geen journaals geloof ik dus is het nog leuker.![]()
lijkt mij niet hij moet weer om 6.00 tenzij Gerard dat doetquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef SunChaser het volgende:
gaat Giel meedraaien zo?
Dat zou wel mooi zijn. Een rasechte Nachtegiel, maar dan zonder eten...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef SunChaser het volgende:
gaat Giel meedraaien zo?
Het zou eens tijd worden jahquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Leuke actie van FOK! overigens -> Een week lang in de FOK!frontpage header?
lijkt mij niet handig als je mix emotions hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:23 schreef SunChaser het volgende:
Gooi die cognac open Gerard!
En het klonk ook nog sprekend!quote:
[22:00:38] * miss_bleu is now known as miss_bleu|zZzquote:
iddquote:
maar hij drinkt hem niet had hij al gezegd volgens mij drinkt hij alleen Colaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Ze gaan over een uur Giel wakker maken voor die gognac
eigenlijk niet, het komt sneller in je bloed terecht, maar je wordt er in geen geval "dronkener" van ...quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:29 schreef evert het volgende:
als je al 5 dagen niet eet is het wel wat anders...
Je maag staat al 5 dagen stil, komt wel hard aan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
eigenlijk niet, het komt sneller in je bloed terecht, maar je wordt er in geen geval "dronkener" van ...
Zit puur in het "koppie" eigenlijk, dit. Ze kunnen er hoogstens misselijk door worden, niet "méér dronken" dan ze hem op een volle maag zouden drinken (hoogstens iets sneller dronken)quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je maag staat al 5 dagen stil, komt wel hard aan.
Ze hadden 'm gewoon nog een keer wakker moeten maken. Volgens mij wou ie dit echt niet missenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef SunChaser het volgende:
maar ze durfen niet verder te drinken dus en Giel ligt in coma
Het viel wat tegen. Giel had de tweede fles wel opengetrokken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:41 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij wou ie dit echt niet missen
Tuurlijk, want zelf zuipt ie het toch nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het viel wat tegen. Giel had de tweede fles wel opengetrokken.
K denk dat alle mensen daar wel overuren draaienquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef evert het volgende:
oveigens ook complimenten voor maikel steur, volgens mij slaapt hij ook nooit
hij is bij vorig jaar met de darfur actie met stip binnen gekomen en dit jaar bewijst hij zich weer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Woit nu pas leer kennen.
Ze lopen 23 uur achter met de verzoekjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:06 schreef broer het volgende:
Ik heb om 12 uur een mail naar Gerard gestuurd: "Ik stort 25 euro als je vannacht 'When I Come Back Around' of 'A Little Bit More' draait."
Ondertussen ligt hij te slapen. Betekent dit dat ik niet meer hoef te betalen?
Ja, zeg! Dat is niet mijn probleem. Ik vraag nota bene Jamie Lidell aan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze lopen 23 uur achter met de verzoekjes
je moet geen mailtjes sturen maar machtigingen via de 3fm site invullen of bellen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:06 schreef broer het volgende:
Ik heb om 12 uur een mail naar Gerard gestuurd: "Ik stort 25 euro als je vannacht 'When I Come Back Around' of 'A Little Bit More' draait."
Ondertussen ligt hij te slapen. Betekent dit dat ik niet meer hoef te betalen?
jovink! kerels met het hart op de goede plaats.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:21 schreef Ambrosius het volgende:
Druk in de studio zeg op dit tijdstip.
Ik dacht dat ik via mail mijn plaatje eerder zou horen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:19 schreef evert het volgende:
je moet geen mailtjes sturen maar machtigingen via de 3fm site invullen of bellen.
Nee, als je iets snel wil horen dan adviseer ik KaZaAquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik via mail mijn plaatje eerder zou horen.
Inderdaad. Beetje jammer dat ze hun vingers op de verkeerde plaats op de hals van de gitaar zetten. Maar verder: volledig gelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:24 schreef evert het volgende:
jovink! kerels met het hart op de goede plaats.
ik denk wel meer, ze hebben er al meer dan 17.000 binnenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze lopen 23 uur achter met de verzoekjes
Als jij die nummers via Kazaa vindt, vind ik je een hele kerel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:26 schreef SunChaser het volgende:
Nee, als je iets snel wil horen dan adviseer ik KaZaA
die bordkartonnen jan smit?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Valt het jullie ook op dat er steeds zo'n SunChaser lookalike voor het raam staat?
Nee. Een SunChaser lookalike. Molukse uiterlijk met een knullige uitstraling en zo'n idioot brilletje.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:44 schreef broer het volgende:
Er is nog geen trein ontspoord, ontploft of gekaapt, dus het zal SunChaser vast niet zijn.
is inmiddels gedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, zeg! Dat is niet mijn probleem. Ik vraag nota bene Jamie Lidell aan!
absoluut wel. De alcohol wordt helemaal niet verdund door andere voedingsstoffen, waardoor de alcohol veel harder inkickt. Tja en sneller dronken zijn of dronkener zijn: als je na een glas zo zat bent alsof je er 4 op hebt, ben je dan sneller dronken, of dronkener?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zit puur in het "koppie" eigenlijk, dit. Ze kunnen er hoogstens misselijk door worden, niet "méér dronken" dan ze hem op een volle maag zouden drinken (hoogstens iets sneller dronken)
Najah, het blijft goeie radio/tv-radio natuurlijk
Ja precies.. dat kreeg ik ook meequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:12 schreef SunChaser het volgende:
Ze stoppen 16.00 uur. vannacht om 3 uur zeiden ze dat ze nog 25 uur moesten
Oversext mannetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt niet even je tieten laten zien aan Gerard?
Ze gaan om 16.00 het huis uit ,maar op de radio is het tot 17.00 daarna komt de hele week plaatjes die zijn aangevraagd voor geld op de radio , op volgorde van opbrengstquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:11 schreef MissHobje het volgende:
Ja wat is het nu.. stoppen ze om 16.00 ? nu weer 18.00 ? of ze zijn echt de kluts kwijt
Op de radio komt er toch reclame voorbij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:06 schreef SunChaser het volgende:
Via de webcam luisteren is kut, komen de hele tijd updates en reclameblokjes voorbij
Nu zijn ze live!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op tv komen nu wel erg veel spotjes voorbij. Ik wil de studio en de mensen daaromheen zien.
Als je zoiets maandags nou bedenkt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom hebben ze ook dit jaar niet de Quote 500 gepakt en zijn de bovenaan begonnen met bellen voor geld
't Schoot me net te binnenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als je zoiets maandags nou bedenkt...
Dat mis ik dan weer. Weet je ook welke van de twee ze hebben gedraaid?quote:Op zaterdag 24 december 2005 08:49 schreef maril het volgende:
is inmiddels gedraaid.
Voor de duidelijkheid: dat bedrag is dus alléén voor de nummers die via het 0900-nummer zijn aangevraagd. 3FM.nl enz. telt dus niet in dit bedrag mee...quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
165.017 euro voor de aangevraagde nummers.
Altijd lollig, die mensen die interessant lopen doen omdat ze geld van 'n ander weggeven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
Die kerel van die rare club die straks zo langdradig was... ik zat erop te wachten dat ie 100 euro zou geven ofzo.
Blijkt 't 15.000 te zijn. Supermooi!
Dom wijf inderdaad. Giel Beelen vind ik ook al zo'n kneus.quote:
Volgens mij niet.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien kan er geboden worden op een lekkere pijpbeurt door Tatjana?
Inderdaad jammer! Ik had ze nu ook graag live gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg jammer dat ze nu nog steeds filmpjes op tv uitzenden. De laatste uren mag je best wel integraal live uitzenden.
Die tv had ik ook wel willen hebben voor 350..quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Freek de Jonge veilt alles voor de helft van de feitelijke waarde.
Heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:50 schreef -Hans- het volgende:
"wat gaat er door je heen" Gerard: een appel !
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef VoreG het volgende:
Had hij die tegel niet op hun kapot kunnen slaan?
Opmerking van de weekquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef VoreG het volgende:
Had hij die tegel niet op hun kapot kunnen slaan?
En niet alleen die opaquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Omaha het volgende:
Die opa in het publiek denkt echt "wat voor taal spreken zij"
![]()
Gerard Joling staat nog backstage!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsjongejonge. Gaan ze eruit.
Jezus, hadden ze dat niet iets beter kunnen regelen?
Ik denk dat het live in het 3FM nieuws bekend wordt gemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben benieuwd of ze nog naar het 3fm-journaal gaan wanneer rond die tijd de bekendmaking plaatsvindt.
Erg jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsjongejonge. Gaan ze eruit.
Jezus, hadden ze dat niet iets beter kunnen regelen?
Jammer dat die trieste kneuzen uberhaupt er bij gehaald worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Beetje jammer dat Lange Frans en Baas B nog door gaan, één liedje is meer als genoeg...
ik snap 't ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jammer dat die trieste kneuzen uberhaupt er bij gehaald worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik snap 't ook niet.
Zouden ze wel es een optreden van zichzelf terugkijken? Kijk nou toch es hoe triest ze daar een beetje bewegend al mompelend wat rare teksten staan uit te slaan.
Ze vinden zichzelf vast ontzettend gangstah.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik snap 't ook niet.
Zouden ze wel es een optreden van zichzelf terugkijken? Kijk nou toch es hoe triest ze daar een beetje bewegend al mompelend wat rare teksten staan uit te slaan.
Moppie, moppie, moppie,quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een teksten op een gemiddelde zaterdagmiddag.
Heel goed idee!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Kunnen we deze mensen niet met dit geld met een enkele reis naar Congo sturen.
Goed idee. Die kan dan in plaats van Woutquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Eddy Zoey gaat volgend jaar t huis in zegt ie net
Was dit jaar al sprake van, maar uiteindelijk is dat - voor mij nog onduidelijke reden - niet doorgegaan. Maar ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Eddy Zoey gaat volgend jaar t huis in zegt ie net
Hij kan nog niet zelf schuivenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dit jaar al sprake van. Maar uiteindelijk is dat - voor mij nog onduidelijke reden - niet doorgegaan. Maar ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.![]()
Vorig jaar was t een week voor kerst dat ze eruit gingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar zat er niet zoveel tijd tussen het uit het huis gaan en de einduitslag. De drie hebben nu al even de tijd gehad om op adem te komen ...
aha okay, dan kan hij inderdaad beter een jaartje wachten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij kan nog niet zelf schuiven
Ik ben het wel met je eens. Zo erg vind ik Wouter eigenlijk niet. Je leert hem wel beter kennen door deze acties, bij Yorin was het een gewone jock die verzoeknummers (die toch op de playlist stonden) ging draaien tijdens de lunchpauze.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan mij geen Serious Request voorstellen zonder Wout, hij is er vanaf de eerste editie bijgeweest.
Een Serious Request is geen Serious Request zonder Wout.
Dat is om hun solidariteit te tonen voor de mensen in Congo die ook niets te eten krijgen. Ik vind het wel een mooie symbolische waarde hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:21 schreef SunChaser het volgende:
Misschien gaan ze gewoon eten volgende keer, ik vind t hongeren geen toegevoegde waarde
Je hebt nog altijd het KRUISJE rechtsboven de venster en er is ook een mute-knop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Djezus, kom op met die uitslag. Dit kan ik echt niet langer aanzien.
Jamaar, jamaar, ik wil de uitslag niet missenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd het KRUISJE rechtsboven de venster en er is ook een mute-knop.
Nee. Maar ze drinken ook geen komkommersapjes in Congo, dus waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar die mensen in Congo steken wel af en toe een sigaret op?
Die is net zo erg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Wat erg die Baas en Frans, zie liever Ali B
Dat het onzin is dat ze niet eten. Die patienten uit Diemen mogen ze de volgende keer ook wel thuislaten. Jemig, wat een kleremongolen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Maar ze drinken ook geen komkommersapjes in Congo, dus waar hebben we het over?
Het zijn alle drie zwakzinnige patientjes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Wat erg die Baas en Frans, zie liever Ali B
graagquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat het onzin is dat ze niet eten. Die patienten uit Diemen mogen ze de volgende keer ook wel thuislaten. Jemig, wat een kleremongolen.
35.000 ¤. Echt onwijs veel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Pentascope wint de Gouden Druppel voor het bedrijf dat het meeste geld heeft gedoneerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |