Je maag staat al 5 dagen stil, komt wel hard aan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
eigenlijk niet, het komt sneller in je bloed terecht, maar je wordt er in geen geval "dronkener" van ...
Zit puur in het "koppie" eigenlijk, dit. Ze kunnen er hoogstens misselijk door worden, niet "méér dronken" dan ze hem op een volle maag zouden drinken (hoogstens iets sneller dronken)quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je maag staat al 5 dagen stil, komt wel hard aan.
Ze hadden 'm gewoon nog een keer wakker moeten maken. Volgens mij wou ie dit echt niet missenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:37 schreef SunChaser het volgende:
maar ze durfen niet verder te drinken dus en Giel ligt in coma
Het viel wat tegen. Giel had de tweede fles wel opengetrokken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:41 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij wou ie dit echt niet missen
Tuurlijk, want zelf zuipt ie het toch nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het viel wat tegen. Giel had de tweede fles wel opengetrokken.
K denk dat alle mensen daar wel overuren draaienquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:45 schreef evert het volgende:
oveigens ook complimenten voor maikel steur, volgens mij slaapt hij ook nooit
hij is bij vorig jaar met de darfur actie met stip binnen gekomen en dit jaar bewijst hij zich weer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Woit nu pas leer kennen.
Ze lopen 23 uur achter met de verzoekjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:06 schreef broer het volgende:
Ik heb om 12 uur een mail naar Gerard gestuurd: "Ik stort 25 euro als je vannacht 'When I Come Back Around' of 'A Little Bit More' draait."
Ondertussen ligt hij te slapen. Betekent dit dat ik niet meer hoef te betalen?
Ja, zeg! Dat is niet mijn probleem. Ik vraag nota bene Jamie Lidell aan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze lopen 23 uur achter met de verzoekjes
je moet geen mailtjes sturen maar machtigingen via de 3fm site invullen of bellen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:06 schreef broer het volgende:
Ik heb om 12 uur een mail naar Gerard gestuurd: "Ik stort 25 euro als je vannacht 'When I Come Back Around' of 'A Little Bit More' draait."
Ondertussen ligt hij te slapen. Betekent dit dat ik niet meer hoef te betalen?
jovink! kerels met het hart op de goede plaats.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:21 schreef Ambrosius het volgende:
Druk in de studio zeg op dit tijdstip.
Ik dacht dat ik via mail mijn plaatje eerder zou horen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:19 schreef evert het volgende:
je moet geen mailtjes sturen maar machtigingen via de 3fm site invullen of bellen.
Nee, als je iets snel wil horen dan adviseer ik KaZaAquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik via mail mijn plaatje eerder zou horen.
Inderdaad. Beetje jammer dat ze hun vingers op de verkeerde plaats op de hals van de gitaar zetten. Maar verder: volledig gelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:24 schreef evert het volgende:
jovink! kerels met het hart op de goede plaats.
ik denk wel meer, ze hebben er al meer dan 17.000 binnenquote:Op zaterdag 24 december 2005 03:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze lopen 23 uur achter met de verzoekjes
Als jij die nummers via Kazaa vindt, vind ik je een hele kerel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:26 schreef SunChaser het volgende:
Nee, als je iets snel wil horen dan adviseer ik KaZaA
die bordkartonnen jan smit?quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Valt het jullie ook op dat er steeds zo'n SunChaser lookalike voor het raam staat?
Nee. Een SunChaser lookalike. Molukse uiterlijk met een knullige uitstraling en zo'n idioot brilletje.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:44 schreef broer het volgende:
Er is nog geen trein ontspoord, ontploft of gekaapt, dus het zal SunChaser vast niet zijn.
is inmiddels gedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, zeg! Dat is niet mijn probleem. Ik vraag nota bene Jamie Lidell aan!
absoluut wel. De alcohol wordt helemaal niet verdund door andere voedingsstoffen, waardoor de alcohol veel harder inkickt. Tja en sneller dronken zijn of dronkener zijn: als je na een glas zo zat bent alsof je er 4 op hebt, ben je dan sneller dronken, of dronkener?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zit puur in het "koppie" eigenlijk, dit. Ze kunnen er hoogstens misselijk door worden, niet "méér dronken" dan ze hem op een volle maag zouden drinken (hoogstens iets sneller dronken)
Najah, het blijft goeie radio/tv-radio natuurlijk
Ja precies.. dat kreeg ik ook meequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:12 schreef SunChaser het volgende:
Ze stoppen 16.00 uur. vannacht om 3 uur zeiden ze dat ze nog 25 uur moesten
Oversext mannetjequote:Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt niet even je tieten laten zien aan Gerard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |