Opmerking van de weekquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef VoreG het volgende:
Had hij die tegel niet op hun kapot kunnen slaan?
En niet alleen die opaquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Omaha het volgende:
Die opa in het publiek denkt echt "wat voor taal spreken zij"
![]()
Gerard Joling staat nog backstage!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsjongejonge. Gaan ze eruit.
Jezus, hadden ze dat niet iets beter kunnen regelen?
Ik denk dat het live in het 3FM nieuws bekend wordt gemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben benieuwd of ze nog naar het 3fm-journaal gaan wanneer rond die tijd de bekendmaking plaatsvindt.
Erg jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsjongejonge. Gaan ze eruit.
Jezus, hadden ze dat niet iets beter kunnen regelen?
Jammer dat die trieste kneuzen uberhaupt er bij gehaald worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Beetje jammer dat Lange Frans en Baas B nog door gaan, één liedje is meer als genoeg...
ik snap 't ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jammer dat die trieste kneuzen uberhaupt er bij gehaald worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik snap 't ook niet.
Zouden ze wel es een optreden van zichzelf terugkijken? Kijk nou toch es hoe triest ze daar een beetje bewegend al mompelend wat rare teksten staan uit te slaan.
Ze vinden zichzelf vast ontzettend gangstah.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik snap 't ook niet.
Zouden ze wel es een optreden van zichzelf terugkijken? Kijk nou toch es hoe triest ze daar een beetje bewegend al mompelend wat rare teksten staan uit te slaan.
Moppie, moppie, moppie,quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een teksten op een gemiddelde zaterdagmiddag.
Heel goed idee!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Kunnen we deze mensen niet met dit geld met een enkele reis naar Congo sturen.
Goed idee. Die kan dan in plaats van Woutquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Eddy Zoey gaat volgend jaar t huis in zegt ie net
Was dit jaar al sprake van, maar uiteindelijk is dat - voor mij nog onduidelijke reden - niet doorgegaan. Maar ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Eddy Zoey gaat volgend jaar t huis in zegt ie net
Hij kan nog niet zelf schuivenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dit jaar al sprake van. Maar uiteindelijk is dat - voor mij nog onduidelijke reden - niet doorgegaan. Maar ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.![]()
Vorig jaar was t een week voor kerst dat ze eruit gingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar zat er niet zoveel tijd tussen het uit het huis gaan en de einduitslag. De drie hebben nu al even de tijd gehad om op adem te komen ...
aha okay, dan kan hij inderdaad beter een jaartje wachten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij kan nog niet zelf schuiven
Ik ben het wel met je eens. Zo erg vind ik Wouter eigenlijk niet. Je leert hem wel beter kennen door deze acties, bij Yorin was het een gewone jock die verzoeknummers (die toch op de playlist stonden) ging draaien tijdens de lunchpauze.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan mij geen Serious Request voorstellen zonder Wout, hij is er vanaf de eerste editie bijgeweest.
Een Serious Request is geen Serious Request zonder Wout.
Dat is om hun solidariteit te tonen voor de mensen in Congo die ook niets te eten krijgen. Ik vind het wel een mooie symbolische waarde hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:21 schreef SunChaser het volgende:
Misschien gaan ze gewoon eten volgende keer, ik vind t hongeren geen toegevoegde waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |