Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Litpho het volgende:
Zelfde idee, toch echt dubbel, slotje.
Ik vind deze qua formulering ook iets beter moet ik bekennen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ze allebei in myat om begrijpelijke redenen
Dank je! Blijf vooral hier doorposten dan!quote:
Dat doe ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je! Blijf vooral hier doorposten dan!
En jij bent verder ook niet bevooroordeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind deze qua formulering ook iets beter moet ik bekennen...
Ik beschik over de zeldzame kwaliteit om mijn eigen bedenksels objectief te kunnen beoordelen en ja, deze is gewoon beter!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jij bent verder ook niet bevooroordeeld natuurlijk.
Ik heb WEL in deze gepost en NIET in die ander. Duidelijk dusquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschik over de zeldzame kwaliteit om mijn eigen bedenksels objectief te kunnen beoordelen en ja, deze is gewoon beter!
Same here !quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb WEL in deze gepost en NIET in die ander. Duidelijk dus
Eg welquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX shakes handquote:
Nou, dan ga ik maar weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lapin Kulta ook goed?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef MissMSX het volgende:
M'n bier is op!! Wie helpt me aan een Tiger beer of een Ankhor beer?
Er is ook een plekje voor jou in de stal Litp... Ga maar bij die andere ezel staan...quote:
Ik heb nog wel wat Gulden Draakquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef MissMSX het volgende:
M'n bier is op!! Wie helpt me aan een Tiger beer of een Ankhor beer?
Niet gezien dat-ie van jou was. Volgende keer post ik daar ok?quote:
Ja, nou wilde ik vragen of ze mijn topic dan maar dicht konden gooien, maar als je zo gaat beginnen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ook een plekje voor jou in de stal Litp... Ga maar bij die andere ezel staan...
Kennik nie. Is dat wat?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet gezien dat-ie van jou was. Volgende keer post ik daar ok?![]()
Te gewoontjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Gulden Draak![]()
Finse blonde pilsener, erg drinkbaar, valt ook in grote hoeveelheden verbazingwekkend licht (en is toch echt rond de 5%). Aanrader wat mij betreftquote:
Sounds good. I'll have onequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Finse blonde pilsener, erg drinkbaar, valt ook in grote hoeveelheden verbazingwekkend licht (en is toch echt rond de 5%). Aanrader wat mij betreft.
Ik wil alleen cambodjaans bier!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos met hertog jan specials![]()
Indonesisch?quote:
Dat heb ik op en was lekkerquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen opsessie voor die biertjes?
Heb je wel eens bananenbier op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef Litpho het volgende:
Tiger is goed drinkbaar, het zuidafrikaanse Castle Lager daarentegen is weinig bijzonders en voor de prijs zelfs matig.
Die zin las ik laatst in het boekje met de titel; How not to impress women.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef Litpho het volgende:
Tiger is goed drinkbaar, het zuidafrikaanse Castle Lager daarentegen is weinig bijzonders en voor de prijs zelfs matig.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zin las ik laatst in het boekje met de titel; How not to impress women.
Nee, maar bananen zijn dan ook echt niet mijn ding. De smaak levert altijd een directe flashback naar Tjolk op.quote:
Da's humor . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef MissMSX het volgende:
Wat wel gaar is: zit je 10.000 km verderop in Azie; bieden ze je een Heineken aan![]()
Zeg, heb ik jouw dekbed gestolen of zo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zin las ik laatst in het boekje met de titel; How not to impress women.
aardbeientjolkquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar bananen zijn dan ook echt niet mijn ding. De smaak levert altijd een directe flashback naar Tjolk op..
[afbeelding]
Nee, maar voorlopig lig je er ook nog niet onder...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb ik jouw dekbed gestolen of zo?.
Tyfusse tering zeg, da's oud . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
Nee, maar bananen zijn dan ook echt niet mijn ding. De smaak levert altijd een directe flashback naar Tjolk op..
[afbeelding]
Da's een ernstige belediging voor m'n smaakpapillen. that's what it is!quote:
Hoe groot is zijn dekbed? Ik weet 'tquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb ik jouw dekbed gestolen of zo?.
Ik wens bij deze dat minimaal 10% van alle roddels die uit deze uitspraak voortkomen, waarheid worden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe groot is zijn dekbed? Ik weet 't
Ja, da's dan weer matig hequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Bananenbier is oa te koop bij de WereldWinkel
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wens bij deze dat minimaal 10% van alle roddels die uit deze uitspraak voortkomen, waarheid worden...![]()
Om dat geloofwaardig te kunnen melden hier op het forum bied ik me aan als onafhankelijk getuigequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wens bij deze dat minimaal 10% van alle roddels die uit deze uitspraak voortkomen, waarheid worden...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heineken ?? Ga toch weg, johquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Da's een ernstige belediging voor m'n smaakpapillen. that's what it is!![]()
Heineken is zum kotzenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heineken ?? Ga toch weg, joh![]()
![]()
![]()
Jij weet zelfs van een terugvindpost nog iets geils te maken!quote:
Goh, geeneens op geletquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet zelfs van een terugvindpost nog iets geils te maken!![]()
Dat weet je dus nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, weet je iig dat het geld goed terecht komt
Tuurlijk wel. Net als bij nationale hulpacties op giro 555 weet iedereen dat het geld 100% besteed wordt aan het goede doel, er geen enkele strijkstok bij komt kijken en het hoofddoel helemaal niet is om je westerse schuldgevoel af te kopenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Net als bij nationale hulpacties op giro 555 weet iedereen dat het geld 100% besteed wordt aan het goede doel, er geen enkele strijkstok bij komt kijken en het hoofddoel helemaal niet is om je westerse schuldgevoel af te kopen.
Allochtonen inhuren om mij een lesje te leren doet waarschijnlijk inderdaad meer voor de locale economiequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Allochtonen inhuren om mij een lesje te leren doet waarschijnlijk inderdaad meer voor de locale economie.
Teveel daarvan moet nog uitgevonden wordenquote:
Nu al?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:45 schreef webspider het volgende:
En godskolere, wat zijn leuke vakanties toch duur
* webspider bereidt zich vast voor op de aankomende zomer![]()
Last minute op safari komt niet veel voorquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nu al?
Last minute is vaak goedkoper
Safari ja? Waar precies?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Last minute op safari komt niet veel voor![]()
Hmm nee, inderdaad. En de spuitjes die je moet halenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Last minute op safari komt niet veel voor![]()
Is weer eens wat anders jaquote:
Ik twijfel tussen Kenia en Tanzania .. Kenia lijkt me mooier, maar in Tanzania ken ik iemand die met me de Kilimanjaro op wil ofzoquote:
Ik heb m'n spuitjes ook last minute gehaald. Het was gelukkig net even rustig toen ik langsgingquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm nee, inderdaad. En de spuitjes die je moet halen
Hmm, last-minute spuitenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb m'n spuitjes ook last minute gehaald. Het was gelukkig net even rustig toen ik langsging
Kilimanjaro is geen grapje dat je ff doet heb ik wel eens gehoord van iemand die 't gedaan heeftquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Kenia en Tanzania .. Kenia lijkt me mooier, maar in Tanzania ken ik iemand die met me de Kilimanjaro op wil ofzo![]()
(hug)quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo maar slapen, ik voel me nog steeds ellendig. Hopelijk gaat het morgen beter
Welterusten allemaal![]()
![]()
Daarom kijk ik er ook serieus naar ... en schrik me lam van de prijzenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kilimanjaro is geen grapje dat je ff doet heb ik wel eens gehoord van iemand die 't gedaan heeft
Beetje voorspelbaarquote:
Begin ook maar vast met conditietrainingquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er ook serieus naar ... en schrik me lam van de prijzen![]()
Ben een man, alleen thuis op vrijdagavond .. shoot mequote:
Ik ben ook een man, ben ook alleen thuis op de vrijdagavond.. so?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben een man, alleen thuis op vrijdagavond .. shoot me![]()
In 6 dagen van 1860m naar 5895m hoog ... Morgen nog maar een beetje extra fitnessenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begin ook maar vast met conditietraining
Oeh, wie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Litpho het volgende:
Ik kom net een Fok!dame tegen tussen de foto's op Paiq. Altijd leuk, alhoewel niet mijn type.
Zie ik eruit alsof ik de privacy van een dame prijs zou geven?quote:
Alles heeft een prijsquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik de privacy van een dame prijs zou geven?
Uiteraard. Als de juiste persoon het me nu zou vragen...quote:
Zo gepieptquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef webspider het volgende:
[..]
In 6 dagen van 1860m naar 5895m hoog ... Morgen nog maar een beetje extra fitnessen![]()
Dat deed ik vier minuten geleden al... Was hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Als de juiste persoon het me nu zou vragen....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie is de juiste persoon?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef webspider het volgende:
Ben een man, alleen thuis op vrijdagavond .. shoot me![]()
Jullie ook al ??quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben ook een man, ben ook alleen thuis op de vrijdagavond.. so?![]()
Of was het MissMSX?quote:
Nee, daarvan is bekend dat ze op PaiQ zit, dus valt er weinig privacy te beschermen op dat punt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed ik vier minuten geleden al... Was hetk_i_m
?
Kijk, dat zijn de betere voorstellenquote:
Don't break my heart alreadyquote:
Afhankelijk van voor wie het voorstel bedoeld wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere voorstellen.
Pas over 5 jaar en een paar maanden, remember?quote:
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas over 5 jaar en een paar maanden, remember?![]()
Nou, niet voor mij, bedankt voor de duidelijkheid, maar het is alsnog leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afhankelijk van voor wie het voorstel bedoeld was
Die heb ik nooit gemeet, dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.quote:
Voor jou als zelf aangewezen objectieve observator zeg maar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij, bedankt voor de duidelijkheid, maar het is alsnog leuk om te zien.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij, bedankt voor de duidelijkheid, maar het is alsnog leuk om te zien.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou als zelf aangewezen objectieve observator zeg maar...![]()
Je staat hoog genoteerd op mijn voorkeurslijst voor eventuele getuige tijdens dequote:
Ik heb ervaring als getuige, dus daar doe je goed aan. Het desbetreffende huwelijk is nog steeds bij elkaar trouwensquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je staat hoog genoteerd op mijn voorkeurslijst voor eventuele getuige tijdens deceremonie!
Je bent zojuist weer een paar plaatsjes gestegen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ervaring als getuige, dus daar doe je goed aan. Het desbetreffende huwelijk is nog steeds bij elkaar trouwens.
Liptho is stoer. Die mag best op één komen!quote:
Ik dacht dat IK je nummer 1 al wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liptho is stoer. Die mag best op één komen!
Bij de vrouwen absoluut, in het totaaloverzicht ook. Maar bij de mannen is Litpho kanshebber voor de nummer één...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK je nummer 1 al was
Doettie goed danquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de vrouwen absoluut, in het totaaloverzicht ook. Maar bij de mannen is Litpho kanshebber voor de nummer één...
Oi we maakte ons zorgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ervaring als getuige, dus daar doe je goed aan. Het desbetreffende huwelijk is nog steeds bij elkaar trouwens.
Moooooooooooooooooooie reddingquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de vrouwen absoluut, in het totaaloverzicht ook. Maar bij de mannen is Litpho kanshebber voor de nummer één...
Je dacht toch niet dat ik daar tussen ging komen, wel?quote:
Heb je een Twister dekbed? Anders mag je weer oprottenquote:
Waar dacht je dat ik op af kwamquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een Twister dekbed? Anders mag je weer oprotten
We zijn geen GCSCquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een Twister dekbed? Anders mag je weer oprotten
Als zij vrijwillig naar een Spinvisconcert gaat en mij dus donderdagavond niet aantreft op Fok!, dan is het vrijdag direct paniek in de tent? Goed om te wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee!
C had je niet gezien
We dachten aan een vrijwillige kerst euthanasie
Liever niet neequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik daar tussen ging komen, wel?. Ik zou niet durven
.
Was je met gerwin?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als zij vrijwillig naar een Spinvisconcert gaat en mij dus donderdagavond niet aantreft op Fok!, dan is het vrijdag direct paniek in de tent? Goed om te weten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn geen GCSC![]()
Hier is iedereen welkom!
behalve de GCSC gasten![]()
Ik spreek jou over vijf jaar en een paar maanden nog wel als je iemand zoekt voor de reboundquote:
Okay, heb ik gelukkig nog nooit gepostquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn geen GCSC![]()
Hier is iedereen welkom!
behalve de GCSC gasten![]()
Nope, zij was met I.R. Baboon.quote:
Alles ingepakt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Zow, vrijwel klaar om te verhuizen. Nou, wat hebben we er zin in.
De aanhouder wint?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ooit sterf ik!
Volgens mij moesten ze jou eerst ook niet in GCSC jankkop![]()
Ja niet doorvertellen hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alles ingepakt?
Vibo schoongemaakt en tussen de kleren?
da's een ander verhaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik spreek jou over vijf jaar en een paar maanden nog wel als je iemand zoekt voor de rebound.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Noujah, stiekem heb ik er geen, maar dat mag Godt niet weten, anders is ie weer zo in me teleurgesteld.
Hap je altijd zo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof 't fout is als een volwassen vrouw er een heeft
Ben je zoooooo desperaat?quote:
Alleen als je die foto's nog is wil doorsturen waar je jezelf anaal aanhet verwennen bent met diet tarzan! Die ben ik tijdens een format kwijt geraakt!quote:
FB topic?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:57 schreef Litpho het volgende:
Altijd leuk, die kutkloontjes die proberen te bewijzen dat ze geen lelijke lafbekken zijn.
Wee-man kan ook zich zelf schoppenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:58 schreef Breetai het volgende:
Hoi,
Bij de kerstborrel zaten de andere collega en de rest van de stad. Het was echt f*cking druk. Alleen had ik het zo rond half 12 echt wel gezien. FF wat rust nemen.
Ik heb mezelf naar buiten weten te schoppen en dat vond ik al voldoende.
Nee hoor. Als ik rond die tijd in een relatie zit wil ik je alsnog best spreken over je rebound. Daar gaat het dan alleen ook bij blijvenquote:
Yup. Ik kan het nauwelijks méér met je eens zijn.quote:
Dit ging meer om het mentale gedeelte.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wee-man kan ook zich zelf schoppen![]()
Iedereen mag z'n dromen heben hequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik rond die tijd in een relatie zit wil ik je alsnog best spreken over je rebound. Daar gaat het dan alleen ook bij blijven.
Die misgun ik je dan ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen mag z'n dromen heben he
We kunnen ook een soort partnerruilconstructie bespreken natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik rond die tijd in een relatie zit wil ik je alsnog best spreken over je rebound. Daar gaat het dan alleen ook bij blijven.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Ik kan het nauwelijks méér met je eens zijn.
Je hebt Wee-man gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dit ging meer om het mentale gedeelte.
Die heb ik net gemist.quote:
Ik kom niet in US en heb daar verder ook weinig aan toe te voegen.quote:
Weer een rel minderquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom niet in US en heb daar verder ook weinig aan toe te voegen.
Als je ze maar niet op internet zet dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als je die foto's nog is wil doorsturen waar je jezelf anaal aanhet verwennen bent met diet tarzan! Die ben ik tijdens een format kwijt geraakt!![]()
Vooral de after shots![]()
Ja en ik vond het echt een kutfilm.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Go see jackass the movie![]()
iemand trouwens wedding crashers gezien?
Nee natruurlijk niet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je ze maar niet op internet zet dan.![]()
Waarom heb ik dan zo gelachenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja en ik vond het echt een kutfilm.
Zonder toestemming mag 't toch nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je ze maar niet op internet zet dan.![]()
Truste Missquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind t mooi geweest. ga de wereld aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken![]()
![]()
Mietjequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind t mooi geweest. ga de wereld aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken![]()
![]()
Daar ben ik ook hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
![]()
Ben je nou weer serieus?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zonder toestemming mag 't toch niet
die is zo te horen al lang geweestquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrees dat het bedtijd is als ik zo doorga![]()
Nou, dan ga ik ook maar!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
![]()
les 1 in R&P slowchat, zowel ik alsquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrees dat het bedtijd is als ik zo doorga![]()
Zelden iddquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
les 1 in R&P slowchat, zowel ik alsGodt
zijn vrijwel nooit serieus.
Wat saai, nooit serineus zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
les 1 in R&P slowchat, zowel ik alsGodt
zijn vrijwel nooit serieus.
Naar een 4 jaar ouder mannetje luister ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
Goed punt!
En dat ze moeten luisteren!
Zo'n geweldig lesprogramma zou trouwens ook een mooie OP zijn!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel zo fijn dat als jij de leraar of lerares bent je de lesstof al naar gelang kunt veranderen!
les 1: Godt en ik zijn belangrijk en er dient ten alle tijden naar ons geluisterd te worden.
les 2: Godt en ik zijn vrijwel nooit serieus.
les 3: Ook ik en Godt zijn heel belangrijk.
Nog meer?
Noem iedereen erin, en 't kan een goede OP worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n geweldig lesprogramma zou trouwens ook een mooie OP zijn!
Zal ik het dan maar proberen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naar een 4 jaar ouder mannetje luister ik niet
Consider it donequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n geweldig lesprogramma zou trouwens ook een mooie OP zijn!
Problemen met uiterlijk of innerlijk?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef Beach het volgende:
Het gaat niet best![]()
En die vriendin zie ik ook niet zo snel komen![]()
Het is dat ik mn FB heb weggehaald, anders had je zelf kunnen kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Problemen met uiterlijk of innerlijk?
En anders is er altijd weer een volgens topic. Dat komt wel goed toch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik nog wel wat pagina;s wakker blijven
Gewoon doorhalenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
Maar nu ben ik slapen want ik ben keimoe, bezopen en moet er om 6 uur uit![]()
Dat zijn de beste dagen .. Zeker als het dan zo rond 15:00 begint te worden, en je je kunt herinneren (en je aan je lijf kunt voelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doorzuipen en om 6u dronken op 't werk staan
heb een keer half dronken klanten moeten bedienen als ontbijt-buffetlulletje.. Heb nog nooit zo vaak een slappe lach gehadquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen .. Zeker als het dan zo rond 15:00 begint te worden, en je je kunt herinneren (en je aan je lijf kunt voelen) wat je allemaal hebt uitgehaald de nacht van tevoren
![]()
link???quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ik bem gek op een open dir![]()
Zeker van josti users met een grote bek![]()
Tot dat je de prive foto's ziet![]()
Nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:05 schreef Twisted_fok het volgende:
meer uitleg godt, namen ende details!
Mwah, valt tegen .. ik zit een beetje als hobby software te ontwerpen, daarnaast wat te Fok!en, wat rond te surfen met wat drank erbijquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nog wat leuks aan het doen?
Oeh, wou dat ik dat kon. Heb het al moeilijk zat met mijn websitequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Mwah, valt tegen .. ik zit een beetje als hobby software te ontwerpen, daarnaast wat te Fok!en, wat rond te surfen met wat drank erbij
Heerlijk, vrije dagen![]()
Hoi TCquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik de enige nachtbraker hier ??![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik de enige nachtbraker hier ??![]()
![]()
![]()
Proost dan maarquote:
Life's a piece of shit, when you look at itquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:35 schreef Christine het volgende:
Het leven kan soms zo heerlijk bagger zijn![]()
Breek je rug niet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet vol?
Vandaag De Verhuizing, deel 1!
Idd, je hebt hem morgen nog nodig voor het kerstdiner .. Zonder rug is het zo lastig in een stoel zitenquote:
Succes ermee!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet vol?
Vandaag De Verhuizing, deel 1!
Kom je nog helpen bij deel 2?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Hier wordt ook al verhuisd door mijn broer
En what makes you think dat je die nu wel gaat vinden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:18 schreef webspider het volgende:
Mogguh!![]()
Bijna kerst ... nu maar hopen dat ik dat colbertje kan vinden dat ik al een paar dagen zoek
Een stilte steeg op uit het topic ... Anthrax, ben je er nog ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom je nog helpen bij deel 2?
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En what makes you think dat je die nu wel gaat vinden?
Hij had het al belooft, maar nu ga ik twijfelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Een stilte steeg op uit het topic ... Anthrax, ben je er nog ?
Gewoon de kast uitpluizen.. Hoop niet dat het onder 't stof ligt, anders heb je wel een probleemquote:
Succes met schieten danquote:
Ik heb dit type colbertje nog niet ... dan kun je opzich behoorlijk lang zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon de kast uitpluizen.. Hoop niet dat het onder 't stof ligt, anders heb je wel een probleem
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb dit type colbertje nog niet ... dan kun je opzich behoorlijk lang zoeken
Danku!quote:
Ik hoor een kwartje vallenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus je gaat em zoeken in een winkel?
Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordigquote:
Als jij een tijd, plaats en weet ik het wat doorgeeft dan kom ik wel. Tenzij je al genoeg mensen heb, want echt fit voel ik mij niet. (ik slaap al ruim 1.5 week slechtquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom je nog helpen bij deel 2?
Amsterdam zal wel druk zijn met kerstinkopers. Enjoyquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Danku!
En dan nu maar hopen dat ik in Amsterdam meer succes heb dan hier in het dorp
Ik mail je later vandaag/morgen nog even.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als jij een tijd, plaats en weet ik het wat doorgeeft dan kom ik wel. Tenzij je al genoeg mensen heb, want echt fit voel ik mij niet. (ik slaap al ruim 1.5 week slecht)
Ik ga alleen tegen de avond weg, want ik heb een afspraak met vrienden (in Utrecht, dat wel).
Hoe lang zou het dit keer duren voor ik me beter voel? Wedje leggen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Life's a piece of shit, when you look at it
zal wel een 20 eurocent zijn danquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig
Ja, wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Life's a piece of shit, when you look at it
Speciaal voor dat doel heb ik dan ook een kwartje bewaard, anders vergeet je zo snel hoe dat klinkt!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig
Ik wil er niet aan denkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amsterdam zal wel druk zijn met kerstinkopers. Enjoy
Ik kwam laatste nog een stuiver, dubbeltje, kwartje, gulden en rijksdaalder tegen in een oude portomoneequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Speciaal voor dat doel heb ik dan ook een kwartje bewaard, anders vergeet je zo snel hoe dat klinkt!
Welk een weeldequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kwam laatste nog een stuiver, dubbeltje, kwartje, gulden en rijksdaalder tegen in een oude portomonee
Vergeet vooral de nostalgie niet. Vroeger, toen alles nog goedkoop was...quote:
Ik wed niet uit principequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe lang zou het dit keer duren voor ik me beter voel? Wedje leggen?
Sluit maar aan in de rijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |