Hoi TCquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik de enige nachtbraker hier ??![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik de enige nachtbraker hier ??![]()
![]()
![]()
Proost dan maarquote:
Life's a piece of shit, when you look at itquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:35 schreef Christine het volgende:
Het leven kan soms zo heerlijk bagger zijn![]()
Breek je rug niet!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet vol?
Vandaag De Verhuizing, deel 1!
Idd, je hebt hem morgen nog nodig voor het kerstdiner .. Zonder rug is het zo lastig in een stoel zitenquote:
Succes ermee!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog niet vol?
Vandaag De Verhuizing, deel 1!
Kom je nog helpen bij deel 2?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Hier wordt ook al verhuisd door mijn broer
En what makes you think dat je die nu wel gaat vinden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:18 schreef webspider het volgende:
Mogguh!![]()
Bijna kerst ... nu maar hopen dat ik dat colbertje kan vinden dat ik al een paar dagen zoek
Een stilte steeg op uit het topic ... Anthrax, ben je er nog ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom je nog helpen bij deel 2?
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En what makes you think dat je die nu wel gaat vinden?
Hij had het al belooft, maar nu ga ik twijfelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Een stilte steeg op uit het topic ... Anthrax, ben je er nog ?
Gewoon de kast uitpluizen.. Hoop niet dat het onder 't stof ligt, anders heb je wel een probleemquote:
Succes met schieten danquote:
Ik heb dit type colbertje nog niet ... dan kun je opzich behoorlijk lang zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon de kast uitpluizen.. Hoop niet dat het onder 't stof ligt, anders heb je wel een probleem
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb dit type colbertje nog niet ... dan kun je opzich behoorlijk lang zoeken
Danku!quote:
Ik hoor een kwartje vallenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus je gaat em zoeken in een winkel?
Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordigquote:
Als jij een tijd, plaats en weet ik het wat doorgeeft dan kom ik wel. Tenzij je al genoeg mensen heb, want echt fit voel ik mij niet. (ik slaap al ruim 1.5 week slechtquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom je nog helpen bij deel 2?
Amsterdam zal wel druk zijn met kerstinkopers. Enjoyquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Danku!
En dan nu maar hopen dat ik in Amsterdam meer succes heb dan hier in het dorp
Ik mail je later vandaag/morgen nog even.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als jij een tijd, plaats en weet ik het wat doorgeeft dan kom ik wel. Tenzij je al genoeg mensen heb, want echt fit voel ik mij niet. (ik slaap al ruim 1.5 week slecht)
Ik ga alleen tegen de avond weg, want ik heb een afspraak met vrienden (in Utrecht, dat wel).
Hoe lang zou het dit keer duren voor ik me beter voel? Wedje leggen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Life's a piece of shit, when you look at it
zal wel een 20 eurocent zijn danquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig
Ja, wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Life's a piece of shit, when you look at it
Speciaal voor dat doel heb ik dan ook een kwartje bewaard, anders vergeet je zo snel hoe dat klinkt!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig
Ik wil er niet aan denkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amsterdam zal wel druk zijn met kerstinkopers. Enjoy
Ik kwam laatste nog een stuiver, dubbeltje, kwartje, gulden en rijksdaalder tegen in een oude portomoneequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Speciaal voor dat doel heb ik dan ook een kwartje bewaard, anders vergeet je zo snel hoe dat klinkt!
Welk een weeldequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kwam laatste nog een stuiver, dubbeltje, kwartje, gulden en rijksdaalder tegen in een oude portomonee
Vergeet vooral de nostalgie niet. Vroeger, toen alles nog goedkoop was...quote:
Ik wed niet uit principequote:Op zaterdag 24 december 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe lang zou het dit keer duren voor ik me beter voel? Wedje leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |