Truste Missquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind t mooi geweest. ga de wereld aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken![]()
![]()
Mietjequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind t mooi geweest. ga de wereld aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken![]()
![]()
Daar ben ik ook hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
![]()
Ben je nou weer serieus?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zonder toestemming mag 't toch niet
die is zo te horen al lang geweestquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrees dat het bedtijd is als ik zo doorga![]()
Nou, dan ga ik ook maar!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef MissMSX het volgende:
![]()
les 1 in R&P slowchat, zowel ik alsquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrees dat het bedtijd is als ik zo doorga![]()
Zelden iddquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
les 1 in R&P slowchat, zowel ik alsGodt
zijn vrijwel nooit serieus.
Wat saai, nooit serineus zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
les 1 in R&P slowchat, zowel ik alsGodt
zijn vrijwel nooit serieus.
Naar een 4 jaar ouder mannetje luister ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
Goed punt!
En dat ze moeten luisteren!
Zo'n geweldig lesprogramma zou trouwens ook een mooie OP zijn!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel zo fijn dat als jij de leraar of lerares bent je de lesstof al naar gelang kunt veranderen!
les 1: Godt en ik zijn belangrijk en er dient ten alle tijden naar ons geluisterd te worden.
les 2: Godt en ik zijn vrijwel nooit serieus.
les 3: Ook ik en Godt zijn heel belangrijk.
Nog meer?
Noem iedereen erin, en 't kan een goede OP worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n geweldig lesprogramma zou trouwens ook een mooie OP zijn!
Zal ik het dan maar proberen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naar een 4 jaar ouder mannetje luister ik niet
Consider it donequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n geweldig lesprogramma zou trouwens ook een mooie OP zijn!
Problemen met uiterlijk of innerlijk?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef Beach het volgende:
Het gaat niet best![]()
En die vriendin zie ik ook niet zo snel komen![]()
Het is dat ik mn FB heb weggehaald, anders had je zelf kunnen kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Problemen met uiterlijk of innerlijk?
En anders is er altijd weer een volgens topic. Dat komt wel goed toch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik nog wel wat pagina;s wakker blijven
Gewoon doorhalenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
Maar nu ben ik slapen want ik ben keimoe, bezopen en moet er om 6 uur uit![]()
Dat zijn de beste dagen .. Zeker als het dan zo rond 15:00 begint te worden, en je je kunt herinneren (en je aan je lijf kunt voelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doorzuipen en om 6u dronken op 't werk staan
heb een keer half dronken klanten moeten bedienen als ontbijt-buffetlulletje.. Heb nog nooit zo vaak een slappe lach gehadquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen .. Zeker als het dan zo rond 15:00 begint te worden, en je je kunt herinneren (en je aan je lijf kunt voelen) wat je allemaal hebt uitgehaald de nacht van tevoren
![]()
link???quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ik bem gek op een open dir![]()
Zeker van josti users met een grote bek![]()
Tot dat je de prive foto's ziet![]()
Nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:05 schreef Twisted_fok het volgende:
meer uitleg godt, namen ende details!
Mwah, valt tegen .. ik zit een beetje als hobby software te ontwerpen, daarnaast wat te Fok!en, wat rond te surfen met wat drank erbijquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nog wat leuks aan het doen?
Oeh, wou dat ik dat kon. Heb het al moeilijk zat met mijn websitequote:Op zaterdag 24 december 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Mwah, valt tegen .. ik zit een beetje als hobby software te ontwerpen, daarnaast wat te Fok!en, wat rond te surfen met wat drank erbij
Heerlijk, vrije dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |