Ben een man, alleen thuis op vrijdagavond .. shoot mequote:
Ik ben ook een man, ben ook alleen thuis op de vrijdagavond.. so?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben een man, alleen thuis op vrijdagavond .. shoot me![]()
In 6 dagen van 1860m naar 5895m hoog ... Morgen nog maar een beetje extra fitnessenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begin ook maar vast met conditietraining
Oeh, wie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:10 schreef Litpho het volgende:
Ik kom net een Fok!dame tegen tussen de foto's op Paiq. Altijd leuk, alhoewel niet mijn type.
Zie ik eruit alsof ik de privacy van een dame prijs zou geven?quote:
Alles heeft een prijsquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik de privacy van een dame prijs zou geven?
Uiteraard. Als de juiste persoon het me nu zou vragen...quote:
Zo gepieptquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef webspider het volgende:
[..]
In 6 dagen van 1860m naar 5895m hoog ... Morgen nog maar een beetje extra fitnessen![]()
Dat deed ik vier minuten geleden al... Was hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Als de juiste persoon het me nu zou vragen....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie is de juiste persoon?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:04 schreef webspider het volgende:
Ben een man, alleen thuis op vrijdagavond .. shoot me![]()
Jullie ook al ??quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben ook een man, ben ook alleen thuis op de vrijdagavond.. so?![]()
Of was het MissMSX?quote:
Nee, daarvan is bekend dat ze op PaiQ zit, dus valt er weinig privacy te beschermen op dat punt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed ik vier minuten geleden al... Was hetk_i_m
?
Kijk, dat zijn de betere voorstellenquote:
Don't break my heart alreadyquote:
Afhankelijk van voor wie het voorstel bedoeld wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere voorstellen.
Pas over 5 jaar en een paar maanden, remember?quote:
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas over 5 jaar en een paar maanden, remember?![]()
Nou, niet voor mij, bedankt voor de duidelijkheid, maar het is alsnog leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afhankelijk van voor wie het voorstel bedoeld was
Die heb ik nooit gemeet, dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.quote:
Voor jou als zelf aangewezen objectieve observator zeg maar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij, bedankt voor de duidelijkheid, maar het is alsnog leuk om te zien.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij, bedankt voor de duidelijkheid, maar het is alsnog leuk om te zien.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou als zelf aangewezen objectieve observator zeg maar...![]()
Je staat hoog genoteerd op mijn voorkeurslijst voor eventuele getuige tijdens dequote:
Ik heb ervaring als getuige, dus daar doe je goed aan. Het desbetreffende huwelijk is nog steeds bij elkaar trouwensquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je staat hoog genoteerd op mijn voorkeurslijst voor eventuele getuige tijdens deceremonie!
Je bent zojuist weer een paar plaatsjes gestegen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ervaring als getuige, dus daar doe je goed aan. Het desbetreffende huwelijk is nog steeds bij elkaar trouwens.
Liptho is stoer. Die mag best op één komen!quote:
Ik dacht dat IK je nummer 1 al wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liptho is stoer. Die mag best op één komen!
Bij de vrouwen absoluut, in het totaaloverzicht ook. Maar bij de mannen is Litpho kanshebber voor de nummer één...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK je nummer 1 al was
Doettie goed danquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de vrouwen absoluut, in het totaaloverzicht ook. Maar bij de mannen is Litpho kanshebber voor de nummer één...
Oi we maakte ons zorgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ervaring als getuige, dus daar doe je goed aan. Het desbetreffende huwelijk is nog steeds bij elkaar trouwens.
Moooooooooooooooooooie reddingquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de vrouwen absoluut, in het totaaloverzicht ook. Maar bij de mannen is Litpho kanshebber voor de nummer één...
Je dacht toch niet dat ik daar tussen ging komen, wel?quote:
Heb je een Twister dekbed? Anders mag je weer oprottenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |