Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Litpho het volgende:
Zelfde idee, toch echt dubbel, slotje.
Ik vind deze qua formulering ook iets beter moet ik bekennen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ze allebei in myat om begrijpelijke redenen
Dank je! Blijf vooral hier doorposten dan!quote:
Dat doe ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je! Blijf vooral hier doorposten dan!
En jij bent verder ook niet bevooroordeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind deze qua formulering ook iets beter moet ik bekennen...
Ik beschik over de zeldzame kwaliteit om mijn eigen bedenksels objectief te kunnen beoordelen en ja, deze is gewoon beter!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jij bent verder ook niet bevooroordeeld natuurlijk.
Ik heb WEL in deze gepost en NIET in die ander. Duidelijk dusquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschik over de zeldzame kwaliteit om mijn eigen bedenksels objectief te kunnen beoordelen en ja, deze is gewoon beter!
Same here !quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb WEL in deze gepost en NIET in die ander. Duidelijk dus
Eg welquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX shakes handquote:
Nou, dan ga ik maar weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lapin Kulta ook goed?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef MissMSX het volgende:
M'n bier is op!! Wie helpt me aan een Tiger beer of een Ankhor beer?
Er is ook een plekje voor jou in de stal Litp... Ga maar bij die andere ezel staan...quote:
Ik heb nog wel wat Gulden Draakquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef MissMSX het volgende:
M'n bier is op!! Wie helpt me aan een Tiger beer of een Ankhor beer?
Niet gezien dat-ie van jou was. Volgende keer post ik daar ok?quote:
Ja, nou wilde ik vragen of ze mijn topic dan maar dicht konden gooien, maar als je zo gaat beginnen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is ook een plekje voor jou in de stal Litp... Ga maar bij die andere ezel staan...
Kennik nie. Is dat wat?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet gezien dat-ie van jou was. Volgende keer post ik daar ok?![]()
Te gewoontjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Gulden Draak![]()
Finse blonde pilsener, erg drinkbaar, valt ook in grote hoeveelheden verbazingwekkend licht (en is toch echt rond de 5%). Aanrader wat mij betreftquote:
Sounds good. I'll have onequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Finse blonde pilsener, erg drinkbaar, valt ook in grote hoeveelheden verbazingwekkend licht (en is toch echt rond de 5%). Aanrader wat mij betreft.
Ik wil alleen cambodjaans bier!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos met hertog jan specials![]()
Indonesisch?quote:
Dat heb ik op en was lekkerquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen opsessie voor die biertjes?
Heb je wel eens bananenbier op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef Litpho het volgende:
Tiger is goed drinkbaar, het zuidafrikaanse Castle Lager daarentegen is weinig bijzonders en voor de prijs zelfs matig.
Die zin las ik laatst in het boekje met de titel; How not to impress women.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef Litpho het volgende:
Tiger is goed drinkbaar, het zuidafrikaanse Castle Lager daarentegen is weinig bijzonders en voor de prijs zelfs matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |