Ja, doen we bij haar thuis welquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
Gewoon stiekem doen, wat is er nou opwindender dan stiekem bij elkaar in bed kruipen
never happenendquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef Fisher het volgende:
dat krijg je er nou van als je ouders je betrappen terwijl je aan het rukken bent
Mja, ga ook eeens met mn vader praten... en anders dat laatste jaquote:Ga er even goed met je vader over praten. Hij zal dan met je moeder praten, en dan misschien overtuigen. Anders een ruzie, drie dagen niets tegen elkaar zeggen, en wèl slapen op 1 kamer.
dat was toch met jou gebeurd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef Fisher het volgende:
dat krijg je er nou van als je ouders je betrappen terwijl je aan het rukken bent
Of mischien nog beter: 'ja mamma, wíj neuken wélquote:
Ja maar dat is het uiteraard het hele eieren eten. Die ouders voelen nu des te meer dat ze niet meer jong zijn en zijn stinkend jaloers dat ze niet kunnen sexen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of mischien nog beter: 'ja mamma, wíj neuken wél'
een gegronde angst als ze hem niet begeleid / voorlicht op het moment dat hij zelf aangeeft wèl met bepaalde zaken bezig te zijn. (of in ieder geval daar lijkt het op)quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:40 schreef Syrena het volgende:
Ze is waarschijnlijk bang dat je je vriendin zwanger maakt, en dat dan onder haar dak en dus onder haar verantwoording is gebeurd.
"Ja die zoon van jou kan 'm ook niet in zijn broek houden"Zoiets.
heb ik haar leeftijd gemist ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
Jij mag dan wel bijna 17 zijn, maar zolang jouw vriendinnetje onder de 13 is, snap ik het wel van je ouders.
Balen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Ik heb een conflict met mn ouders...
Ik weet het niet. Hij heeft haar leeftijd niet vermeld/verzwegen. Vandaar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb ik haar leeftijd gemist ?
Ik ging ervanuit dat ze allebei rond de 17 jaar zijn ?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
Jij mag dan wel bijna 17 zijn, maar zolang jouw vriendinnetje onder de 13 is, snap ik het wel van je ouders.
Hier spreekt overduidelijk iemand met ervaring.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:42 schreef Newb het volgende:
Ga er even goed met je vader over praten. Hij zal dan met je moeder praten, en dan misschien overtuigen. Anders een ruzie, drie dagen niets tegen elkaar zeggen, en wèl slapen op 1 kamer.
omdat het ook gewoon heel lekker is om in iemands armen te slapen en samen wakker te wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Extend het volgende:
Waarom wil je zo nodig bij elkaar slapen als je toch geen sex hebt?
Als ik een avond gefeest heb, of een dag met haar doorbreng, wil ik lekker tegen haar aan kunnen vleien en heerlijk in slaap vallen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Extend het volgende:
Waarom wil je zo nodig bij elkaar slapen als je toch geen sex hebt?
noop.. maar het is vooral m'n moeder die zo zeurt... maar ik begin er pas weer over als m'n vriendin weer eens hier blijft slapen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef electricity het volgende:
als je 17 bent zijn je ouders toch wel vrij triest bezig hoor. zijn ze christelijk?
Ja, haha, dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:49 schreef MaximumRush het volgende:
Haha, duidelijk dat je Kevin_VS_Ps3 bent.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Nee, ben niet Kevin... echt niet
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Nee, ben niet Kevin... echt niet
Vind dat je ma groot gelijk heeft. Je bent 17, en pas drie maanden verkering. Zie het eerst maar es een jaar met elkaar uit te zingen; dat het echt serieus begint te worden. Denk dat je dan wel bij elkaar mag slapen van je ma. Als mijn zoon dat op die leeftijd zou vragen zou ik dus ook NOPE zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Heb nu sinds ongeveer drie maanden een lieve vriendin. Het probleem is alleen dat we een eindje van elkaar vandaan wonen en dus regelmatig bij elkaar blijven slapen... Nu is het probleem alleen dat ik van mijn ouders niet samen met haar op 1 kamer mag slapenEn dan vooral van mn moeder niet, mijn vader maakt zicfh er niet zo druk om... Maar ik snap m'n moeder niet, ben godverdomme bijna 17
En het enige dat ze zegt als ik erover begin is 'ik vind je er te jong voor', en meer krijgt ze niet uit der bek
Hoe kan ik mijn moeder ervan overtuigen dat het toch mag...? want ik vind dit echt nergens op slaan..
Heb het trouwens heel rustig gevraagd... Net nog, en daarom ben ik nu zo boos
even een kloon aangezien hier mensen zijn die mijn gewone account kennen
Edit: ben trouwens een jongen
En je bent zelf uit 1985quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Vind dat je ma groot gelijk heeft. Je bent 17, en pas drie maanden verkering. Zie het eerst maar es een jaar met elkaar uit te zingen; dat het echt serieus begint te worden. Denk dat je dan wel bij elkaar mag slapen van je ma. Als mijn zoon dat op die leeftijd zou vragen zou ik dus ook NOPE zeggen.
Je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Als ik een avond gefeest heb, of een dag met haar doorbreng, wil ik lekker tegen haar aan kunnen vleien en heerlijk in slaap vallen...![]()
Wordt nu beetje wreed verstoord![]()
Tyf op, ga een andermans topic verneuken... Bewijs jij maar eens dat ik het wel benquote:
Noem het eerder charmantquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef Modwire het volgende:
Ben je nog niet in de puberteit geraakt ofzo?
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:07 schreef Modwire het volgende:
Mannen willen neuken, en pubers al helemaal...![]()
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap sommige ouders echt niet.
Ik heb me nooit veel kunnen voorstellen bij 'niet aan seks toe zijn'. Maar ik denk dat dat aan mij ligt hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.
Even vergeten te vermelden, meid in kwestie is net 15quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.
Wil ze je niet eens ff aftrekken??quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushen
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:30 schreef ioor het volgende:
Ik snap die ouders van dat meisje niet, ik zou mijn net 15 jarige dochter echt niet bij een jongen laten slapen hoor, zit die moeder van dat meisje niet met jouw moeder te overleggen en dat het daarom niet mag ofzo.
Gewoon hard pushen, en ff je best doen, dan voel ze zich echt wel klaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushen
Irrelevant, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Even vergeten te vermelden, meid in kwestie is net 15
Yep ben uit 1985. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als jij zelf straks een zoon/dochter hebt van die leeftijd.quote:
Dat is precies de denkwijze van de ouders van mijn vriendin... en over 'niet klaar zijn voor sex', dat betreft louter sex.. de rest hebben we al gedaan, alleen voelt zij niet nog niet klaar voor de volgende stap, mede omdat het enorm snel is gegaan allemaal tussen ons, maar das een ander verhaal..quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?
Uhm als ik een zoon/dochter heb van die leeftijd dan denk ik daar niet meer over na hoor, als de 15 zijn doe ik dat al niet meer. Laat ze dat maar lekker zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Yep ben uit 1985. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als jij zelf straks een zoon/dochter hebt van die leeftijd.
Dumpen man, die chick wil niet eens met je neuken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Jewel, we willen met elkaar verder... en niet voor evenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dumpen man, die chick wil niet eens met je neuken.
Niets van aantrekken. Als jij je er goed bij voelt, dan is het gewoon goed.quote:Op zondag 25 december 2005 10:40 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Jewel, we willen met elkaar verder... en niet voor even
Maar ze voelt zich er nog niet klaar voor
Beste triest dat mensen dat niet kunnen begrijpen
Huh, wat bedoel je??quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Als jij je er goed bij voelt, dan is het gewoon goed.
Zie je eigen quote. Als jij het prima vindt dat zij nog geen seks wilt, dan hoef je je van die zeikerds hier verder niets aan te trekken.quote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Huh, wat bedoel je??
Edit: Toch nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je??
En nog niet met m'n vader gesproken... komt nog wel
en dat was bij..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
edit: en douchen hebben we ook wel samen gedaan
Weet je het zeker?quote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ik heb al een vrienden dies wat ouder dan TS
zwak om het op de vrouw te spelen lupa!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?
Op aparte kamers nog niet eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef wobbel het volgende:
Na 7 maanden hier mogen we nog niet eens bij elkaar blijven slapen op aparte kamers
En als we het zouden willen zouden we het ook wel kunnen doen als ze ff boodschappen gaan doen ofzo![]()
Allebei de moeders zijn zoals die van k.l.o.o.n.quote:
Hehe, goed zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef wobbel het volgende:
[..]
Allebei de moeders zijn zoals die van k.l.o.o.n.![]()
Btw, met oud en nieuw mag ik eindelijk blijven slapen op aparte kamer![]()
Ik ben 17, en zij is 1 jaar en 2 maand jonger (omdat ik ooit ben blijven zitten en zij bij mij in de klas kwam)quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:39 schreef heiden6 het volgende:
Hoe oud (jong?) zijn jullie?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
Ik snap je moeder wel..quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Dat is precies de denkwijze van de ouders van mijn vriendin... en over 'niet klaar zijn voor sex', dat betreft louter sex.. de rest hebben we al gedaan, alleen voelt zij niet nog niet klaar voor de volgende stap, mede omdat het enorm snel is gegaan allemaal tussen ons, maar das een ander verhaal..
Ik snap mijn moeder gewoon NIET![]()
Ja, dus? Als het haar doel is bijvoorbeeld sex te voorkomen, heeft ze nu ten eerste een doel waar wij toch nog niet klaar voor zijn.. en ten tweede, als wij dan sex willen hebben, zijn er zat plaatsen waar dat kan..quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:49 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Ik snap je moeder wel..
Ze is 15 man!!![]()
![]()
Ik was altijd maar wat blij dat ik mijn vriendjes gewoon mee naar huis mocht nemen, dat ze gewoon welkom waren en dat ik in mijn eigen veilige huis met hen kon vrijen en dat niet in een steegje achteraf hoefde te doen o.i.d.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:43 schreef Little_Meanie het volgende:
wat een gezeik allemaal, 3 maanden samen, zij is 15 en verontwaardigt dat je niet samen met blijven slapen
het is hun huis dus hun regels, toen mijn zus 22 of zo was en een vriendje meehad naar huis mocht die ook lekker in een logeerkamer slapen en terecht je wilt toch niet sexen waar je ouders bij zijn?
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Heb nu sinds ongeveer drie maanden een lieve vriendin. Het probleem is alleen dat we een eindje van elkaar vandaan wonen en dus regelmatig bij elkaar blijven slapen... Nu is het probleem alleen dat ik van mijn ouders niet samen met haar op 1 kamer mag slapenEn dan vooral van mn moeder niet, mijn vader maakt zicfh er niet zo druk om... Maar ik snap m'n moeder niet, ben godverdomme bijna 17
En het enige dat ze zegt als ik erover begin is 'ik vind je er te jong voor', en meer krijgt ze niet uit der bek
Hoe kan ik mijn moeder ervan overtuigen dat het toch mag...? want ik vind dit echt nergens op slaan..
Dertig jaar geleden al.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:54 schreef Bouddalain het volgende:
Geen idee.
Ik ben zelf moeder (24 / 8 / 7) en ik kan me daar niets bij voorstellen. Toen ik dertig jaar geleden voor het eerst verkering kreeg zei mijn vader bij het naar bed gaan: "Jongelui, ik wil wel Opa worden, maar voorlopig nog niet. Condooms liggen in de badkamer, als ze op zijn koop ik nieuwe. "
Chille vader had je dan!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:54 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben zelf moeder (24 / 8 / 7) en ik kan me daar niets bij voorstellen. Toen ik dertig jaar geleden voor het eerst verkering kreeg zei mijn vader bij het naar bed gaan: "Jongelui, ik wil wel Opa worden, maar voorlopig nog niet. Condooms liggen in de badkamer, als ze op zijn koop ik nieuwe. "
Bahquote:Ik denk dat je moeder er moeite mee heeft om zich voor te stellen dat je "het doet". Net zoals dat kinderen het moeilijk vinden om zich voor te stellen dat hun ouders nog steeds aan sex doen.
Ik heb ook chille ouders.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Chille vader had je dan!
[..]
Bah![]()
Mijn ouders hebben geen seks, klaar. Ze hebben het maar 3 keer gedaan.![]()
Ja, ik heb ook min of meer besloten gewoon voor de laatste optie te gaan, dat wil zeggen er maar even niet over praten en er wat tijd overheen laten gaan. Ze begint wel steeds meer door te krijgen dat we vrij close zijn en dat het niet een simpele puber-relatie is, maar dat wij meer dan dat voor elkaar voelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:32 schreef Newb het volgende:
[..]
Ik heb ook chille ouders.Nee, even serieus, je moeder heeft een enorm bord voor haar hoofd, en die moet je weg zien te halen. Doe dat door met je vader te praten, of door er gewoon over te zwijgen en en dan zal je moeder vanzelf zien dat het toch wel gebeurd. Relax, alles komt goed, kwestie van tijd imo.
Tsja, je zegt wel stoer 'gewoon doen', maar da's heel wat makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef Brechtje het volgende:
Gewoon doen!
Alleen als je vriendin het ook graag wilt, en je ouders blijven het toch nog wel een poosje verbieden.. Ach, zo zijn ouders..
Als je wilt zijn er nog wel een paar topics over relativiteit in WFLquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook min of meer besloten gewoon voor de laatste optie te gaan, dat wil zeggen er maar even niet over praten en er wat tijd overheen laten gaan. Ze begint wel steeds meer door te krijgen dat we vrij close zijn en dat het niet een simpele puber-relatie is, maar dat wij meer dan dat voor elkaar voelen.
Tijd: GA SNELLER!![]()
ach, het punt is niet onze relatie hoor... want onze relatie is juist géén simpele puber relatiequote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef Modwire het volgende:
Btw, juist in een simpele puber relatie zou je bij elkaar op de kamer willen slapen...![]()
Laat de breezers er ff buiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef SimtekF1 het volgende:
15 al en ze wil nog niet neucken?
Tegenwoordig doen ze het allemaal al op hun 13de toch?
Misschien is haar doel om dit te voorkomen: Probleem - vriendin zwanger?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ja, dus? Als het haar doel is bijvoorbeeld sex te voorkomen, heeft ze nu ten eerste een doel waar wij toch nog niet klaar voor zijn.. en ten tweede, als wij dan sex willen hebben, zijn er zat plaatsen waar dat kan..
Laat die slet gewoon een SOA test doen en laat haar de pil halen, zonder is veel lekkerder!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:05 schreef mighty_myte het volgende:
ik zou mijn ouders gewoon vertellen dat ik weet wat een condoom is en er wat laten zien.
en ga gewoon bij haar liggen, als jullie beide in bed liggen en je moeder komt roep je toch
allebei dat ze op moet rotten?
gelukkig weten de niet-pubers beter dan dat.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:52 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
ach, het punt is niet onze relatie hoor... want onze relatie is juist géén simpele puber relatie
wat is dat nou weer voor onzin; een jongen mag dus altijd bij jou blijven slapen en als je niet wilt liegen moet je je eerst over de keukentafel laten gooien bij jullie thuis, want dan mag het wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 04:31 schreef Sessy het volgende:
Helpt het als je zegt dat er er toch al mee geneukt hebt, TS? Da's +/- het criterium of een jongen bij mij mag blijven slapen hier.
zo zijn pubers, bedoel je.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef Brechtje het volgende:
Gewoon doen!
Alleen als je vriendin het ook graag wilt, en je ouders blijven het toch nog wel een poosje verbieden.. Ach, zo zijn ouders..
Wat ik hier lees is dat je dus 16 bent. En nee, ik zou het ook niet nodig vinden, als ouder, dat jij met je amper puberende vriendinnetje op je kamertje ligt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Maar ik snap m'n moeder niet, ben godverdomme bijna 17
Je kunt het toch niet gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef anisubs het volgende:
Hupeteee, gewoon doen man.
Ik zeg altijd:'Niet denken, maar Doen!'.
[geinMOD]
Misschien kan je eens voor de grap op je bed gaan spuiten en dan tegen je moeder zeggen dat je bed nat is.
Dan weet ze gelijk dat je 't kan.
[/GeinMOD]
Maar als je na een lange dag lekker met zen 2-en wil 'knuffelen', moet dat toch gewoon kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt het toch niet gewoon doen.
Zijn ouders zijn nog steeds de baas hoor. Zeker in hun eigen huis.
Nee, dan moet je zorgen dat je een goede baan hebt en een eigen huis. Kun je knuffelen wat je wil. Je woont onder het dak van je ouders dus heb je een klein beetje respect op te brengen voor hun mening.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:04 schreef Extend het volgende:
[..]
Maar als je na een lange dag lekker met zen 2-en wil 'knuffelen', moet dat toch gewoon kunnen?
Zo is 't....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zorgen dat je een goede baan hebt en een eigen huis. Kun je knuffelen wat je wil. Je woont onder het dak van je ouders dus heb je een klein beetje respect op te brengen voor hun mening.
ja ik weet dat ik een mening ventileer die niet gewaardeerd wordt![]()
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit op een gegeven moment niet is tegen te houden. Maar dat is iets anders als na 3 mnd een vriendin al beginnen te roepen dat je in je recht wordt beperkt. Ik ben best wel een voorstander van die site over het wachten. Over 3 mnd is het nog spannend en je hebt nog een heel leven. Maar ja ik ben al 43! help! wat doe ik in PUB?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef Newb het volgende:
Zit natuurlijk wat in, maar ik denk dat ze vroeg of laat tòch wel moeten instemmen, omdat ze het tòch niet tegen houden.
Wat een heldquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Plak een briefje op de koelkast met 'wat huil je nou, we neuken toch wel'
Dus 14, dat is wel wat jong ja, zo oud is mn zusje nu.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
de ouders filmen het en kijken mee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Als de politie net binnenstuift kunnen je ouders wel opgepakt worden voor kinderporno!![]()
joe nevur no!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Extend het volgende:
[..]
de ouders filmen het en kijken mee?![]()
Hey jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Neuk je vriendin anders gewoon midden in de woonkamer of op de keukentafel vlak voor etenstijd
Ik las doormidden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Neuk je vriendin anders gewoon midden in de woonkamer of op de keukentafel vlak voor etenstijd
Dan weet ons mam dus niets meer te zeggen, en dan kom ik met vele betere argumenten.quote:- Je weet nooit wat er gaat gebeuren op zo een moment. Je kan nu wel zeggen dat je geen sex wilt, maar op zo een moment denk je daar toch anders over.
- Je weet niet wat een ander wil, en je moet nooit dingen doen die je niet wilt. (Samengevat: doet dus maar niet op een kamer slapen)
Vertel!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:09 schreef BMRS het volgende:
[quote]Dan weet ons mam dus niets meer te zeggen, en dan kom ik met vele betere argumenten.
HAHAHquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Plak een briefje op de koelkast met 'wat huil je nou, we neuken toch wel'
Pff, samenvatting, anybody?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:09 schreef BMRS het volgende:
Heb zelf ook iets soortgelijks meegemaakt. Ik ging in de zomervakantie een paar daagjes weg met een goede vriendin van mij. Wij bleven dus logereren bij kennissen. Nu had ons mam van te voren die vrouw opgebeld, en gezegd dat ze persé wilde dat wij op aparte kamers sliepen. Daar wisten wij dus helemaal niets van. Pas vlak voordat wij gingen vertelde ons mam dat ze dat had afgesproken. Ze zei ook dat die vrouw dat fijner vond, dan konden zij 's nachts beter slapen. Nou, toen wij daar aan waren gekomen hadden we het erover met die mensen, en zij zeiden dat het hun *echt* niets uitmaakten. Of wij nu bij elkaar op kamer sliepen of niet of wat wij überhaupt deden, maakte hun echt niets uit. Dat betekend dus dat mijn moeder heeft gelogen. Ze heeft gezegd dat zij allebei dat fijner vonden, terwijl die vrouw het niets kon schelen. Ik ben daarover later nog heel erg kwaad geweest op ons mam. Ik bedoel, ze heeft gewoon gelogen tegen mij. We hebben daar op vakantie nog op aparte kamers moeten slapen, omdat dat dus moest van ons mam. En ja, als wij toch persé sex zouden willen ofzo (maar we zijn maar gewoon vrienden) dan hadden we dat toch makkelijk kunnen doen. Daar hadden we tijd zat voor. Die mensen gingen 's middags 'even' boodschappen doen.Die bleven gewoon 3 uur weg ofzow. Hebben die tijd lekker op mijn bed tegen elkaar aan gelegen en door het dakraam naar buiten wolkjes zitten te bekijken.
![]()
Nja, een soortgelijk verhaal een maandje of 2 later. Ik werd door een vriendin van haar op msn zomaar uitgenodigd voor een feestje, waar je naderhand ook nog mocht blijven slapen. Verhouding was iets krom, een stuk of 8 meisjes, en 1 jongen (die daar met zijn vriendin was). Ik heb ontiegelijk lang gezeurd om daar 's nachts te mogen blijven, maar mijn ouders wilden persé niet dat ik daar bleef. Ze hadden mij daar heen gebracht (we zaten in een vakantiehuisje van haar ouders, die op dat moment niet verhuurd was), en ik werd om 2 uur snachts weer opgehaald. Ik werd om 4/5 uur 's nachts weer wakker omdat ik thuis het ontiegelijk saai vond. Ik ben toen om 6 uur 's morgens maar weer terug gefietst, en ben daar tot half 1 's middags gebleven. Ons mam begrijpt volgens mij niet dat het daar gewoon gezellig is. Ons mam heeft volgens mij allemaal vage ideeën over orgies enzo.
Nuja, nu ben ik deze kerstvakantie met haar en nog 5 vriendinnen van haar naar de stad geweest. Iedereen bleef bij haar slapen. Ik dus weer gaan vragen aan ons mam, maar ik kreeg het weer niet voor elkaar. Ik heb dus echt een hele tijd nog lopen zeuren. Uiteindelijk mocht het dus wel, maar toen vond die vriendin van mij het toch weer niet zo een goed idee, omdat ze niet wist wat haar vriendinnen ervan vonden. Ik ga in ieder geval nog een keertje bij haar logeren zonder vriendinnen van haar erbij.
Deze zomervakantie willen wij weer een keer samen op vakantie, en dan zorgen we er wel voor dat we wel gewoon op een kamer gaan liggen. Je hoeft echt nie persé seks te hebben, wat sommige mensen wel denken. Ik bedoel, het is gewoon gezellig enzo. Enja, je kan altijd nog elkaar een beetje warm houden![]()
.
Wat ik echt erg vind is de argumenten waarmee ons mam aankomt.
[..]
Dan weet ons mam dus niets meer te zeggen, en dan kom ik met vele betere argumenten.
Het rare is ook dat haar ouders het wel goed vonden dat wij op een kamer sliepen. En ik ben een jongen, en ik mag dat juist weer niet.Dat zeg ik niet om te discrimineren, maar om de een of andere reden zou je verwachten dat het anders om is. Misschien heeft het ook met een kwestie van vertrouwen te maken. Ik kan ook altijd moeilijk stoppen met computeren (zoals vandaag
), terwijl ik dan toch heb afgesproken met ons mam dat ik om 5 over half 12 af zou sluiten.
Tsjah, ik ga het er toch nog eens met mijn ouders over hebben en als ze zien dat het een keer goed gaat, dan mag het de volgende keer weer denk ik.Enja, eens zullen ze toch moeten toegeven.
![]()
Tss, zo groot is dat stukje toch niet? Ik had nog geprobeerd het klein te houden. Binnen een paar minuten ben je er echt zo doorheen.quote:
Jow, wat zeur je man. Als je het niet wil lezen dan flikker je maar lekker op.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Gast, stop als-je-blieft met dat ge-ons-mam van je het is echt té irritant, ons mam dit, ons mam dat, ga zo maar tegen je limbo vriendjes praten.
hap hap hapquote:Op maandag 23 januari 2006 18:45 schreef BMRS het volgende:
[..]
Jow, wat zeur je man. Als je het niet wil lezen dan flikker je maar lekker op.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Gast, stop als-je-blieft met dat ge-ons-mam van je het is echt té irritant, ons mam dit, ons mam dat, ga zo maar tegen je limbo vriendjes praten.
Je begrijpt het verkeerd, die mevrouw weegt gewoon 100 gram.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef MrBean het volgende:
mijn vader werpt zichzelf op z'n knieën en dankt God wanneer ik een meisje mee naar huis neem en sex met haar heb
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar wacht je op, grijp je kans, die vader zal je aanbidden en bedolven onder kado's![]()
Maar toch bedankt!quote:relatie: jup
ghehe, ja sorryquote:
En dat zou jij zelf ook doen, uiteraard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef anisubs het volgende:
Jonge, ik heb een zeer goede tip voor je.
Ga gewoon met dat meisje neuken 5min voordat je moeder thuiskomt, en laat haar GOED zien dat jij het wel kan!
je limbo-praat ('ons mam' etc.) wordt anders wel hevig bediscussieerd hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:30 schreef BMRS het volgende:
k.l.o.o.n.t.j.e., wanneer reageer je nu weer eens? ik heb trouwens bijna geen enkele reactie gehad op mijn post (zo een beetje de uitgebreidste en grootste post) in dit topic. er wordt hier alleen maar onzin geluld.
hoezo limbo? wat betekend dat? en het gaat hier niet meer over het onderwerp van het topic. dat is eigenlijk het enige wat ik zo jammer vind aan fok. je kan nooit iets serieus bediscussieren, zelfs al gaat het over zelfmoord, of weet ik wat voor problemen, dan liggen er nog altijd mensen te f****nquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je limbo-praat ('ons mam' etc.) wordt anders wel hevig bediscussieerd hoor.
www.korrelatie.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:52 schreef BMRS het volgende:
[..]
hoezo limbo? wat betekend dat? en het gaat hier niet meer over het onderwerp van het topic. dat is eigenlijk het enige wat ik zo jammer vind aan fok. je kan nooit iets serieus bediscussieren, zelfs al gaat het over zelfmoord, of weet ik wat voor problemen, dan liggen er nog altijd mensen te f****n
Amen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:52 schreef BMRS het volgende:
[..]
hoezo limbo? wat betekend dat? en het gaat hier niet meer over het onderwerp van het topic. dat is eigenlijk het enige wat ik zo jammer vind aan fok. je kan nooit iets serieus bediscussieren, zelfs al gaat het over zelfmoord, of weet ik wat voor problemen, dan liggen er nog altijd mensen te f****n
Heej... Dat is slim...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef vintrax het volgende:
Kun je dan niet afspreken dat je de deur op een kiertje laat ofzo?
Zo kan je moeder er niets tegen in brengen.. toch?
gelofigenquote:Op zondag 22 januari 2006 09:24 schreef Twinky het volgende:
Mijn ouders zijn streng katholiek, en van bij elkaar slapen is gewoon geen sprake, punt. Ik mag sowieso geen seks hebben voor het huwelijk.
Nou ben ik meer dan een jaar samen met een Duitser (ja, uit Duitsland) en we zien elkaar niet extreem vaak, aangezien mijn moeder het tegenwerkt (het wordt een beetje veel, je was vorige week ook al weg, we willen graag eens met het gezinnetje samen zijn).
Zijn ouders kijken er heel nuchter tegenaan; ik slaap al een paar maanden gewoon bij hem, en nu ook seks, en dat weten ze ook. Dat is allemaal geen probleem, maar als ik mijn ouders zou vertellen dat ik seks heb en/of bij hem slaap, zou dat betekenen dat ik hem echt nooit meer mag zien, in ieder geval tot ik uit huis ga.
ik vind het trouwens vreemd dat ze helemaal niks doorhebben; ik ben veel vaker bij hem dan hij bij mij, en omdat we maar één nachtje 'bij elkaar in de buurt mogen slapen', logeer ik in de vakanties bij een Duitse **vriendin**.
Ik begrijp het wel goed van ze. Seks is iets waar je beter te laat dan te vroeg mee kan beginnen. Het vergt een heleboel vertrouwen, en een beetje friemelen is er niks bij. Je ouders willen het beste met je voor, ze willen dat je een fijn leven lijdt, en ze willen jou, en ook zeker je vriendinnetje, beschermen tegen ervaringen die minder prettig zijn.
Als jij, jullie, er over een jaar nog zo over denkt, kun je het nog een keer proberen bij je ouders. Ze geven nu toch niet toe, omdat ze jou, je vriendinnetje en jullie relatie er gewoon te jong voor vinden, zeuren heeft dan ook geen nut.
En ja, bij elkaar slapen is heerlijk, ook zonder seks; wakker worden omdat hij een arm om je heen slaat en tegen zich aantrekt, je ogen opendoen en recht in het gezicht kijken van degene waar je superverliefd op bent.
Maar hoe langer je wacht, hoe mooier het wordt. Ook voor haar, en zeker met de seks.
Succes ermee, en forceer niks, niet bij je ouders, niet bij haar, niet bij jezelf.
Goed zo jungske,quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |