En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap sommige ouders echt niet.
Ik heb me nooit veel kunnen voorstellen bij 'niet aan seks toe zijn'. Maar ik denk dat dat aan mij ligt hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.
Even vergeten te vermelden, meid in kwestie is net 15quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.
Wil ze je niet eens ff aftrekken??quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushen
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:30 schreef ioor het volgende:
Ik snap die ouders van dat meisje niet, ik zou mijn net 15 jarige dochter echt niet bij een jongen laten slapen hoor, zit die moeder van dat meisje niet met jouw moeder te overleggen en dat het daarom niet mag ofzo.
Gewoon hard pushen, en ff je best doen, dan voel ze zich echt wel klaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushen
Irrelevant, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Even vergeten te vermelden, meid in kwestie is net 15
Yep ben uit 1985. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als jij zelf straks een zoon/dochter hebt van die leeftijd.quote:
Dat is precies de denkwijze van de ouders van mijn vriendin... en over 'niet klaar zijn voor sex', dat betreft louter sex.. de rest hebben we al gedaan, alleen voelt zij niet nog niet klaar voor de volgende stap, mede omdat het enorm snel is gegaan allemaal tussen ons, maar das een ander verhaal..quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?
Uhm als ik een zoon/dochter heb van die leeftijd dan denk ik daar niet meer over na hoor, als de 15 zijn doe ik dat al niet meer. Laat ze dat maar lekker zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Yep ben uit 1985. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als jij zelf straks een zoon/dochter hebt van die leeftijd.
Dumpen man, die chick wil niet eens met je neuken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Jewel, we willen met elkaar verder... en niet voor evenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dumpen man, die chick wil niet eens met je neuken.
Niets van aantrekken. Als jij je er goed bij voelt, dan is het gewoon goed.quote:Op zondag 25 december 2005 10:40 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Jewel, we willen met elkaar verder... en niet voor even
Maar ze voelt zich er nog niet klaar voor
Beste triest dat mensen dat niet kunnen begrijpen
Huh, wat bedoel je??quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Als jij je er goed bij voelt, dan is het gewoon goed.
Zie je eigen quote. Als jij het prima vindt dat zij nog geen seks wilt, dan hoef je je van die zeikerds hier verder niets aan te trekken.quote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Huh, wat bedoel je??
Edit: Toch nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je??
En nog niet met m'n vader gesproken... komt nog wel
en dat was bij..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
edit: en douchen hebben we ook wel samen gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |