Ja, doen we bij haar thuis welquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
Gewoon stiekem doen, wat is er nou opwindender dan stiekem bij elkaar in bed kruipen
never happenendquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef Fisher het volgende:
dat krijg je er nou van als je ouders je betrappen terwijl je aan het rukken bent
Mja, ga ook eeens met mn vader praten... en anders dat laatste jaquote:Ga er even goed met je vader over praten. Hij zal dan met je moeder praten, en dan misschien overtuigen. Anders een ruzie, drie dagen niets tegen elkaar zeggen, en wèl slapen op 1 kamer.
dat was toch met jou gebeurd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:41 schreef Fisher het volgende:
dat krijg je er nou van als je ouders je betrappen terwijl je aan het rukken bent
Of mischien nog beter: 'ja mamma, wíj neuken wélquote:
Ja maar dat is het uiteraard het hele eieren eten. Die ouders voelen nu des te meer dat ze niet meer jong zijn en zijn stinkend jaloers dat ze niet kunnen sexen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of mischien nog beter: 'ja mamma, wíj neuken wél'
een gegronde angst als ze hem niet begeleid / voorlicht op het moment dat hij zelf aangeeft wèl met bepaalde zaken bezig te zijn. (of in ieder geval daar lijkt het op)quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:40 schreef Syrena het volgende:
Ze is waarschijnlijk bang dat je je vriendin zwanger maakt, en dat dan onder haar dak en dus onder haar verantwoording is gebeurd.
"Ja die zoon van jou kan 'm ook niet in zijn broek houden"Zoiets.
heb ik haar leeftijd gemist ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
Jij mag dan wel bijna 17 zijn, maar zolang jouw vriendinnetje onder de 13 is, snap ik het wel van je ouders.
Balen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Ik heb een conflict met mn ouders...
Ik weet het niet. Hij heeft haar leeftijd niet vermeld/verzwegen. Vandaar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb ik haar leeftijd gemist ?
Ik ging ervanuit dat ze allebei rond de 17 jaar zijn ?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:44 schreef ma_jojo het volgende:
Jij mag dan wel bijna 17 zijn, maar zolang jouw vriendinnetje onder de 13 is, snap ik het wel van je ouders.
Hier spreekt overduidelijk iemand met ervaring.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:42 schreef Newb het volgende:
Ga er even goed met je vader over praten. Hij zal dan met je moeder praten, en dan misschien overtuigen. Anders een ruzie, drie dagen niets tegen elkaar zeggen, en wèl slapen op 1 kamer.
omdat het ook gewoon heel lekker is om in iemands armen te slapen en samen wakker te wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Extend het volgende:
Waarom wil je zo nodig bij elkaar slapen als je toch geen sex hebt?
Als ik een avond gefeest heb, of een dag met haar doorbreng, wil ik lekker tegen haar aan kunnen vleien en heerlijk in slaap vallen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:38 schreef Extend het volgende:
Waarom wil je zo nodig bij elkaar slapen als je toch geen sex hebt?
noop.. maar het is vooral m'n moeder die zo zeurt... maar ik begin er pas weer over als m'n vriendin weer eens hier blijft slapen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef electricity het volgende:
als je 17 bent zijn je ouders toch wel vrij triest bezig hoor. zijn ze christelijk?
Ja, haha, dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:49 schreef MaximumRush het volgende:
Haha, duidelijk dat je Kevin_VS_Ps3 bent.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Nee, ben niet Kevin... echt niet
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Nee, ben niet Kevin... echt niet
Vind dat je ma groot gelijk heeft. Je bent 17, en pas drie maanden verkering. Zie het eerst maar es een jaar met elkaar uit te zingen; dat het echt serieus begint te worden. Denk dat je dan wel bij elkaar mag slapen van je ma. Als mijn zoon dat op die leeftijd zou vragen zou ik dus ook NOPE zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:37 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Ik heb een conflict met mn ouders...
Heb nu sinds ongeveer drie maanden een lieve vriendin. Het probleem is alleen dat we een eindje van elkaar vandaan wonen en dus regelmatig bij elkaar blijven slapen... Nu is het probleem alleen dat ik van mijn ouders niet samen met haar op 1 kamer mag slapenEn dan vooral van mn moeder niet, mijn vader maakt zicfh er niet zo druk om... Maar ik snap m'n moeder niet, ben godverdomme bijna 17
En het enige dat ze zegt als ik erover begin is 'ik vind je er te jong voor', en meer krijgt ze niet uit der bek
Hoe kan ik mijn moeder ervan overtuigen dat het toch mag...? want ik vind dit echt nergens op slaan..
Heb het trouwens heel rustig gevraagd... Net nog, en daarom ben ik nu zo boos
even een kloon aangezien hier mensen zijn die mijn gewone account kennen
Edit: ben trouwens een jongen
En je bent zelf uit 1985quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Vind dat je ma groot gelijk heeft. Je bent 17, en pas drie maanden verkering. Zie het eerst maar es een jaar met elkaar uit te zingen; dat het echt serieus begint te worden. Denk dat je dan wel bij elkaar mag slapen van je ma. Als mijn zoon dat op die leeftijd zou vragen zou ik dus ook NOPE zeggen.
Je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Als ik een avond gefeest heb, of een dag met haar doorbreng, wil ik lekker tegen haar aan kunnen vleien en heerlijk in slaap vallen...![]()
Wordt nu beetje wreed verstoord![]()
Tyf op, ga een andermans topic verneuken... Bewijs jij maar eens dat ik het wel benquote:
Noem het eerder charmantquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:04 schreef Modwire het volgende:
Ben je nog niet in de puberteit geraakt ofzo?
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:07 schreef Modwire het volgende:
Mannen willen neuken, en pubers al helemaal...![]()
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap sommige ouders echt niet.
Ik heb me nooit veel kunnen voorstellen bij 'niet aan seks toe zijn'. Maar ik denk dat dat aan mij ligt hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.
Even vergeten te vermelden, meid in kwestie is net 15quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En sommige zeventienjarige meisjes snap ik ook niet. 't Is maar hoeveel tijd en moeite je erin wilt steken hè? Eigen schuld, dikke bult wat mij betreft.
Wil ze je niet eens ff aftrekken??quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushen
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:30 schreef ioor het volgende:
Ik snap die ouders van dat meisje niet, ik zou mijn net 15 jarige dochter echt niet bij een jongen laten slapen hoor, zit die moeder van dat meisje niet met jouw moeder te overleggen en dat het daarom niet mag ofzo.
Gewoon hard pushen, en ff je best doen, dan voel ze zich echt wel klaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Ik wil wel... maar zij voelt zich er nog niet klaar voor... en dan respecteer ik dat, ga daarover absoluut niet liggen pushen
Irrelevant, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:24 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Even vergeten te vermelden, meid in kwestie is net 15
Yep ben uit 1985. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als jij zelf straks een zoon/dochter hebt van die leeftijd.quote:
Dat is precies de denkwijze van de ouders van mijn vriendin... en over 'niet klaar zijn voor sex', dat betreft louter sex.. de rest hebben we al gedaan, alleen voelt zij niet nog niet klaar voor de volgende stap, mede omdat het enorm snel is gegaan allemaal tussen ons, maar das een ander verhaal..quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?
Uhm als ik een zoon/dochter heb van die leeftijd dan denk ik daar niet meer over na hoor, als de 15 zijn doe ik dat al niet meer. Laat ze dat maar lekker zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Yep ben uit 1985. Ben benieuwd hoe jij erover denkt als jij zelf straks een zoon/dochter hebt van die leeftijd.
Dumpen man, die chick wil niet eens met je neuken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Jewel, we willen met elkaar verder... en niet voor evenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dumpen man, die chick wil niet eens met je neuken.
Niets van aantrekken. Als jij je er goed bij voelt, dan is het gewoon goed.quote:Op zondag 25 december 2005 10:40 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Jewel, we willen met elkaar verder... en niet voor even
Maar ze voelt zich er nog niet klaar voor
Beste triest dat mensen dat niet kunnen begrijpen
Huh, wat bedoel je??quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Als jij je er goed bij voelt, dan is het gewoon goed.
Zie je eigen quote. Als jij het prima vindt dat zij nog geen seks wilt, dan hoef je je van die zeikerds hier verder niets aan te trekken.quote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
Huh, wat bedoel je??
Edit: Toch nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je??
En nog niet met m'n vader gesproken... komt nog wel
en dat was bij..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef k.l.o.o.n.t.j.e. het volgende:
edit: en douchen hebben we ook wel samen gedaan
Weet je het zeker?quote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ik heb al een vrienden dies wat ouder dan TS
zwak om het op de vrouw te spelen lupa!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij zou liever hebben dat je 15-jarige dochter het stiekem ergens anders doet?
Op aparte kamers nog niet eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef wobbel het volgende:
Na 7 maanden hier mogen we nog niet eens bij elkaar blijven slapen op aparte kamers
En als we het zouden willen zouden we het ook wel kunnen doen als ze ff boodschappen gaan doen ofzo![]()
Allebei de moeders zijn zoals die van k.l.o.o.n.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |