't is ook geen Ajaxman maar iemand die met alle clubs van doen heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Net of ze bij Ajax precies weten hoeveel Heerenveen moet gaan afdragen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef devv05 het volgende:
Boeit me weinig hoeveel psv krijgt, dit is het Ajax topic en ik ben blij met de aankoop.
Ontopic svp
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het weinig sportief van Ajax om halverwege het seizoen bij de directe concurrenten te gaan shoppen
Heeft ie wel hoor. Een Ajaxhart weliswaar, maar hij heeft wel een clubhart.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
Veel plezier met Huntelaar hoor.
Ik gun het hem niet dat hij over 2 maanden al door jullie weer verguisd wordt als ook hij niet blijkt te scoren. Zoals eerder Babel de held was en nu al weer wordt afgeschreven.
Ik vind het weinig sportief van Ajax om halverwege het seizoen bij de directe concurrenten te gaan shoppen maar vind het nog veel minder sportief van Huntelaar zelf. Blijkt wel dat hij niet echt een groot clubhart heeft dus ik kan er ook niet zo rouwig om zijn.
SCH wel hoor, PSV heeft het verkeerd ingeschat, bij Heerenveen zien ze dit soort dingen doorgaans vrij scherp.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor. Zowel PSV als SCH gingen er niet vanuit dat hij ooit zo goed zou worden als hij nu is.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind het weinig sportief van Ajax om halverwege het seizoen bij de directe concurrenten te gaan shoppen
Dan had Heerenveen ook gewoon Nee kunnen zeggen hoor. Of 30 miljoen kunnen vragen. Maar ze zijn het er blijkbaar mee eens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]Is toch vrij slap?
Maar ach, het past wel bij ajax - dat onethische gedoe.
Wat een onzin zeg. De transferperiode is er gewoon in de winterstop, waarom zou je er dan geen gebruik van maken als je het wil.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]Is toch vrij slap?
Maar ach, het past wel bij ajax - dat onethische gedoe.
Ja, dat vind ik ook vrij slap. Had ik niet verwacht. Maar de grootste schuld ligt natuurlijk bij Huntelaar zelf. Een beetje prof doet zoiets niet - het is dat Heerenveen zulk sportief publiek heeft. IN Amsterdam zou zijn veiligheid in het geding zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan had Heerenveen ook gewoon Nee kunnen zeggen hoor. Of 30 miljoen kunnen vragen. Maar ze zijn het er blijkbaar mee eens.
Zlatan wordt anders niet bedreigd hoor. Wordt nog als een held gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vrij slap. Had ik niet verwacht. Maar de grootste schuld ligt natuurlijk bij Huntelaar zelf. Een beetje prof doet zoiets niet - het is dat Heerenveen zulk sportief publiek heeft. IN Amsterdam zou zijn veiligheid in het geding zijn geweest.
Blijkbaar heb je weinig op met fatsoensnormen en omgangsvormen. Ik neem het Ajax nog het minst kwalijk hoor, maar een beetje sneu gedrag is het wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. De transferperiode is er gewoon in de winterstop, waarom zou je er dan geen gebruik van maken als je het wil.
En onethisch, dat is wel erg dramatisch zeg.
Ook als hij naar Feyenoord was gegaan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zlatan wordt anders niet bedreigd hoor. Wordt nog als een held gezien.
Goeie vergelijking kerel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook als hij naar Feyenoord was gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |