Dido?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote: Ik snap dat jij me snapt, snap je?
Was dat niet Lieske die dat zei?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrektquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrekt
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske... toen ze Nathalie nadeed aan tafel.
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewonersquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Dat was informatie die ik niet wilde weten, laat staan onthouden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners
Ik weet em ik weet emquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh, helpquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Marrije het volgende:
De werklui zijn naar huis? Pas na kerst weer geluiden op de streams...
Doei, have funquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er weer even vantussen![]()
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh ja, nu je het zegt, weet ik het weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners![]()
Doei parelquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dat was Roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zei:
Helaas, en had hem je zo gegundquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?
Poging 2:quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zei:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat was Roel
ik heet wel geen Demins, maar ik ben aan het afkicken en dan neem ik het niet zo nauw met voor mijn beurt praten
![]()
Het was niet Roel en anders dan was ie je nog steeds voor geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?
Misschien toch beter wat langer kunnen nadenken, meissie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat was Roel
ik heet wel geen Demins, maar ik ben aan het afkicken en dan neem ik het niet zo nauw met voor mijn beurt praten
![]()
Die kasthomo, geilde die ook op tieten danquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, die gozer vindt 250 euro!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die kasthomo, geilde die ook op tieten dan![]()
Helaas weer niet goed dus ......![]()
Streamverslagquote:
Tsssquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien toch beter wat langer kunnen nadenken, meissie!![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weer weg... veel plezier nog verder allemaal
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
StreamverslagDe gozer van de beveiliging liep door het huis en vond 250 euro, hoorde ik ze zeggen
![]()
Oh verrek ja, die had ook nog meegedaan. Helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
er is hoop voor me, ik begin de dingen al te vergeten
Dan was het Rikkert![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat dat van het geld van Roel kwam.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:57 schreef Fiorenza het volgende:
Ralph
van de talpa site
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:57 schreef Fiorenza het volgende:
Ralph
van de talpa site
Wordt echt een bestsellerquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... BB verloren, geld verloren en straks ook nog Dido kwijt.
Straks gaat ie nog een boek schrijven, "Hoe wordt je een complete loser in 1 avond tijd. The do's and dont's van Drs Roel"
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:59 schreef cuall het volgende:
[..]
had erover heen gelezen. ik ga ernog steeds vanuit dat iedereen quote, jij was daar te lui voor
![]()
Ben ook nog maar even aan het zoeken gegaan. Was iig niet de enige op Fok die dacht dat de uitspraak van Menno wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:57 schreef Fiorenza het volgende:
Ralph
van de talpa site
Toch vind ik het nog steeds leuker dat Roel verloren heeft, dan dat Joost gewonnen heeft! Zo!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef demins het volgende:
Toch vind ik het nog steeds meer sneu voor Roel dan leuk voor Joost! Zo!![]()
Dat vind ik ook! Puh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds leuker dat Roel verloren heeft, dan dat Joost gewonnen heeft! Zo!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ook nog maar even aan het zoeken gegaan. Was iig niet de enige op Fok die dacht dat de uitspraak van Menno was
Opmerkelijke Quotes van BB-ers
UHm... verrek. En nu....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent de winnaar van je eigen vraag
![]()
Oh ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef demins het volgende:
Toch vind ik het nog steeds meer sneu voor Roel dan leuk voor Joost! Zo!![]()
Nou zeg Demins, het gaat echt niet goed met je, je begint Nathalie eigenschappen te vertonen, je gaat met alle winden mee waaienquote:
Blijkbaar heb ik niet zo helder geformuleerd als ik hoop dat ik gewend ben te doen. Roel mocht van mij echt niet winnen, maar de afhandeling door Talpa was weerzinwekkend en daarom vond ik het toch heel sneu voor Roel. Dat wens je je ergste vijand toch niet toe? In jou zit toch ook een warm medemenselijk en empathisch trekje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja?
Nou dat heb ik niet hoor, dat Joost heeft gewonnen vind ik alleem maar leuk omdat het noodzakelijk was om Roel niet te laten winnen![]()
Ik heb vanmorgen nog even wat filmpjes zitten bekijken en nog steeds zit ik me te verkneutelen van zijn gezicht als hij hoort dat hij niet heeft gewonnen.![]()
Ik vind het dus allebei. Kan er niks aan doen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg Demins, het gaat echt niet goed met je, je begint Nathalie eigenschappen te vertonen, je gaat met alle winden mee waaien![]()
Maar ik vergeef het je hoor, afkicken is een ernstige zaak en doet veel met je![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik niet zo helder geformuleerd als ik hoop dat ik gewend ben te doen. Roel mocht van mij echt niet winnen, maar de afhandeling door Talpa was weerzinwekkend en daarom vond ik het toch heel sneu voor Roel. Dat wens je je ergste vijand toch niet toe? In jou zit toch ook een warm medemenselijk en empathisch trekje?
Ik ga het ook ff terugkijken. Niet uit leedvermaak. Ik vind het een beetje een zware straf voor Roel. Niet geheel terecht. Ok, hij was arrogant, hij was niet netjes tov Dido, hij was alleen maar op het geld uit, maar toch...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
Ik heb vanmorgen nog even wat filmpjes zitten bekijken en nog steeds zit ik me te verkneutelen van zijn gezicht als hij hoort dat hij niet heeft gewonnen.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Schijnbaar ben ik niet echt medemenselijk dus. Vond het werkelijk grandioos, alleen al die kop van Roel "priceless"
![]()
Enige wat ik er minder aan vond was dat ie ook geen studiotijd meer kreeg.
En toch denk ik echt dat jullie er allemaal zwaarder aan tillen als Roel zelf. Die heeft gewoon z'n onthaal in de studio nog gehad, weerzien met z'n ouders en Dido, feestje achteraf.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ga het ook ff terugkijken. Niet uit leedvermaak. Ik vind het een beetje een zware straf voor Roel. Niet geheel terecht. Ok, hij was arrogant, hij was niet netjes tov Dido, hij was alleen maar op het geld uit, maar toch...
Nee hoor demins. Vind het eigenlijk wel mooi om te lezen, dat je toch meer een softie bent als ik tot nu toe dachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te gevoelig om zoveel plezier aan andermans leed te kunnen beleven. Is dat heel slecht van me?
![]()
Dit is het toppunt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch denk ik echt dat jullie er allemaal zwaarder aan tillen als Roel zelf. Die heeft gewoon z'n onthaal in de studio nog gehad, weerzien met z'n ouders en Dido, feestje achteraf.
Denk niet dat die dit veel erger vind als gewoon zoals normaal gehoord hebben dat ie had verloren. Voor de kijker was het lulliger, de uitzending ineens afgelopen met een Roel die exit ging.
Ik heb 't uitgevonden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor demins. Vind het eigenlijk wel mooi om te lezen, dat je toch meer een softie bent als ik tot nu toe dacht![]()
.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef doka het volgende:
@ brakke TT: iets gaat door of duurt voort
Ja, nu snap ik je, en om daar op in te haken: Dit afserveren van Roel vond (zelfs) ik ook te ver gaan. Ik had graag gezien hoe hij de zaal in kwam en ontvangen werd door familie en vrienden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik niet zo helder geformuleerd als ik hoop dat ik gewend ben te doen. Roel mocht van mij echt niet winnen, maar de afhandeling door Talpa was weerzinwekkend en daarom vond ik het toch heel sneu voor Roel. Dat wens je je ergste vijand toch niet toe? In jou zit toch ook een warm medemenselijk en empathisch trekje?
Dat bedoel ik maar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik je, en om daar op in te haken: Dit afserveren van Roel vond (zelfs) ik ook te ver gaan. Ik had graag gezien hoe hij de zaal in kwam en ontvangen werd door familie en vrienden.
Oepsquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is het toppunt!Het was dus vooral sneu voor jou (en de andere kijkertjes) Mag ik het zo samenvatten?
![]()
Ja, zo kan je het ook zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is het toppunt!Het was dus vooral sneu voor jou (en de andere kijkertjes) Mag ik het zo samenvatten?
![]()
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef cuall het volgende:
Zo, ik ga lekker frietjes halen, ook wat koken betreft moet je het afkicken langzaam doen, dat is mijn motto![]()
Misschien is Roel wel blij dat ie niet live heeft hoeven zien hoe Joost tot winnaar werd uitgeroepen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zeggen natuurlijk.
Maakt het nou uit, verloren is verloren. Kutgevoel van 2e zijn heeft ie toch wel. En hij heet de rest van het gebeuren toch wel doorlopen.
Weet bijna wel zeker dat er heel wat minder mensen geklaagd zouden hebben over hoe het ging, als Roel nog in de uitzending in de studio zou zijn onthaald.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Daar ben ik weer...
En ik ben nog niet in bad geweest
He he! Ja natuurlijk, dat dank je de koekoek!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef Snaptnix het volgende:
Weet bijna wel zeker dat er heel wat minder mensen geklaagd zouden hebben over hoe het ging, als Roel nog in de uitzending in de studio zou zijn onthaald.
Sinds het begin van BB???quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Daar ben ik weer...
En ik ben nog niet in bad geweest
Wat is dan het probleem demins, zeg al in de eerste post hierover dat ik het wel lachen vond, maar dat het wel jammer was dat ie geen studiotijd meer kreegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef demins het volgende:
[..]
He he! Ja natuurlijk, dat dank je de koekoek!![]()
Toen ik daarstraks van fok ging zei ik dat ik in bad zou gaan. In de badkamer aangekomen zag ik dat ik geen badzout meer had... Dus ff snel naar de winkel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik denk al wat ruik ik hier ineens, was jij het![]()
Kleren gekocht, leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks van fok ging zei ik dat ik in bad zou gaan. In de badkamer aangekomen zag ik dat ik geen badzout meer had... Dus ff snel naar de winkel...
Ik ben nu pas terug met badzout, een paar laarzen en een gigantische berg kleren![]()
Werkt idd goed. Zeker zónder de tijdsdruk van: 'snel naar huis, want wie weet wat er op de streams aan de hand is'quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kleren gekocht, leuk![]()
![]()
![]()
Hielp vast wel mee aan het afkicken, werkt overal goed voor tenslotte![]()
Ik ben geen Demins, zie ook geen probleem, maar om nou te zeggen, wat maakt het uit want hij heeft toch wel een kutgevoel als hij 2e wordt...er zit wel een verschil in mate van kutgevoel tussen de ene exit en de andere. Het ging niet zoals anders, dat is op zich leuk. Maar Joost wegroepen voor een kleinigheidje en daarmee dus toch doen overkomen alsof Roel wint..en daarna die camera's voor zijn neus installeren...dan geconfronteerd worden met een herhaling van de kroning van de winnaar....en dan ook nog het huis verlaten als de bouwvakkers binnenkomen....is nogal een naargeestige exit als je het mij vraagt. Geen leuke beelden om op terug te kijken voor Roel dat ie Dido en zijn familie weer ziet. En hij zal er zelf wellicht niet te zwaar aan tillen, is inderdaad misschien wel gewoon blij dat ie niet live heeft hoeven zien hoe Joost werd gekroond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem demins, zeg al in de eerste post hierover dat ik het wel lachen vond, maar dat het wel jammer was dat ie geen studiotijd meer kreeg![]()
Lieve Snaptnix, ik snap het ook niet meer! Maar ik heb / er is geen probleem!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem demins, zeg al in de eerste post hierover dat ik het wel lachen vond, maar dat het wel jammer was dat ie geen studiotijd meer kreeg![]()
Goed gezegd Marrije! Het was onnodig wreed!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben geen Demins, zie ook geen probleem, maar om nou te zeggen, wat maakt het uit want hij heeft toch wel een kutgevoel als hij 2e wordt...er zit wel een verschil in mate van kutgevoel tussen de ene exit en de andere. Het ging niet zoals anders, dat is op zich leuk. Maar Joost wegroepen voor een kleinigheidje en daarmee dus toch doen overkomen alsof Roel wint..en daarna die camera's voor zijn neus installeren...dan geconfronteerd worden met een herhaling van de kroning van de winnaar....en dan ook nog het huis verlaten als de bouwvakkers binnenkomen....is nogal een naargeestige exit als je het mij vraagt. Geen leuke beelden om op terug te kijken voor Roel dat ie Dido en zijn familie weer ziet. En hij zal er zelf wellicht niet te zwaar aan tillen, is inderdaad misschien wel gewoon blij dat ie niet live heeft hoeven zien hoe Joost werd gekroond.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
Ik hoop dat er nog een soort aflevering komt waarin er wordt uitgelegd hoe het nou ging na de uitzending en hoe het nu met de bewonders gaat, en dan vooral met Joost wat ie met 't geld gaat doen etc.
Al mijn tranen, in de nacht vergoten... vergeefs...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:39 schreef Marrije het volgende:
Bij rtl boulevard zegt roel nu dat hij het wel mee vond vallen (doelend op de exit).
En ze zijn normaal sceptisch over alles en zelf geen kijker en/of stemmer. Kun je nagaan...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
Ja terwijl dat Kwalbert en die Jeroen het niet vonden kunnen
Ik hoop het ook. Zowel met Joost als met Roel, graag met beiden ongeveer evenveel uitzendtijd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
Ik hoop dat er nog een soort aflevering komt waarin er wordt uitgelegd hoe het nou ging na de uitzending en hoe het nu met de bewonders gaat, en dan vooral met Joost wat ie met 't geld gaat doen etc.
De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch denk ik echt dat jullie er allemaal zwaarder aan tillen als Roel zelf. Die heeft gewoon z'n onthaal in de studio nog gehad, weerzien met z'n ouders en Dido, feestje achteraf.
Denk niet dat die dit veel erger vind als gewoon zoals normaal gehoord hebben dat ie had verloren. Voor de kijker was het lulliger, de uitzending ineens afgelopen met een Roel die exit ging.
Vrouwtje toch! Je ziet er bleek van!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.
http://www.mediawatchers.nl/
Als ik dit lees heeft hij het aan het publiek te danken dat hij in de studio mocht.
Zolang het niet doodgebloed is gaan we door heb ik een modje horen zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef D.Rose het volgende:
is er trouwens al een einddatum geprikt voor het BB5 forum, of gaan we gewoon door tot BB6?
Excuus voor mijn Foreverblueiaans... het moet voort zijn ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:55 schreef Bartoli het volgende:
duurt voort moet dan zijn. Of is duurt door een rotterdams iets FB?
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Vrouwtje toch! Je ziet er bleek van!
Ik vond het ook een schaamteloze vertoning, onnodig wreed en vernederend. Klasse dat Roel (geen favoriet van me) het blijkbaar goed heeft doorstaan!
Ok, als dit verhaal waar is vind ik het wel een heel erg schaamteloze actie van BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.
http://www.mediawatchers.nl/
Als ik dit lees heeft hij het aan het publiek te danken dat hij in de studio mocht.
Talpa heeft de centjes binnen, dus geen aandacht meer voor BB5.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Bartoli het volgende:
NSE besteed ook geen aandacht aan B
ik heb echt met verbazing ghekeken hoe snel jij met je Caps kwam... en bedankt ook daarvoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef Zw0rld het volgende:
Wat moet ik nu doen![]()
Kan niets meer cappen.
Capvinger trilt boven toets, maar geen Lieske meer.
snif
Hoihoiquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:40 schreef M-en-A het volgende:
en voor iedereen die ik nog geen gedag gezegd heb...
Hoihoi![]()
![]()
![]()
Die zit er al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef mazaru het volgende:
Verrek, ik zie net dat Scanman tegenwoordig op mediawatchers post.
Hoi Bongetjequote:
Jullie weten ook alles.quote:
Al vlak na het bankincident is ie daar gaan postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef mazaru het volgende:
Verrek, ik zie net dat Scanman tegenwoordig op mediawatchers post.
* Bongetje heeft het best wel moeilijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Bongetje![]()
![]()
Hoe vergaat het afkicken jou tot nog toe?![]()
Wordt die in Mediawatchers niet tegen gesproken dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Al vlak na het bankincident is ie daar gaan posten![]()
Eerst hield ie nog de streamverslagen bij op de blog. Daar is ook nog een aantal keer tegen zijn mening in gegaan. Heeft toen de overstap gemaakt nar mediawatchers. Maakt het daar tussendoor ook duidelijk genoeg dat ie niets meer met Fok van doen wil hebben.
Ja afgelopen weekend was het daar dus ook feest. Kreeg hij veel commentaar en dreigde hij ook op Mediawatchers op te stappen, maar kwam na tussenkomst van een moderator in de discussie toch weer terug op Media. Heeft daar toen weer in de streamverslagen gepost.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wordt die in Mediawatchers niet tegen gesproken dan?
Beetje zielige houding voor een volwassen man.
En als je oude posts van hem ziet... Zijn sig is een oproep om naar mediawatchers over te stappen! Zijn ondertitel "Nu op mediawatchers". De fans kunnen hem volgen......quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Al vlak na het bankincident is ie daar gaan posten![]()
Eerst hield ie nog de streamverslagen bij op de blog. Daar is ook nog een aantal keer tegen zijn mening in gegaan. Heeft toen de overstap gemaakt nar mediawatchers. Maakt het daar tussendoor ook duidelijk genoeg dat ie niets meer met Fok van doen wil hebben.
LOLquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie weten ook alles.
Ik dacht met een nieuwtje te komen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja afgelopen weekend was het daar dus ook feest. Kreeg hij veel commentaar en dreigde hij ook op Mediawatchers op te stappen, maar kwam na tussenkomst van een moderator in de discussie toch weer terug op Media. Heeft daar toen weer in de streamverslagen gepost.
Nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef M-en-A het volgende:
En toen viel het stil.... jullie zijn toch niet allemaal naar mediawatchers gegaan hè![]()
heb er vorige week even gekeken, vind het niet echt boeiend daar. FOK! voelt vertrouwder of zo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef M-en-A het volgende:
En toen viel het stil.... jullie zijn toch niet allemaal naar mediawatchers gegaan hè![]()
Ik zit heel internet af te struinen om maar iets van bb te vindenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Goedenavond trouwens, hebben jullie ook de hele dag een soort brokje in de keel?![]()
Waarom vind ze dat dan? Wat vond ze er zo hard aan? Behalve de exit van Roel kan ik niks bedenken eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:02 schreef odie22 het volgende:
We hebben hier een vriendin op bezoek , die vond deze BB veel te hard![]()
![]()
Ze is niet zo veel gewentquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom vind ze dat dan? Wat vond ze er zo hard aan? Behalve de exit van Roel kan ik niks bedenken eigenlijk.
Als ik het me goed herinner (vrij vertaald in eigen woorden) werd hij aangevallen voor zijn fanatieke Lieske-obsessie (naaktfoto Lieske in badkamer in de streamverslagen kon niet)quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hadden ze daar ook een "Scanman kom terug" actie dan![]()
Ooooo... Ga ik eens even op mediawatchers lezen. Ben benieuwd, of is het weggehaald?
ik ook, kan bitter weinig vinden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik zit heel internet af te struinen om maar iets van bb te vinden
Mwahh.. das hier ook. Gewoon even snel de streamverslagen doorlezen en weer doorgaan met posten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef odie22 het volgende:
Het leest wel lekker snel weg hoor op MW , zeker als je een half dagje niet gezien hebt![]()
Heb alles Sc's doorgelezen, was veel te bang dat ik iets zou missen , (had door al het lezen , alleen geen tijd meer op te postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwahh.. das hier ook. Gewoon even snel de streamverslagen doorlezen en weer doorgaan met posten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwahh.. das hier ook. Gewoon even snel de streamverslagen doorlezen en weer doorgaan met posten.
Lijkt wel alsof BB sinds gisteravond voor de media "dood" is. Hier in de krant vandaag zelfs geen melding kunnen vinden wie de winnaar is gewordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik ook, kan bitter weinig vinden...![]()
Nee ken ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef odie22 het volgende:
Kent niemand van jullie mediactua ? heb al die maanden niemand erover gehoort
In het Noordhollands Dagblas stond een klein stukje op pagina 3...wél met foto trouwens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof BB sinds gisteravond voor de media "dood" is. Hier in de krant vandaag zelfs geen melding kunnen vinden wie de winnaar is geworden![]()
Maak je een linkje als je iets leuks vindt? Ik ben lui!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hadden ze daar ook een "Scanman kom terug" actie dan![]()
Ooooo... Ga ik eens even op mediawatchers lezen. Ben benieuwd, of is het weggehaald?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner (vrij vertaald in eigen woorden) werd hij aangevallen voor zijn fanatieke Lieske-obsessie (naaktfoto Lieske in badkamer in de streamverslagen kon niet)![]()
En hij zei dat hij juist naar Media was gegaan omdat hij dacht dat het daar allemaal milder toe zou gaan dan op andere Forums.![]()
Thanx, scheelt een berg zoekwerkquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef M-en-A het volgende:
Staat ergens iets in de buurt van Kantlijn 50 als ik het goed heb
Ik ben medeschuldig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:13 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dan maar ff een potje schimpen, dat is het enige dat dan nog overblijft nu.....
Heeft die PH52 ons verraden bij de mods![]()
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
Shit! Zie net in de krant dat er vanavond nog een BB uitzending was? Klopt dat?
Hier heeft vanaf kwart over zeven op de achtergrond de tv op talpa gestaan (staat die nog steeds) maar GEEN BB-uitzending gezien hoor. Ook in NSE niets over BB gezien. Was wel een kort item op RTL Boulevard vanavond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
Shit! Zie net in de krant dat er vanavond nog een BB uitzending was? Klopt dat?
Het gaat iig om deze discussiequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Maak je een linkje als je iets leuks vindt? Ik ben lui!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat iig om deze discussie![]()
![]()
![]()
49 en kickt op blote tieten van een kind van 19
(blote tieten in een streamverslag, vindt ik zo vreemd)
======================
[KNIP]
Als je hem zelf helemaal wilt lezen, klik hier
Ik schaam me nou wel heel erg!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat iig om deze discussie![]()
![]()
![]()
Als je hem zelf helemaal wilt lezen, klik hier
Hij is weer teruggekomen daar, tenminste zag zijn naam in de laatste paar dagen weer wel staan daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef odie22 het volgende:
.....
Hahaha , waar zou hij die laatste dagen dan gepost hebben, als hij overal weggaat ?
You're welcome.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik schaam me nou wel heel erg!Wat lief van je!
![]()
Vanmiddag schijnt iemand van de bewaking iets van 250 euro gevonden te hebben in het huisquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
Scanman .....![]()
![]()
![]()
Wat een mongool is dat met zijn schreeuwbank![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal,![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik nog iets gemist?
Is Roel het huis al uit?![]()
Niet van de bewaking, een van die werklui daar tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt iemand van de bewaking iets van 250 euro gevonden te hebben in het huis![]()
Heb het ook alleen maar van horen lezenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
StreamverslagDe gozer van de beveiliging liep door het huis en vond 250 euro, hoorde ik ze zeggen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb het ook alleen maar van horen lezen![]()
Wat zou het geweest zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt iemand van de bewaking iets van 250 euro gevonden te hebben in het huis![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:37 schreef pullup het volgende:
In ieder geval post scanman weer op mediawatchers
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?t=17410&start=75
De laatste postHij kan het toch niet laten om nog even op Fok af te geven
![]()
Een gedeelte van het geld van Roel natuurlijk. De rest zal niet zomaar uit de pot gevallen zijn neem ik aanquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een gedeelte van het geld van Roel natuurlijk. De rest zal niet zomaar uit de pot gevallen zijn neem ik aan![]()
Nu ik er eens goed overnadenk, was er toen met de opdracht van Rob, Chantal en Ingrid niet iets met ontbrekend geld![]()
Huh, watte. U riep mij demins???quote:
Ik heb hier iets van 100 euro liggen. Een paar zwarte schoenen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Huh, watte. U riep mij demins???![]()
btw die cuall doet er wel erg lang over om frietjes te halen zeg![]()
Beertjequote:
Even rustig aan he deminsquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb hier iets van 100 euro liggen. Een paar zwarte schoenen.
En ja, Cuall mag wel eens opschieten, ik sterf van de honger!
is alweer verdwenen:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:37 schreef pullup het volgende:
In ieder geval post scanman weer op mediawatchers
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?t=17410&start=75
De laatste postHij kan het toch niet laten om nog even op Fok af te geven
![]()
Allemaal gemistquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Gezellig dat je ook even in onze BB afkick club langskomt waaien![]()
ps vandaag waren er geen beelden op de streamsMaar wel geluid van werkende mensen. Supercool
![]()
Liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Lovebear!!!!! Nou komt alles goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Die zien er perfect uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
Voor de hongerigen onder ons...... TAST TOE![]()
[afbeelding]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!! Dank voor de goede zorgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Zal het Vrouwtje wel gehaald hebben en jij goede sier ermee maken, vlerk!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Als het maar lekker is tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Zal het Vrouwtje wel gehaald hebben en jij goede sier ermee maken, vlerk!![]()
hoe het er komt maakt toch niet uit. Ik reken geen bezorgkosten deze keerquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Zal het Vrouwtje wel gehaald hebben en jij goede sier ermee maken, vlerk!![]()
Ik heb mijn bord al meer dan de helft leeg! Mag ik de mayonaise even terug?quote:
Berenklauw erbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
is alweer verdwenen:
Laatst aangepast door scanman op Vr 23 Dec 2005 :: 21:43, in totaal 1 keer bewerkt
er leest hier duidelijk iemand mee!
Scan, kom op, geef je mening eens over Joost als winnaar! We weten dat je meeleest.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Lovebear gaat voor de TOTALE INZET!!! Hulde!![]()
4?????????quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
Dat zijn 4 bereklauwen! Wie heeft interesse?
Het zijn er 8 heb van 2 beren geleendquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
Dat zijn 4 bereklauwen! Wie heeft interesse?
Dat noemen wij TOTALE INZET!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
4?????????
dan kan beertje niet meer typen![]()
GROMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het zijn er 8 heb van 2 beren geleend![]()
graag als jullie klaar zijn ff mee grommen als bedankje![]()
WAT HIJ ZEGT!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg 't ze maar eens duidelijk, Bommie!!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
Waar blijven FB en Muerte nou![]()
Ik wil caps, ik mis de caps in het topic![]()
Aah ni huilenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
Waar blijven FB en Muerte nou![]()
Ik wil caps, ik mis de caps in het topic![]()
Jaaaa!!!!!!quote:
quote:
Ik huil niet meer. Zie post boven jequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Aah ni huilen
* dikke beren knuffel geeft![]()
Het is maar wat je goed noemt! Ik heb Roel nog geen minuut mee zien doen. Zo haalt hij het gemiddelde wat ze moeten halen nooit! Ik baal echt van Roel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:05 schreef M-en-A het volgende:
Het gaat tot op heden wel goed met de nieuwe weekopdracht in het huis.
Zag tquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik huil niet meer. Zie post boven je![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed noemt! Ik heb Roel nog geen minuut mee zien doen. Zo haalt hij het gemiddelde wat ze moeten halen nooit! Ik baal echt van Roel!En of Joost in godsnaam zijn kop eens wil houden al was het maar 1 minuut. De andere kunnen zich zo niet concentreren!
Staat ie nu alweer de boel af te luisteren.quote:
GNAGNAGNAquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef odie22 het volgende:
Ow Rob, je hebt geen idee hoe blij ik ben je te zien! Ik heb wel eens mijn vriendin opgehaald op Schiphol, maar een moment als dit maak je maar zelden mee!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef M-en-A het volgende:
Van de Talplof-site:
Joost is naar de DBK geweest. Hij komt met een bedrukt gezicht terug en heeft een envelop bij zich. Deze moet hij persoonlijk voorlezen.
"Beste bewoners. BB hult zich met de nieuwe weekopdracht geheel in de sfeer van Kerst. Maar BB zou BB niet zijn als ze die sfeer extra hard willen laten doordringen. De komende opdracht is een zware opdracht. Vooral voor een aantal bewoners van dit huis zal het bijna een doodstrijd worden. Maar BB gaat er van uit dat iedere bewoner vol overgave aan deze opdracht mee zal werken. Hier komt de opdracht. Jullie kennen ongetwijfeld het kerstlied "STILLE NACHT". Vanaf nu tot na de kerstdagen zullen ALLE bewoners een totale stilte in acht moeten nemen. Geen enkel woord, geen enkel geluid zal men uit mogen brengen. Dit is vooral voor de kletsgrage dames en de overactieve bewoners een grote opgave. We verwachten dan ook dat de anderen hen 24 uur per dag onvoorwaardelijk zullen steunen door ook geen enkel geluid voort te brengen. Indien de opdracht niet lukt, zal de straf van BB zwaarder zijn dan ooit. De opdracht gaan met onmiddelijke ingang van kracht, dus discussies over het wel of niet haalbaar zijn van deze opdracht zijn hierdoor dan ook ten strengste verboden. Verder wenst het complete BB5-team jullie vredige feestdagen toe."
Heb jij Joost horen pratenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed noemt! Ik heb Roel nog geen minuut mee zien doen. Zo haalt hij het gemiddelde wat ze moeten halen nooit! Ik baal echt van Roel!En of Joost in godsnaam zijn kop eens wil houden al was het maar 1 minuut. De andere kunnen zich zo niet concentreren!
Dat gaat noooooit lukken!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef M-en-A het volgende:
Van de Talplof-site:
Joost is naar de DBK geweest. Hij komt met een bedrukt gezicht terug en heeft een envelop bij zich. Deze moet hij persoonlijk voorlezen.
"Beste bewoners. BB hult zich met de nieuwe weekopdracht geheel in de sfeer van Kerst. Maar BB zou BB niet zijn als ze die sfeer extra hard willen laten doordringen. De komende opdracht is een zware opdracht. Vooral voor een aantal bewoners van dit huis zal het bijna een doodstrijd worden. Maar BB gaat er van uit dat iedere bewoner vol overgave aan deze opdracht mee zal werken. Hier komt de opdracht. Jullie kennen ongetwijfeld het kerstlied "STILLE NACHT". Vanaf nu tot na de kerstdagen zullen ALLE bewoners een totale stilte in acht moeten nemen. Geen enkel woord, geen enkel geluid zal men uit mogen brengen. Dit is vooral voor de kletsgrage dames en de overactieve bewoners een grote opgave. We verwachten dan ook dat de anderen hen 24 uur per dag onvoorwaardelijk zullen steunen door ook geen enkel geluid voort te brengen. Indien de opdracht niet lukt, zal de straf van BB zwaarder zijn dan ooit. De opdracht gaan met onmiddelijke ingang van kracht, dus discussies over het wel of niet haalbaar zijn van deze opdracht zijn hierdoor dan ook ten strengste verboden. Verder wenst het complete BB5-team jullie vredige feestdagen toe."
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij Joost horen pratenShittttt....... dan is de opdracht mislukt.
![]()
Of de regie van BB moet de boel weer eens verkl*ten waardoor Hummes denkt dat ze in het kader van de kerstgedachte het door de vingers moet zien![]()
JOSTIFLIPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOSTIFLIPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot later Odie, have funquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik weet nou waarom cuall er nog niet is met haar frietjes![]()
[afbeelding]
Ze moet eerst de aardappelopdracht nog afmaken voor ze weer weg mag![]()
Bommie zegt:quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOSTIFLIPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik weet nou waarom cuall er nog niet is met haar frietjes![]()
[afbeelding]
Ze moet eerst de aardappelopdracht nog afmaken voor ze weer weg mag![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef Muerte het volgende:
Roel legt Lieske uit hoe heet sommige pepers zijn, snijdt een paar stukjes af en beiden stoppen een stukje in hun mond, Lieske lijkt er niet echt last van te hebben maarbij Roel .....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jajaja........quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik moest allerlei achterstallige klusjes doen, was en strijken, bezoek de deur uitwerken
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:35 schreef demins het volgende:
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zegt:
De naam JOSTIFLIP! mag ijdel gebruikt worden, maar alleen
1. Met één P.
2. Met één uitroepteken.
3. In vette letters en in kapitalen.
De kracht moet komen van de herhaling van dit woordbeeld, maar
1. Eén woord op een regel, of
2. Drie woorden op een regel
Altijd een witregel tussen twee tekstregels.
Het aantal regels is onbeperkt!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zegt:
De naam JOSTIFLIP! mag ijdel gebruikt worden, maar alleen
1. Met één P.
2. Met één uitroepteken.
3. In vette letters en in kapitalen.
De kracht moet komen van de herhaling van dit woordbeeld, maar
1. Eén woord op een regel, of
2. Drie woorden op een regel
Altijd een witregel tussen twee tekstregels.
Het aantal regels is onbeperkt!
En wij maar wachten op de frietjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik moest allerlei achterstallige klusjes doen, was en strijken, bezoek de deur uitwerken
![]()
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, sherry verslaafde begoniafetisjist! ( als we dan toch gaan herhalenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommie is niet de baas
![]()
JoTiflipp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jostiFLIP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je leeft je eigen regels niet eens na man. Je hebt meer dan 1 uitroepteken staanquote:
Dat bepaal jij niet, schimpspelverziekster!quote:
Is het een dier?quote:
Goed gedaan jochie! Dat bedoelt Bommie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP!
JOSTIFLIP!
ZO!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wij maar wachten op de frietjes![]()
Is alleen maar aan M-en-A (en natuurlijk ook A-en-M) te danken dat we hier niet verhongerd zijn![]()
Maar toch een welgemeend WB![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik heb snel wat balletjes gehaald om het goed te maken![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, sherry verslaafde begoniafetisjist! ( als we dan toch gaan herhalen)
Thnx. Maar lijkt meer of je ze ergens hebt laten liggen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:40 schreef M-en-A het volgende:
Maar ik zie eten er niet bij staan, dus je zult wel honger hebben![]()
[afbeelding]
AJB.... eet smakelijk![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja en wie bepaald het dan wél?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, schimpspelverziekster!![]()
![]()
Raar standje eigenlijk om te zoenen, het lijkt net of Dido Roel zijn lippen naar binnen zuigtquote:
IK BEPAAL HELEMAAL NIETS EN IK BEN EEN VOORSTANDER VAN DE VRIJHEID OM JOSTIFLIP TE SCHRIJVEN ZOALS EENIEDER HET WIL VERDOMME!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja en wie bepaald het dan wél?
Jij zekerja jij bent zó'n prima spelleider
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[IM[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, de vrouwen moeten weer al 't werk doen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Raar standje eigenlijk om te zoenen, het lijkt net of Dido Roel zijn lippen naar binnen zuigt![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK BEPAAL HELEMAAL NIETS EN IK BEN EEN VOORSTANDER VAN DE VRIJHEID OM JOSTIFLIP TE SCHRIJVEN ZOALS EENIEDER HET WIL VERDOMME!
Joh piss off, jij ranzige kloon van Scanman, met je schijtbankstel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor, ik ben niet doof
![]()
BommieFlippertJOSTIflippppppper
Doe niet zo idioot, mogool! Straks krijgen we een wildgroei aan JOSTIFLIP!'s... Wil je dat dan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK BEPAAL HELEMAAL NIETS EN IK BEN EEN VOORSTANDER VAN DE VRIJHEID OM JOSTIFLIP TE SCHRIJVEN ZOALS EENIEDER HET WIL VERDOMME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |