Dido?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote: Ik snap dat jij me snapt, snap je?
Was dat niet Lieske die dat zei?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrektquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrekt
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske... toen ze Nathalie nadeed aan tafel.
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewonersquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Dat was informatie die ik niet wilde weten, laat staan onthouden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners
Ik weet em ik weet emquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh, helpquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Marrije het volgende:
De werklui zijn naar huis? Pas na kerst weer geluiden op de streams...
Doei, have funquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er weer even vantussen![]()
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh ja, nu je het zegt, weet ik het weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners![]()
Doei parelquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dat was Roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zei:
Helaas, en had hem je zo gegundquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?
Poging 2:quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zei:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat was Roel
ik heet wel geen Demins, maar ik ben aan het afkicken en dan neem ik het niet zo nauw met voor mijn beurt praten
![]()
Het was niet Roel en anders dan was ie je nog steeds voor geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?
Misschien toch beter wat langer kunnen nadenken, meissie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat was Roel
ik heet wel geen Demins, maar ik ben aan het afkicken en dan neem ik het niet zo nauw met voor mijn beurt praten
![]()
Die kasthomo, geilde die ook op tieten danquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, die gozer vindt 250 euro!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die kasthomo, geilde die ook op tieten dan![]()
Helaas weer niet goed dus ......![]()
Streamverslagquote:
Tsssquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien toch beter wat langer kunnen nadenken, meissie!![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weer weg... veel plezier nog verder allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |