Dido?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote: Ik snap dat jij me snapt, snap je?
Was dat niet Lieske die dat zei?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrektquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Still going strong... totdat CW voorgoed de stekker eruittrekt
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske... toen ze Nathalie nadeed aan tafel.
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewonersquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Fiorenza het volgende:
Quote: "Sommigen maken er tapas van"
Dat was informatie die ik niet wilde weten, laat staan onthouden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners
Ik weet em ik weet emquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh, helpquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef Marrije het volgende:
De werklui zijn naar huis? Pas na kerst weer geluiden op de streams...
Doei, have funquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er weer even vantussen![]()
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Een andere quote voor demins dan, misschien dat je dit soort uitspraken wel wilde onthouden![]()
Wie zei:
"Als ze nou volgende week zeggen dat we nog langer moeten fietsen, dan zeg ik, Bridget, lekkere tieten, maar een slecht plan"
Oh ja, nu je het zegt, weet ik het weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
het was Kimberly over de placenta bij de bevallings informatie naar de bewoners![]()
Doei parelquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:43 schreef White_Pearl het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Dat was Roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zei:
Helaas, en had hem je zo gegundquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?
Poging 2:quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zei:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat was Roel
ik heet wel geen Demins, maar ik ben aan het afkicken en dan neem ik het niet zo nauw met voor mijn beurt praten
![]()
Het was niet Roel en anders dan was ie je nog steeds voor geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn sportieve plicht! Roel?
Misschien toch beter wat langer kunnen nadenken, meissie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat was Roel
ik heet wel geen Demins, maar ik ben aan het afkicken en dan neem ik het niet zo nauw met voor mijn beurt praten
![]()
Die kasthomo, geilde die ook op tieten danquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, die gozer vindt 250 euro!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die kasthomo, geilde die ook op tieten dan![]()
Helaas weer niet goed dus ......![]()
Streamverslagquote:
Tsssquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien toch beter wat langer kunnen nadenken, meissie!![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ook weer weg... veel plezier nog verder allemaal
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
StreamverslagDe gozer van de beveiliging liep door het huis en vond 250 euro, hoorde ik ze zeggen
![]()
Oh verrek ja, die had ook nog meegedaan. Helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
er is hoop voor me, ik begin de dingen al te vergeten
Dan was het Rikkert![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat dat van het geld van Roel kwam.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:57 schreef Fiorenza het volgende:
Ralph
van de talpa site
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:57 schreef Fiorenza het volgende:
Ralph
van de talpa site
Wordt echt een bestsellerquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... BB verloren, geld verloren en straks ook nog Dido kwijt.
Straks gaat ie nog een boek schrijven, "Hoe wordt je een complete loser in 1 avond tijd. The do's and dont's van Drs Roel"
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:59 schreef cuall het volgende:
[..]
had erover heen gelezen. ik ga ernog steeds vanuit dat iedereen quote, jij was daar te lui voor
![]()
Ben ook nog maar even aan het zoeken gegaan. Was iig niet de enige op Fok die dacht dat de uitspraak van Menno wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:57 schreef Fiorenza het volgende:
Ralph
van de talpa site
Toch vind ik het nog steeds leuker dat Roel verloren heeft, dan dat Joost gewonnen heeft! Zo!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef demins het volgende:
Toch vind ik het nog steeds meer sneu voor Roel dan leuk voor Joost! Zo!![]()
Dat vind ik ook! Puh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds leuker dat Roel verloren heeft, dan dat Joost gewonnen heeft! Zo!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ook nog maar even aan het zoeken gegaan. Was iig niet de enige op Fok die dacht dat de uitspraak van Menno was
Opmerkelijke Quotes van BB-ers
UHm... verrek. En nu....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bent de winnaar van je eigen vraag
![]()
Oh ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:05 schreef demins het volgende:
Toch vind ik het nog steeds meer sneu voor Roel dan leuk voor Joost! Zo!![]()
Nou zeg Demins, het gaat echt niet goed met je, je begint Nathalie eigenschappen te vertonen, je gaat met alle winden mee waaienquote:
Blijkbaar heb ik niet zo helder geformuleerd als ik hoop dat ik gewend ben te doen. Roel mocht van mij echt niet winnen, maar de afhandeling door Talpa was weerzinwekkend en daarom vond ik het toch heel sneu voor Roel. Dat wens je je ergste vijand toch niet toe? In jou zit toch ook een warm medemenselijk en empathisch trekje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ja?
Nou dat heb ik niet hoor, dat Joost heeft gewonnen vind ik alleem maar leuk omdat het noodzakelijk was om Roel niet te laten winnen![]()
Ik heb vanmorgen nog even wat filmpjes zitten bekijken en nog steeds zit ik me te verkneutelen van zijn gezicht als hij hoort dat hij niet heeft gewonnen.![]()
Ik vind het dus allebei. Kan er niks aan doen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg Demins, het gaat echt niet goed met je, je begint Nathalie eigenschappen te vertonen, je gaat met alle winden mee waaien![]()
Maar ik vergeef het je hoor, afkicken is een ernstige zaak en doet veel met je![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik niet zo helder geformuleerd als ik hoop dat ik gewend ben te doen. Roel mocht van mij echt niet winnen, maar de afhandeling door Talpa was weerzinwekkend en daarom vond ik het toch heel sneu voor Roel. Dat wens je je ergste vijand toch niet toe? In jou zit toch ook een warm medemenselijk en empathisch trekje?
Ik ga het ook ff terugkijken. Niet uit leedvermaak. Ik vind het een beetje een zware straf voor Roel. Niet geheel terecht. Ok, hij was arrogant, hij was niet netjes tov Dido, hij was alleen maar op het geld uit, maar toch...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
Ik heb vanmorgen nog even wat filmpjes zitten bekijken en nog steeds zit ik me te verkneutelen van zijn gezicht als hij hoort dat hij niet heeft gewonnen.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Schijnbaar ben ik niet echt medemenselijk dus. Vond het werkelijk grandioos, alleen al die kop van Roel "priceless"
![]()
Enige wat ik er minder aan vond was dat ie ook geen studiotijd meer kreeg.
En toch denk ik echt dat jullie er allemaal zwaarder aan tillen als Roel zelf. Die heeft gewoon z'n onthaal in de studio nog gehad, weerzien met z'n ouders en Dido, feestje achteraf.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ga het ook ff terugkijken. Niet uit leedvermaak. Ik vind het een beetje een zware straf voor Roel. Niet geheel terecht. Ok, hij was arrogant, hij was niet netjes tov Dido, hij was alleen maar op het geld uit, maar toch...
Nee hoor demins. Vind het eigenlijk wel mooi om te lezen, dat je toch meer een softie bent als ik tot nu toe dachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te gevoelig om zoveel plezier aan andermans leed te kunnen beleven. Is dat heel slecht van me?
![]()
Dit is het toppunt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch denk ik echt dat jullie er allemaal zwaarder aan tillen als Roel zelf. Die heeft gewoon z'n onthaal in de studio nog gehad, weerzien met z'n ouders en Dido, feestje achteraf.
Denk niet dat die dit veel erger vind als gewoon zoals normaal gehoord hebben dat ie had verloren. Voor de kijker was het lulliger, de uitzending ineens afgelopen met een Roel die exit ging.
Ik heb 't uitgevonden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor demins. Vind het eigenlijk wel mooi om te lezen, dat je toch meer een softie bent als ik tot nu toe dacht![]()
.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef doka het volgende:
@ brakke TT: iets gaat door of duurt voort
Ja, nu snap ik je, en om daar op in te haken: Dit afserveren van Roel vond (zelfs) ik ook te ver gaan. Ik had graag gezien hoe hij de zaal in kwam en ontvangen werd door familie en vrienden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik niet zo helder geformuleerd als ik hoop dat ik gewend ben te doen. Roel mocht van mij echt niet winnen, maar de afhandeling door Talpa was weerzinwekkend en daarom vond ik het toch heel sneu voor Roel. Dat wens je je ergste vijand toch niet toe? In jou zit toch ook een warm medemenselijk en empathisch trekje?
Dat bedoel ik maar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik je, en om daar op in te haken: Dit afserveren van Roel vond (zelfs) ik ook te ver gaan. Ik had graag gezien hoe hij de zaal in kwam en ontvangen werd door familie en vrienden.
Oepsquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is het toppunt!Het was dus vooral sneu voor jou (en de andere kijkertjes) Mag ik het zo samenvatten?
![]()
Ja, zo kan je het ook zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is het toppunt!Het was dus vooral sneu voor jou (en de andere kijkertjes) Mag ik het zo samenvatten?
![]()
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef cuall het volgende:
Zo, ik ga lekker frietjes halen, ook wat koken betreft moet je het afkicken langzaam doen, dat is mijn motto![]()
Misschien is Roel wel blij dat ie niet live heeft hoeven zien hoe Joost tot winnaar werd uitgeroepen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zeggen natuurlijk.
Maakt het nou uit, verloren is verloren. Kutgevoel van 2e zijn heeft ie toch wel. En hij heet de rest van het gebeuren toch wel doorlopen.
Weet bijna wel zeker dat er heel wat minder mensen geklaagd zouden hebben over hoe het ging, als Roel nog in de uitzending in de studio zou zijn onthaald.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Daar ben ik weer...
En ik ben nog niet in bad geweest
He he! Ja natuurlijk, dat dank je de koekoek!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef Snaptnix het volgende:
Weet bijna wel zeker dat er heel wat minder mensen geklaagd zouden hebben over hoe het ging, als Roel nog in de uitzending in de studio zou zijn onthaald.
Sinds het begin van BB???quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
Daar ben ik weer...
En ik ben nog niet in bad geweest
Wat is dan het probleem demins, zeg al in de eerste post hierover dat ik het wel lachen vond, maar dat het wel jammer was dat ie geen studiotijd meer kreegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef demins het volgende:
[..]
He he! Ja natuurlijk, dat dank je de koekoek!![]()
Toen ik daarstraks van fok ging zei ik dat ik in bad zou gaan. In de badkamer aangekomen zag ik dat ik geen badzout meer had... Dus ff snel naar de winkel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik denk al wat ruik ik hier ineens, was jij het![]()
Kleren gekocht, leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks van fok ging zei ik dat ik in bad zou gaan. In de badkamer aangekomen zag ik dat ik geen badzout meer had... Dus ff snel naar de winkel...
Ik ben nu pas terug met badzout, een paar laarzen en een gigantische berg kleren![]()
Werkt idd goed. Zeker zónder de tijdsdruk van: 'snel naar huis, want wie weet wat er op de streams aan de hand is'quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kleren gekocht, leuk![]()
![]()
![]()
Hielp vast wel mee aan het afkicken, werkt overal goed voor tenslotte![]()
Ik ben geen Demins, zie ook geen probleem, maar om nou te zeggen, wat maakt het uit want hij heeft toch wel een kutgevoel als hij 2e wordt...er zit wel een verschil in mate van kutgevoel tussen de ene exit en de andere. Het ging niet zoals anders, dat is op zich leuk. Maar Joost wegroepen voor een kleinigheidje en daarmee dus toch doen overkomen alsof Roel wint..en daarna die camera's voor zijn neus installeren...dan geconfronteerd worden met een herhaling van de kroning van de winnaar....en dan ook nog het huis verlaten als de bouwvakkers binnenkomen....is nogal een naargeestige exit als je het mij vraagt. Geen leuke beelden om op terug te kijken voor Roel dat ie Dido en zijn familie weer ziet. En hij zal er zelf wellicht niet te zwaar aan tillen, is inderdaad misschien wel gewoon blij dat ie niet live heeft hoeven zien hoe Joost werd gekroond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem demins, zeg al in de eerste post hierover dat ik het wel lachen vond, maar dat het wel jammer was dat ie geen studiotijd meer kreeg![]()
Lieve Snaptnix, ik snap het ook niet meer! Maar ik heb / er is geen probleem!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem demins, zeg al in de eerste post hierover dat ik het wel lachen vond, maar dat het wel jammer was dat ie geen studiotijd meer kreeg![]()
Goed gezegd Marrije! Het was onnodig wreed!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben geen Demins, zie ook geen probleem, maar om nou te zeggen, wat maakt het uit want hij heeft toch wel een kutgevoel als hij 2e wordt...er zit wel een verschil in mate van kutgevoel tussen de ene exit en de andere. Het ging niet zoals anders, dat is op zich leuk. Maar Joost wegroepen voor een kleinigheidje en daarmee dus toch doen overkomen alsof Roel wint..en daarna die camera's voor zijn neus installeren...dan geconfronteerd worden met een herhaling van de kroning van de winnaar....en dan ook nog het huis verlaten als de bouwvakkers binnenkomen....is nogal een naargeestige exit als je het mij vraagt. Geen leuke beelden om op terug te kijken voor Roel dat ie Dido en zijn familie weer ziet. En hij zal er zelf wellicht niet te zwaar aan tillen, is inderdaad misschien wel gewoon blij dat ie niet live heeft hoeven zien hoe Joost werd gekroond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |