Beertjequote:
Even rustig aan he deminsquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb hier iets van 100 euro liggen. Een paar zwarte schoenen.
En ja, Cuall mag wel eens opschieten, ik sterf van de honger!
is alweer verdwenen:quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:37 schreef pullup het volgende:
In ieder geval post scanman weer op mediawatchers
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?t=17410&start=75
De laatste postHij kan het toch niet laten om nog even op Fok af te geven
![]()
Allemaal gemistquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Gezellig dat je ook even in onze BB afkick club langskomt waaien![]()
ps vandaag waren er geen beelden op de streamsMaar wel geluid van werkende mensen. Supercool
![]()
Liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Lovebear!!!!! Nou komt alles goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Die zien er perfect uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
Voor de hongerigen onder ons...... TAST TOE![]()
[afbeelding]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!! Dank voor de goede zorgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Zal het Vrouwtje wel gehaald hebben en jij goede sier ermee maken, vlerk!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Als het maar lekker is tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Zal het Vrouwtje wel gehaald hebben en jij goede sier ermee maken, vlerk!![]()
hoe het er komt maakt toch niet uit. Ik reken geen bezorgkosten deze keerquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Zal het Vrouwtje wel gehaald hebben en jij goede sier ermee maken, vlerk!![]()
Ik heb mijn bord al meer dan de helft leeg! Mag ik de mayonaise even terug?quote:
Berenklauw erbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:52 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
is alweer verdwenen:
Laatst aangepast door scanman op Vr 23 Dec 2005 :: 21:43, in totaal 1 keer bewerkt
er leest hier duidelijk iemand mee!
Scan, kom op, geef je mening eens over Joost als winnaar! We weten dat je meeleest.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Lovebear gaat voor de TOTALE INZET!!! Hulde!![]()
4?????????quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
Dat zijn 4 bereklauwen! Wie heeft interesse?
Het zijn er 8 heb van 2 beren geleendquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
Dat zijn 4 bereklauwen! Wie heeft interesse?
Dat noemen wij TOTALE INZET!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
4?????????
dan kan beertje niet meer typen![]()
GROMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het zijn er 8 heb van 2 beren geleend![]()
graag als jullie klaar zijn ff mee grommen als bedankje![]()
WAT HIJ ZEGT!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg 't ze maar eens duidelijk, Bommie!!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
Waar blijven FB en Muerte nou![]()
Ik wil caps, ik mis de caps in het topic![]()
Aah ni huilenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
Waar blijven FB en Muerte nou![]()
Ik wil caps, ik mis de caps in het topic![]()
Jaaaa!!!!!!quote:
quote:
Ik huil niet meer. Zie post boven jequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Aah ni huilen
* dikke beren knuffel geeft![]()
Het is maar wat je goed noemt! Ik heb Roel nog geen minuut mee zien doen. Zo haalt hij het gemiddelde wat ze moeten halen nooit! Ik baal echt van Roel!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:05 schreef M-en-A het volgende:
Het gaat tot op heden wel goed met de nieuwe weekopdracht in het huis.
Zag tquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik huil niet meer. Zie post boven je![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed noemt! Ik heb Roel nog geen minuut mee zien doen. Zo haalt hij het gemiddelde wat ze moeten halen nooit! Ik baal echt van Roel!En of Joost in godsnaam zijn kop eens wil houden al was het maar 1 minuut. De andere kunnen zich zo niet concentreren!
Staat ie nu alweer de boel af te luisteren.quote:
GNAGNAGNAquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef odie22 het volgende:
Ow Rob, je hebt geen idee hoe blij ik ben je te zien! Ik heb wel eens mijn vriendin opgehaald op Schiphol, maar een moment als dit maak je maar zelden mee!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef M-en-A het volgende:
Van de Talplof-site:
Joost is naar de DBK geweest. Hij komt met een bedrukt gezicht terug en heeft een envelop bij zich. Deze moet hij persoonlijk voorlezen.
"Beste bewoners. BB hult zich met de nieuwe weekopdracht geheel in de sfeer van Kerst. Maar BB zou BB niet zijn als ze die sfeer extra hard willen laten doordringen. De komende opdracht is een zware opdracht. Vooral voor een aantal bewoners van dit huis zal het bijna een doodstrijd worden. Maar BB gaat er van uit dat iedere bewoner vol overgave aan deze opdracht mee zal werken. Hier komt de opdracht. Jullie kennen ongetwijfeld het kerstlied "STILLE NACHT". Vanaf nu tot na de kerstdagen zullen ALLE bewoners een totale stilte in acht moeten nemen. Geen enkel woord, geen enkel geluid zal men uit mogen brengen. Dit is vooral voor de kletsgrage dames en de overactieve bewoners een grote opgave. We verwachten dan ook dat de anderen hen 24 uur per dag onvoorwaardelijk zullen steunen door ook geen enkel geluid voort te brengen. Indien de opdracht niet lukt, zal de straf van BB zwaarder zijn dan ooit. De opdracht gaan met onmiddelijke ingang van kracht, dus discussies over het wel of niet haalbaar zijn van deze opdracht zijn hierdoor dan ook ten strengste verboden. Verder wenst het complete BB5-team jullie vredige feestdagen toe."
Heb jij Joost horen pratenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed noemt! Ik heb Roel nog geen minuut mee zien doen. Zo haalt hij het gemiddelde wat ze moeten halen nooit! Ik baal echt van Roel!En of Joost in godsnaam zijn kop eens wil houden al was het maar 1 minuut. De andere kunnen zich zo niet concentreren!
Dat gaat noooooit lukken!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef M-en-A het volgende:
Van de Talplof-site:
Joost is naar de DBK geweest. Hij komt met een bedrukt gezicht terug en heeft een envelop bij zich. Deze moet hij persoonlijk voorlezen.
"Beste bewoners. BB hult zich met de nieuwe weekopdracht geheel in de sfeer van Kerst. Maar BB zou BB niet zijn als ze die sfeer extra hard willen laten doordringen. De komende opdracht is een zware opdracht. Vooral voor een aantal bewoners van dit huis zal het bijna een doodstrijd worden. Maar BB gaat er van uit dat iedere bewoner vol overgave aan deze opdracht mee zal werken. Hier komt de opdracht. Jullie kennen ongetwijfeld het kerstlied "STILLE NACHT". Vanaf nu tot na de kerstdagen zullen ALLE bewoners een totale stilte in acht moeten nemen. Geen enkel woord, geen enkel geluid zal men uit mogen brengen. Dit is vooral voor de kletsgrage dames en de overactieve bewoners een grote opgave. We verwachten dan ook dat de anderen hen 24 uur per dag onvoorwaardelijk zullen steunen door ook geen enkel geluid voort te brengen. Indien de opdracht niet lukt, zal de straf van BB zwaarder zijn dan ooit. De opdracht gaan met onmiddelijke ingang van kracht, dus discussies over het wel of niet haalbaar zijn van deze opdracht zijn hierdoor dan ook ten strengste verboden. Verder wenst het complete BB5-team jullie vredige feestdagen toe."
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij Joost horen pratenShittttt....... dan is de opdracht mislukt.
![]()
Of de regie van BB moet de boel weer eens verkl*ten waardoor Hummes denkt dat ze in het kader van de kerstgedachte het door de vingers moet zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |