heb er vorige week even gekeken, vind het niet echt boeiend daar. FOK! voelt vertrouwder of zo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef M-en-A het volgende:
En toen viel het stil.... jullie zijn toch niet allemaal naar mediawatchers gegaan hè![]()
Ik zit heel internet af te struinen om maar iets van bb te vindenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Goedenavond trouwens, hebben jullie ook de hele dag een soort brokje in de keel?![]()
Waarom vind ze dat dan? Wat vond ze er zo hard aan? Behalve de exit van Roel kan ik niks bedenken eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:02 schreef odie22 het volgende:
We hebben hier een vriendin op bezoek , die vond deze BB veel te hard![]()
![]()
Ze is niet zo veel gewentquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom vind ze dat dan? Wat vond ze er zo hard aan? Behalve de exit van Roel kan ik niks bedenken eigenlijk.
Als ik het me goed herinner (vrij vertaald in eigen woorden) werd hij aangevallen voor zijn fanatieke Lieske-obsessie (naaktfoto Lieske in badkamer in de streamverslagen kon niet)quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hadden ze daar ook een "Scanman kom terug" actie dan![]()
Ooooo... Ga ik eens even op mediawatchers lezen. Ben benieuwd, of is het weggehaald?
ik ook, kan bitter weinig vinden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik zit heel internet af te struinen om maar iets van bb te vinden
Mwahh.. das hier ook. Gewoon even snel de streamverslagen doorlezen en weer doorgaan met posten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:03 schreef odie22 het volgende:
Het leest wel lekker snel weg hoor op MW , zeker als je een half dagje niet gezien hebt![]()
Heb alles Sc's doorgelezen, was veel te bang dat ik iets zou missen , (had door al het lezen , alleen geen tijd meer op te postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwahh.. das hier ook. Gewoon even snel de streamverslagen doorlezen en weer doorgaan met posten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwahh.. das hier ook. Gewoon even snel de streamverslagen doorlezen en weer doorgaan met posten.
Lijkt wel alsof BB sinds gisteravond voor de media "dood" is. Hier in de krant vandaag zelfs geen melding kunnen vinden wie de winnaar is gewordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik ook, kan bitter weinig vinden...![]()
Nee ken ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef odie22 het volgende:
Kent niemand van jullie mediactua ? heb al die maanden niemand erover gehoort
In het Noordhollands Dagblas stond een klein stukje op pagina 3...wél met foto trouwens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof BB sinds gisteravond voor de media "dood" is. Hier in de krant vandaag zelfs geen melding kunnen vinden wie de winnaar is geworden![]()
Maak je een linkje als je iets leuks vindt? Ik ben lui!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hadden ze daar ook een "Scanman kom terug" actie dan![]()
Ooooo... Ga ik eens even op mediawatchers lezen. Ben benieuwd, of is het weggehaald?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner (vrij vertaald in eigen woorden) werd hij aangevallen voor zijn fanatieke Lieske-obsessie (naaktfoto Lieske in badkamer in de streamverslagen kon niet)![]()
En hij zei dat hij juist naar Media was gegaan omdat hij dacht dat het daar allemaal milder toe zou gaan dan op andere Forums.![]()
Thanx, scheelt een berg zoekwerkquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:05 schreef M-en-A het volgende:
Staat ergens iets in de buurt van Kantlijn 50 als ik het goed heb
Ik ben medeschuldig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:13 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dan maar ff een potje schimpen, dat is het enige dat dan nog overblijft nu.....
Heeft die PH52 ons verraden bij de mods![]()
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
Shit! Zie net in de krant dat er vanavond nog een BB uitzending was? Klopt dat?
Hier heeft vanaf kwart over zeven op de achtergrond de tv op talpa gestaan (staat die nog steeds) maar GEEN BB-uitzending gezien hoor. Ook in NSE niets over BB gezien. Was wel een kort item op RTL Boulevard vanavond.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
Shit! Zie net in de krant dat er vanavond nog een BB uitzending was? Klopt dat?
Het gaat iig om deze discussiequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Maak je een linkje als je iets leuks vindt? Ik ben lui!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat iig om deze discussie![]()
![]()
![]()
49 en kickt op blote tieten van een kind van 19
(blote tieten in een streamverslag, vindt ik zo vreemd)
======================
[KNIP]
Als je hem zelf helemaal wilt lezen, klik hier
Ik schaam me nou wel heel erg!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat iig om deze discussie![]()
![]()
![]()
Als je hem zelf helemaal wilt lezen, klik hier
Hij is weer teruggekomen daar, tenminste zag zijn naam in de laatste paar dagen weer wel staan daar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef odie22 het volgende:
.....
Hahaha , waar zou hij die laatste dagen dan gepost hebben, als hij overal weggaat ?
You're welcome.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik schaam me nou wel heel erg!Wat lief van je!
![]()
Vanmiddag schijnt iemand van de bewaking iets van 250 euro gevonden te hebben in het huisquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
Scanman .....![]()
![]()
![]()
Wat een mongool is dat met zijn schreeuwbank![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal,![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik nog iets gemist?
Is Roel het huis al uit?![]()
Niet van de bewaking, een van die werklui daar tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt iemand van de bewaking iets van 250 euro gevonden te hebben in het huis![]()
Heb het ook alleen maar van horen lezenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
StreamverslagDe gozer van de beveiliging liep door het huis en vond 250 euro, hoorde ik ze zeggen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb het ook alleen maar van horen lezen![]()
Wat zou het geweest zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vanmiddag schijnt iemand van de bewaking iets van 250 euro gevonden te hebben in het huis![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:37 schreef pullup het volgende:
In ieder geval post scanman weer op mediawatchers
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?t=17410&start=75
De laatste postHij kan het toch niet laten om nog even op Fok af te geven
![]()
Een gedeelte van het geld van Roel natuurlijk. De rest zal niet zomaar uit de pot gevallen zijn neem ik aanquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een gedeelte van het geld van Roel natuurlijk. De rest zal niet zomaar uit de pot gevallen zijn neem ik aan![]()
Nu ik er eens goed overnadenk, was er toen met de opdracht van Rob, Chantal en Ingrid niet iets met ontbrekend geld![]()
Huh, watte. U riep mij demins???quote:
Ik heb hier iets van 100 euro liggen. Een paar zwarte schoenen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Huh, watte. U riep mij demins???![]()
btw die cuall doet er wel erg lang over om frietjes te halen zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |