quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
Ik hoop dat er nog een soort aflevering komt waarin er wordt uitgelegd hoe het nou ging na de uitzending en hoe het nu met de bewonders gaat, en dan vooral met Joost wat ie met 't geld gaat doen etc.
Al mijn tranen, in de nacht vergoten... vergeefs...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:39 schreef Marrije het volgende:
Bij rtl boulevard zegt roel nu dat hij het wel mee vond vallen (doelend op de exit).
En ze zijn normaal sceptisch over alles en zelf geen kijker en/of stemmer. Kun je nagaan...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
Ja terwijl dat Kwalbert en die Jeroen het niet vonden kunnen
Ik hoop het ook. Zowel met Joost als met Roel, graag met beiden ongeveer evenveel uitzendtijd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
Ik hoop dat er nog een soort aflevering komt waarin er wordt uitgelegd hoe het nou ging na de uitzending en hoe het nu met de bewonders gaat, en dan vooral met Joost wat ie met 't geld gaat doen etc.
De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En toch denk ik echt dat jullie er allemaal zwaarder aan tillen als Roel zelf. Die heeft gewoon z'n onthaal in de studio nog gehad, weerzien met z'n ouders en Dido, feestje achteraf.
Denk niet dat die dit veel erger vind als gewoon zoals normaal gehoord hebben dat ie had verloren. Voor de kijker was het lulliger, de uitzending ineens afgelopen met een Roel die exit ging.
Vrouwtje toch! Je ziet er bleek van!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.
http://www.mediawatchers.nl/
Als ik dit lees heeft hij het aan het publiek te danken dat hij in de studio mocht.
Zolang het niet doodgebloed is gaan we door heb ik een modje horen zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef D.Rose het volgende:
is er trouwens al een einddatum geprikt voor het BB5 forum, of gaan we gewoon door tot BB6?
Excuus voor mijn Foreverblueiaans... het moet voort zijn ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:55 schreef Bartoli het volgende:
duurt voort moet dan zijn. Of is duurt door een rotterdams iets FB?
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Vrouwtje toch! Je ziet er bleek van!
Ik vond het ook een schaamteloze vertoning, onnodig wreed en vernederend. Klasse dat Roel (geen favoriet van me) het blijkbaar goed heeft doorstaan!
Ok, als dit verhaal waar is vind ik het wel een heel erg schaamteloze actie van BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.
http://www.mediawatchers.nl/
Als ik dit lees heeft hij het aan het publiek te danken dat hij in de studio mocht.
Talpa heeft de centjes binnen, dus geen aandacht meer voor BB5.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Bartoli het volgende:
NSE besteed ook geen aandacht aan B
ik heb echt met verbazing ghekeken hoe snel jij met je Caps kwam... en bedankt ook daarvoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef Zw0rld het volgende:
Wat moet ik nu doen![]()
Kan niets meer cappen.
Capvinger trilt boven toets, maar geen Lieske meer.
snif
Hoihoiquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:40 schreef M-en-A het volgende:
en voor iedereen die ik nog geen gedag gezegd heb...
Hoihoi![]()
![]()
![]()
Die zit er al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef mazaru het volgende:
Verrek, ik zie net dat Scanman tegenwoordig op mediawatchers post.
Hoi Bongetjequote:
Jullie weten ook alles.quote:
Al vlak na het bankincident is ie daar gaan postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef mazaru het volgende:
Verrek, ik zie net dat Scanman tegenwoordig op mediawatchers post.
* Bongetje heeft het best wel moeilijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Bongetje![]()
![]()
Hoe vergaat het afkicken jou tot nog toe?![]()
Wordt die in Mediawatchers niet tegen gesproken dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Al vlak na het bankincident is ie daar gaan posten![]()
Eerst hield ie nog de streamverslagen bij op de blog. Daar is ook nog een aantal keer tegen zijn mening in gegaan. Heeft toen de overstap gemaakt nar mediawatchers. Maakt het daar tussendoor ook duidelijk genoeg dat ie niets meer met Fok van doen wil hebben.
Ja afgelopen weekend was het daar dus ook feest. Kreeg hij veel commentaar en dreigde hij ook op Mediawatchers op te stappen, maar kwam na tussenkomst van een moderator in de discussie toch weer terug op Media. Heeft daar toen weer in de streamverslagen gepost.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wordt die in Mediawatchers niet tegen gesproken dan?
Beetje zielige houding voor een volwassen man.
En als je oude posts van hem ziet... Zijn sig is een oproep om naar mediawatchers over te stappen! Zijn ondertitel "Nu op mediawatchers". De fans kunnen hem volgen......quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Al vlak na het bankincident is ie daar gaan posten![]()
Eerst hield ie nog de streamverslagen bij op de blog. Daar is ook nog een aantal keer tegen zijn mening in gegaan. Heeft toen de overstap gemaakt nar mediawatchers. Maakt het daar tussendoor ook duidelijk genoeg dat ie niets meer met Fok van doen wil hebben.
LOLquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie weten ook alles.
Ik dacht met een nieuwtje te komen![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja afgelopen weekend was het daar dus ook feest. Kreeg hij veel commentaar en dreigde hij ook op Mediawatchers op te stappen, maar kwam na tussenkomst van een moderator in de discussie toch weer terug op Media. Heeft daar toen weer in de streamverslagen gepost.
Nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef M-en-A het volgende:
En toen viel het stil.... jullie zijn toch niet allemaal naar mediawatchers gegaan hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |