En hier gaan we verder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze zit niet op FOK, als je dat bedoelt.
Ik heb hier wel een foto voor je.
Ik houd eigenlijk nog steeds ontzettend veel van haar. Maar ze heeft me gewoon zo veel pijn gedaan. Ik heb daar nu nog steeds erg veel verdriet van
Daar gaat de kwaliteit die jij tot heden had opgebouwd!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
Maak dan een normaal topic aan met OP enzo!
het is gvd geen GCSC
Jij werkt in de IT, kan niet anders .... Typisch IT-antwoordquote:
Ja, Moks... geef die link es alsjeblieft... Ik verveel me...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:waar is die op
Moks, ik heb m net weer opgezocht
Newbies are just users that aren't finishedquote:
Veel leesplezier!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:waar is die op
Moks, ik heb m net weer opgezocht
Hmm, dat moet ik dan verkeerd gelezen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
een OP !!!
Haal die spinnewebben uit je ogen joh!!![]()
Mail me ff thuis. Kheb jouw werk-mailadres hier niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, Moks... geef die link es alsjeblieft... Ik verveel me...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik dan verkeerd gelezen hebben![]()
*wrijft eens in zn oogjes*
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Een investering in de toekomst noemen ze dat!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een investering in de toekomst noemen ze dat!![]()
Killing voor deze maatschappij. Al die mensen met alleen maar korte termijn denken...quote:
Maar dan zit je er ook zo aan vastquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jong =![]()
(mits van het mannelijk geslacht)
Welnee, daar hebben ze den-ouderwetschen-schop-onder-den-hol voor uit gevonden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar dan zit je er ook zo aan vast![]()
Daar zit ook een ondergrens aan, neem ik aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jong =![]()
en dan, je als man dood laten neuken zodat zij er met je geld vandoor kanquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Killing voor deze maatschappij. Al die mensen met alleen maar korte termijn denken...![]()
Nee dat noemen we nou lelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jong =![]()
quote:
en daar val jij onder zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar zit ook een ondergrens aan, neem ik aan
Daar heb je toch niets meer aan als je dood bent ... Dus feesten zolang het kan !quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan, je als man dood laten neuken zodat zij er met je geld vandoor kan
wie zegt dat daar die grens ligtquote:
3 uur, achter de fietsenstalling !quote:
wij vrouwen hebben daar wel wat aan hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb je toch niets meer aan als je dood bent ... Dus feesten zolang het kan !![]()
waar woon jij dan? Vinkeslagquote:
heb jij pech, dat wij vrouwen die leeftijdsgrens lekker zelf leggen, en daarvoor niet afhankelijk zijn van jullie mannenquote:
Waarom niet bij de zandbakquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef webspider het volgende:
[..]
3 uur, achter de fietsenstalling !![]()
Oh ja.. Dus zijn wij mannen afhankelijk van jullie. Ik bepaal ook nog altijd zelf waar mijn grens ligtquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij pech, dat wij vrouwen die leeftijdsgrens lekker zelf leggen, en daarvoor niet afhankelijk zijn van jullie mannen![]()
Omdat je meester dat ziet natuurlijk ... Je mist overduidelijk ervaring in dit soort zakenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:49 schreef GF het volgende:
[..]
Dat ik niet eens weet waar/wat Vinkeslag is zegt genoeg![]()
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
het is gvd geen GCSC
Ik deed het gewoon na schooltijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Omdat je meester dat ziet natuurlijk ... Je mist overduidelijk ervaring in dit soort zaken![]()
lekker he, de tijd vliegt ineensquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wacht nog maar week af
Dan komen al die paupers users hier heen
asjeblieft nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wacht nog maar week af
laatst gewijzigd: 15-04-2004 20:59quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
luister jij nooit naar het nieuws?
Ga jij mn kerstgedachte even verpestenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wacht nog maar week af
Geen enkele uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wacht nog maar week af
ikke lekker kwart over 2quote:
Met de juiste kerstgedachte zijn ze allemaal welkomquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga jij mn kerstgedachte even verpesten![]()
hebbie nog een potje van die kerstgedachte voor me?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga jij mn kerstgedachte even verpesten![]()
Vrede op Fok!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de juiste kerstgedachte zijn ze allemaal welkom![]()
gaat je niet lukkenquote:
Yups. Voor vrienden ruim ik niet opquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat je niet lukken
waarom eigenlijk, krijg je vrouwelijk bezoek?
zorg ervoor dat je bed schoonopgemaakt isquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg ervoor dat je bed schoonopgemaakt is
Ah, je weet nu al dat ze niet wilquote:
neej hoorquote:
Een beetje rellen is altijd leuk natuurlijkquote:
Jij roddeldoos!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor
wil alleen voorkomen dat ie dezelfde fout als Phae maakt
is niet roddelen, heeft ie zelf heir gepostquote:
kunnen neuken, condooms in de auto hebben liggenquote:Wat voor fout?
En die auto stond 50 kilometer verderop?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
is niet roddelen, heeft ie zelf heir gepost
[..]
kunnen neuken, condooms in de auto hebben liggen
Da's wel een goed plan eigenlijk.quote:
Prickquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, je weet nu al dat ze niet wil![]()
Sinds gisterochtend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's wel een goed plan eigenlijk.
Bedenk me net dat ik sinds gisterochtend niets meer gegeten heb...
"Nou, dan kunnen we beter nog maar een weekje wachten"quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
<liegmodus>"Nah, het doet nog wel flink pijn..."</liegmodus>
Vindt je het erg als ik daar nog nooit van heb gehoord,quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hallo, ik wil ook in de OP worden opgenomen als bijna-beroemdheid.
M'n essay komt in FZ Magazine.
"Nou, dan zal ik die rug eens even goed masserenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Nou, dan kunnen we beter nog maar een weekje wachten"![]()
Ik wilde het al zeggen,quote:
Als ik 't zo lees zal de lichamelijke reactie wel 't zelfde zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar goed dat je rug gemasseerd moet worden en niet je bovenbeen...![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vindt je het erg als ik daar nog nooit van heb gehoord,. Evengoed gefeliciteerd!
.
Btw, ik heb momenteel een writers-block, weet je als begenadigd schrijver iets om daar wat aan te doen?
He sletje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef Mokster het volgende:
Hey Twist en Frezer en BttD!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar goed dat je rug gemasseerd moet worden en niet je bovenbeen...![]()
Ik zit momenteel in het stadium dat ik hoop dat er 's nachts kaboutertjes langs komen die het afmaken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga altijd even een kwartier iets totaal anders doen als ik vast zit. Maar ook niet langer dan dat.
Succes.
Alleen iets minder zichtbaar voor de masserende dame in kwestie...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik 't zo lees zal de lichamelijke reactie wel 't zelfde zijn...![]()
Mwah, haar reactie zou nog wel eens anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het maakt niet zo heel veel verschil![]()
"OK, ga nu maar op je rug liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen iets minder zichtbaar voor de masserende dame in kwestie...
Wie weet is hij wel zodanig geschapen dat 'ie een stukje omhoog wordt getild...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen iets minder zichtbaar voor de masserende dame in kwestie...
Oh ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mwah, haar reactie zou nog wel eens anders kunnen zijn.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is hij wel zodanig geschapen dat 'ie een stukje omhoog wordt getild...
captainhentai.nl?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze zit niet op FOK, als je dat bedoelt.
Ik houd eigenlijk nog steeds ontzettend veel van haar. Maar ze heeft me gewoon zo veel pijn gedaan. Ik heb daar nu nog steeds erg veel verdriet van
Hoe lang heb je dan al wel niet last van je writers-block? Bij mij is het meestal zo voorbij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in het stadium dat ik hoop dat er 's nachts kaboutertjes langs komen die het afmaken..
Ik moet ineens aan mn vakantie van vorig jaar denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is hij wel zodanig geschapen dat 'ie een stukje omhoog wordt getild...
Grootste probleem is eigenlijk dat de data waarover ik moet schrijven ruk is,quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan al wel niet last van je writers-block? Bij mij is het meestal zo voorbij.
Wat en hoeveel moet je schrijven? Hoe ben je begonnen? Heb je een bouwplan gemaakt voor wat je moet schrijven?
welke OPquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hallo, ik wil ook in de OP worden opgenomen als bijna-beroemdheid.
M'n essay komt in FZ Magazine.
Tip: denk om je spelling Freez...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grootste probleem is eigenlijk dat de data waarover ik moet schrijven ruk is,de effecten die er in hadden moeten zitten zijn er niet echt. Bovendien denken de begelijders er allebij verschillend over,
.
Het hoeft maar een pagina of 8, het lukt wel vandaag of morgen een voorlopige versie in te leveren,.
Tuurlijk lukt dat wel, gewoon doen ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grootste probleem is eigenlijk dat de data waarover ik moet schrijven ruk is,de effecten die er in hadden moeten zitten zijn er niet echt. Bovendien denken de begelijders er allebij verschillend over,
.
Het hoeft maar een pagina of 8, het lukt wel vandaag of morgen een voorlopige versie in te leveren,.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan mn vakantie van vorig jaar denken.
Lag lekker met mn allerbeste vriendje aan het zwembad in het zonnetje met een stapel boeken en wat cocktails. Omdat hij zelf door zn boeken heen was, ging hij mijn Godin van de Jacht van Heleen van Royen lezen. Op een gegeven moment zegt ie: Godverdomme... nou moet ik toch echt op mn buik gaan liggen. Ik verstoord opkijken uit mn eigen boek: tjeezus A. !
Toen ik het boek daarna zelf las wist ik precies welk stukje het geweest moest zijn. Gelukkig was voor de rest van de mensen langs het zwembad niet te zien dat ik daar enorm geil lag te wezen...
Het is nu zeker geen goed plan om een kast open te trekken?quote:
Daar heb je wel handige hulpmiddelen voor op de pcquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: denk om je spelling Freez...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: denk om je spelling Freez...![]()
Check,quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb je wel handige hulpmiddelen voor op de pc
Maak ik zelf ook altijd dankbaar gebruik van.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is nu zeker geen goed plan om een kast open te trekken?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
D'r trapper is van d'r fiets gevlogenKan ze de rest lopen
![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
En jij gaat niet even helpen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
Zei je dat ook zo tegen haar? Of veinsde je nog enig medelijden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
zij achterop je fiets?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef GF het volgende:
Nee. Wat is het nut als ik erheen fiets en mee ga lopen
Zij achterop bij jou en jij met 2 fietsen rijden, gaat prima jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef GF het volgende:
Nee. Wat is het nut als ik erheen fiets en mee ga lopen
Ik zei dat ik d'r fiets zou maken zodra ze hier wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zei je dat ook zo tegen haar? Of veinsde je nog enig medelijden?
ZO moet je ze aanpakken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
Zoals het een goed vriendje betaamt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef GF het volgende:
[..]
Ik zei dat ik d'r fiets zou maken zodra ze hier was![]()
(ik) nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan je tegelijk meenemen ja![]()
je bedoelt, ik ben nog steeds niet bijgekomen van het lachen en te lui om haar te helpenquote:
quote:
Een beetje galant voor haar zijn mag wel hoor.quote:
en dat noemt zich een manquote:
Geen idee hoe ik een trapper aan een fiets moet zetten overigens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo, dat hulpeloze vrouwen gezeik.
We kunnen heus wel zelf wat doen.
Dat weet ik ook niet hoor. Banden plakken heb ik ook nog nooit gedaan. Maar het ging me er meer even om dat ze best wel even een stukje kon lopen. Ik neem aan dat geen lepra oid heeft waardoor ze dat niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik een trapper aan een fiets moet zetten overigens.
Nou ja... kan ik altijd nog een nieuwe fiets kopen... Helemaal zelf!![]()
Ben je stout geweest?quote:
Niks eigenlijk... helemaal niks...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet hoor. Banden plakken heb ik ook nog nooit gedaan. Maar het ging me er meer even om dat ze best wel even een stukje kon lopen. Ik neem aan dat geen lepra oid heeft waardoor ze dat niet zou kunnen.
Je zou nog niet eens een nieuwe fiets hoeven kopen trouwens, je kan hem ook naar de fietsenmaker brengen. Daar heb je geen vriendje voor nodig en zo ondersteun je de economie ook nog. Nou, wat wil je nog meer?!
![]()
Komt niet alleen door mij, maar ze heeft vandaag al twee topics waarin ik heb gereageerd gesloten...quote:
Hey wijsneus!!! Kom JIJ ons vertellen dat de OP's nergens op slaan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef classpc het volgende:
Zeur niet
Die OP's slaan toch nergens op.
Wees blij dat ik een topic aan maak![]()
Dus volgens jou slaan ze wel ergens op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey wijsneus!!! Kom JIJ ons vertellen dat de OP's nergens op slaan??
Terug in je hok jij! En ga maar eens even goed nadenken over wat je verkeerd hebt gedaan...![]()
Omdat jij, de slet, mijn grote voorbeeld bent:quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niks eigenlijk... helemaal niks...![]()
Hoi, wil je verkering met mij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt niet alleen door mij, maar ze heeft vandaag al twee topics waarin ik heb gereageerd gesloten...
Ik verslikte me (serieus) in mijn tosti !quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat jij, de slet, mijn grote voorbeeld bent:
Een goede beurt op z'n tijd, maar ook dat valt te regelen zonder vriendje.
![]()
Je moet wel goed lezen he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoi, wil je verkering met mij?![]()
, de oude maagdinnen reeks is ook vroeg gestorven zie ik.
Dat maakt m'n hele dag weer goed schat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik verslikte me (serieus) in mijn tosti !![]()
![]()
Nou alweer terug uit je hok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef classpc het volgende:
Gaat snel hier... ben ff weg en meteen al weer op pagina 4.
En meer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je moet wel goed lezen he?![]()
De juiste vraagstelling was: "hey meissie? neuken?"
Voor minder ga ik niet natuurlijk.![]()
Volgende deeltjequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou alweer terug uit je hok?
En je hebt nog niets aan de OP gedaan!!!![]()
Dat wordt pikstraf!![]()
Maak maar ff een walkthrough hoe ik een OP moet makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou alweer terug uit je hok?
En je hebt nog niets aan de OP gedaan!!!![]()
Dat wordt pikstraf!![]()
Ik las snolquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, terug van 't werken bij de basisschool, zometeen ff broodje en stuk stol met roomboter
Kennelijk nog niet allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je die spinnenwebben er nou nog niet uitgehaald??![]()
Dat kan ik zelfs heel goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tssss.... inloggen onder mijn naam! Kun je wel ??
Best een vreemde gewaarwording... My active topics openen en dan zien dat er topics instaan waarin je zelf niet hebt gepost.quote:
Knippen en plakken will do the trick.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Maak maar ff een walkthrough hoe ik een OP moet maken
2 lunchesquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een heerlijke tweede lunch bij de McD!![]()
Tweede lunch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een heerlijke tweede lunch bij de McD!![]()
quote:
Daarquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
zometeen ff broodje en stuk stol met roomboter
Mijn eerste lunch heb ik genoten tijdens het Fokken. Maar na een ochtend intensief PC'en moeten je ogen ook wat rust hebben!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef webspider het volgende:
[..]
2 lunches
gewoon in een keer goed doen, kun je langer Fok!-en
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...quote:
En goddelijk it is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...![]()
A swift kick in the butt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...![]()
gevuld en welquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een snol met roomboter is ook wel lekker eigenlijk
Zo'n compliment en dat van zo'n prachtige verschijning als jij notabene...quote:
Zeg..quote:
Eventueel met een laagje poedersuikerquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een snol met roomboter is ook wel lekker eigenlijk
Casper!quote:
PC in orde ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:collega is de trapafgevallen met een pc
heeft verder niets, maar zag heel komisch uit
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Eventueel met een laagje poedersuiker
Slagroom is lekkerderquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Eventueel met een laagje poedersuiker
quote:
Slechte ervaringen met slagroomquote:
Die zit achter jouw PC...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]laat dat nu net in mijn kerstpakket gezeten hebben, met roomboter...
nu alleen de snol nog zoeken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n compliment en dat van zo'n prachtige verschijning als jij notabene...![]()
dikmakers?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met slagroom
quote:
Ja!quote:
quote:
word zoiets niet ook zuurquote:
Het komt op de meest onverwachte plekken en gaat daar zuur wordenquote:
Jammer dat Giph-taal al ergens onderin een verhuisdoos zit, anders zou ik hier een mooie quote bij gaan zoeken!quote:
Ik vind eigenlijk dat we het gewoon weer aan Godt moeten overlaten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou zeiksnor, open jij de volgende?
Duurt nog even, en volgens mij heeft Godt hem nu al klaar staanquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou zeiksnor, open jij de volgende?
Helemaal mee eens hoor, maar ik probeer hier in ieder geval de schijn nog op te houden...quote:
Tss, alsof hij er alleen geschikt voor isquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we het gewoon weer aan Godt moeten overlaten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gangbang maar dan op z'n Moks!
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jammer dat Giph-taal al ergens onderin een verhuisdoos zit, anders zou ik hier een mooie quote bij gaan zoeken!
iig beter dan de TS van nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss, alsof hij er alleen geschikt voor is
dan begin zijn kwaliteiten eens op te noemen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de een heeft betere kwaliteiten dan de ander..
Dat zijn de ergste beste!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
Die had ik eigenlijk zo uit m'n hoofd moeten weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
Altijd binnen handbereik!
beste waarvoor?quote:
Een snolwaardige opmerking!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
beste waarvoor?
om gevuld te worden?![]()
Ik vergeef t je. Maar alleen maar omdat jij het bent hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk zo uit m'n hoofd moeten weten.
Ik heb hem nog niet zo lang he.
Straks in m'n nieuwe flat een standaard plaats op m'n nachtkastje!
Zal snel gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef webspider het volgende:
Nog 50 te gaan en dan zijn we van de OP af
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vergeef t je. Maar alleen maar omdat jij het bent hoor!![]()
![]()
Zit al thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
maar even naar huis zo!
Nog even wachten schat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
maar even naar huis zo!
RunDMC ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Mokster het volgende:
Testing, testing, one, two, one, two.
Testing, one, two.
In the place to be...
Alice, I want you just for me!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Mokster het volgende:
Testing, testing, one, two, one, two.
Testing, one, two.
In the place to be...
Briljante intro's hadden ze toch vroegah !
Dat zullen we achter de schermen bespreken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, ik en mijn aankomende publicatie willen dus in de OP he!!
Alvast bedankt.
Full Force, cultuurbarbaar!quote:
* Ynske mompelt iets van snotneuzenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zullen we achter de schermen bespreken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske mompelt iets van snotneuzen
Liever dat Moks dat doet, als ik dan toch mag kiezenquote:
Mensen die zulke hiaten in hun algemene ontwikkeling hebben zijn Moksonwaardig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Liever dat Moks dat doet, als ik dan toch mag kiezen
Nou bij deze dan: Cultuurbarbaar!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Liever dat Moks dat doet, als ik dan toch mag kiezen
Wel een mooi excuus om iemand ff een flink pak rammel te geven...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zulke hiaten in hun algemene ontwikkeling hebben zijn Moksonwaardig!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou bij deze dan: Cultuurbarbaar!!![]()
![]()
Ik heb alles snel ff op gezocht op Google en toen hier gepost alsof ik het zelf wist...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel een mooi excuus om iemand ff een flink pak rammel te geven...
En dan gebruik ik google niet eensquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alles snel ff op gezocht op Google en toen hier gepost alsof ik het zelf wist...![]()
jij wilt te graagquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alles snel ff op gezocht op Google en toen hier gepost alsof ik het zelf wist...![]()
Spank me!
Is het muzikaal gezien ook zo'n hoogstandje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef timbob het volgende:
Dubbreaks - Dubbreaks
complete songtekst:
huh
step 2 3 4 5 6 7 8 9
uh!
hey!
are we on air?
start up the phonograph
1 2 3 4
step up front
hard!
come on!
Moks en ik hebben verkering sinds een pagina terug en dit is een essentieel onderdeel in onze relatie...quote:
ik vind 'm geniaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het muzikaal gezien ook zo'n hoogstandje?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moks en ik hebben verkering sinds een pagina terug
hihi! ze gaat pijpen, maar wij denken natuurlijk allemaal dat ze gaan stofzuigen!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi! ze gaat pijpen, maar wij denken natuurlijk allemaal dat ze gaan stofzuigen!
hoe ontdeugend
Ik zet 'm ff op de 'te downloaden voor evaluatie' lijst...quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moks en ik hebben verkering sinds een pagina terug en dit is een essentieel onderdeel in onze relatie...![]()
Ik vervul liever de dominante rol eigenlijk...quote:
Mannen kunnen ook alleen maar aan pijpen denken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi! ze gaat pijpen, maar wij denken natuurlijk allemaal dat ze gaan stofzuigen!
hoe ontdeugend
Tsja, 't is ook zo lekker hequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook alleen maar aan pijpen denken...![]()
Gepijpt worden is lekkerder hoor!quote:
quote:
Kunnen mannen nou nooit eens één keer duidelijk zeggen wat ze bedoelen??quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef AirwiN het volgende:
Ik vervul liever de dominante rol eigenlijk...![]()
hij staat op de 2 many dj's cd'squote:Op vrijdag 23 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet 'm ff op de 'te downloaden voor evaluatie' lijst...![]()
kook eten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
[..]
Kunnen mannen nou nooit eens één keer duidelijk zeggen wat ze bedoelen??![]()
Mwah, ik vind de remixen (o.a. de van Muse en die van DJ Shadow) die ze maken briljant. Maar die ... vs. ... muziek heb ik niks mee. Tenzij er ook nog andere muziek staat op die CD's. Zo diep heb ik me er niet meer in verdiept na de eerste maal oppervlakkig luisteren...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef timbob het volgende:
[..]
hij staat op de 2 many dj's cd's
Hang All Djs Vol 3
en
As heard on radio soulwax part 1
As heard on radio soulwax serie is sowieso tof
Allemaal onderdeel van het psychologische spelletje dat ik met je speel, schatje!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
[..]
Kunnen mannen nou nooit eens één keer duidelijk zeggen wat ze bedoelen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |