gevuld en welquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een snol met roomboter is ook wel lekker eigenlijk
Zo'n compliment en dat van zo'n prachtige verschijning als jij notabene...quote:
Zeg..quote:
Eventueel met een laagje poedersuikerquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een snol met roomboter is ook wel lekker eigenlijk
Casper!quote:
PC in orde ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:collega is de trapafgevallen met een pc
heeft verder niets, maar zag heel komisch uit
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Eventueel met een laagje poedersuiker
Slagroom is lekkerderquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Eventueel met een laagje poedersuiker
quote:
Slechte ervaringen met slagroomquote:
Die zit achter jouw PC...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]laat dat nu net in mijn kerstpakket gezeten hebben, met roomboter...
nu alleen de snol nog zoeken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n compliment en dat van zo'n prachtige verschijning als jij notabene...![]()
dikmakers?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met slagroom
quote:
Ja!quote:
quote:
word zoiets niet ook zuurquote:
Het komt op de meest onverwachte plekken en gaat daar zuur wordenquote:
Jammer dat Giph-taal al ergens onderin een verhuisdoos zit, anders zou ik hier een mooie quote bij gaan zoeken!quote:
Ik vind eigenlijk dat we het gewoon weer aan Godt moeten overlaten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou zeiksnor, open jij de volgende?
Duurt nog even, en volgens mij heeft Godt hem nu al klaar staanquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou zeiksnor, open jij de volgende?
Helemaal mee eens hoor, maar ik probeer hier in ieder geval de schijn nog op te houden...quote:
Tss, alsof hij er alleen geschikt voor isquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we het gewoon weer aan Godt moeten overlaten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gangbang maar dan op z'n Moks!
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jammer dat Giph-taal al ergens onderin een verhuisdoos zit, anders zou ik hier een mooie quote bij gaan zoeken!
iig beter dan de TS van nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss, alsof hij er alleen geschikt voor is
dan begin zijn kwaliteiten eens op te noemen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de een heeft betere kwaliteiten dan de ander..
Dat zijn de ergste beste!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
Die had ik eigenlijk zo uit m'n hoofd moeten weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
Altijd binnen handbereik!
beste waarvoor?quote:
Een snolwaardige opmerking!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
beste waarvoor?
om gevuld te worden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |