(ik) nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan je tegelijk meenemen ja![]()
je bedoelt, ik ben nog steeds niet bijgekomen van het lachen en te lui om haar te helpenquote:
quote:
Een beetje galant voor haar zijn mag wel hoor.quote:
en dat noemt zich een manquote:
En terechtquote:
Geen idee hoe ik een trapper aan een fiets moet zetten overigens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo, dat hulpeloze vrouwen gezeik.
We kunnen heus wel zelf wat doen.
Dat weet ik ook niet hoor. Banden plakken heb ik ook nog nooit gedaan. Maar het ging me er meer even om dat ze best wel even een stukje kon lopen. Ik neem aan dat geen lepra oid heeft waardoor ze dat niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik een trapper aan een fiets moet zetten overigens.
Nou ja... kan ik altijd nog een nieuwe fiets kopen... Helemaal zelf!![]()
Ben je stout geweest?quote:
Huh, echt? waar?quote:
Niks eigenlijk... helemaal niks...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet hoor. Banden plakken heb ik ook nog nooit gedaan. Maar het ging me er meer even om dat ze best wel even een stukje kon lopen. Ik neem aan dat geen lepra oid heeft waardoor ze dat niet zou kunnen.
Je zou nog niet eens een nieuwe fiets hoeven kopen trouwens, je kan hem ook naar de fietsenmaker brengen. Daar heb je geen vriendje voor nodig en zo ondersteun je de economie ook nog. Nou, wat wil je nog meer?!
![]()
Komt niet alleen door mij, maar ze heeft vandaag al twee topics waarin ik heb gereageerd gesloten...quote:
Hey wijsneus!!! Kom JIJ ons vertellen dat de OP's nergens op slaan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef classpc het volgende:
Zeur niet
Die OP's slaan toch nergens op.
Wees blij dat ik een topic aan maak![]()
Dus volgens jou slaan ze wel ergens op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey wijsneus!!! Kom JIJ ons vertellen dat de OP's nergens op slaan??
Terug in je hok jij! En ga maar eens even goed nadenken over wat je verkeerd hebt gedaan...![]()
Omdat jij, de slet, mijn grote voorbeeld bent:quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niks eigenlijk... helemaal niks...![]()
Hoi, wil je verkering met mij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt niet alleen door mij, maar ze heeft vandaag al twee topics waarin ik heb gereageerd gesloten...
Ik verslikte me (serieus) in mijn tosti !quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat jij, de slet, mijn grote voorbeeld bent:
Een goede beurt op z'n tijd, maar ook dat valt te regelen zonder vriendje.
![]()
Je moet wel goed lezen he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoi, wil je verkering met mij?![]()
, de oude maagdinnen reeks is ook vroeg gestorven zie ik.
Dat maakt m'n hele dag weer goed schat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik verslikte me (serieus) in mijn tosti !![]()
![]()
Nou alweer terug uit je hok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef classpc het volgende:
Gaat snel hier... ben ff weg en meteen al weer op pagina 4.
En meer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je moet wel goed lezen he?![]()
De juiste vraagstelling was: "hey meissie? neuken?"
Voor minder ga ik niet natuurlijk.![]()
Volgende deeltjequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou alweer terug uit je hok?
En je hebt nog niets aan de OP gedaan!!!![]()
Dat wordt pikstraf!![]()
Maak maar ff een walkthrough hoe ik een OP moet makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou alweer terug uit je hok?
En je hebt nog niets aan de OP gedaan!!!![]()
Dat wordt pikstraf!![]()
Ik las snolquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, terug van 't werken bij de basisschool, zometeen ff broodje en stuk stol met roomboter
Kennelijk nog niet allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je die spinnenwebben er nou nog niet uitgehaald??![]()
Dat kan ik zelfs heel goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tssss.... inloggen onder mijn naam! Kun je wel ??
Best een vreemde gewaarwording... My active topics openen en dan zien dat er topics instaan waarin je zelf niet hebt gepost.quote:
Knippen en plakken will do the trick.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Maak maar ff een walkthrough hoe ik een OP moet maken
2 lunchesquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een heerlijke tweede lunch bij de McD!![]()
Tweede lunch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een heerlijke tweede lunch bij de McD!![]()
quote:
Daarquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
zometeen ff broodje en stuk stol met roomboter
Mijn eerste lunch heb ik genoten tijdens het Fokken. Maar na een ochtend intensief PC'en moeten je ogen ook wat rust hebben!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef webspider het volgende:
[..]
2 lunches
gewoon in een keer goed doen, kun je langer Fok!-en
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...quote:
En goddelijk it is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...![]()
A swift kick in the butt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |