Vindt je het erg als ik daar nog nooit van heb gehoord,quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hallo, ik wil ook in de OP worden opgenomen als bijna-beroemdheid.
M'n essay komt in FZ Magazine.
"Nou, dan zal ik die rug eens even goed masserenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Nou, dan kunnen we beter nog maar een weekje wachten"![]()
Ik wilde het al zeggen,quote:
Als ik 't zo lees zal de lichamelijke reactie wel 't zelfde zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar goed dat je rug gemasseerd moet worden en niet je bovenbeen...![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vindt je het erg als ik daar nog nooit van heb gehoord,. Evengoed gefeliciteerd!
.
Btw, ik heb momenteel een writers-block, weet je als begenadigd schrijver iets om daar wat aan te doen?
He sletje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef Mokster het volgende:
Hey Twist en Frezer en BttD!!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar goed dat je rug gemasseerd moet worden en niet je bovenbeen...![]()
Ik zit momenteel in het stadium dat ik hoop dat er 's nachts kaboutertjes langs komen die het afmaken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga altijd even een kwartier iets totaal anders doen als ik vast zit. Maar ook niet langer dan dat.
Succes.
Alleen iets minder zichtbaar voor de masserende dame in kwestie...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik 't zo lees zal de lichamelijke reactie wel 't zelfde zijn...![]()
Mwah, haar reactie zou nog wel eens anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het maakt niet zo heel veel verschil![]()
"OK, ga nu maar op je rug liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen iets minder zichtbaar voor de masserende dame in kwestie...
Wie weet is hij wel zodanig geschapen dat 'ie een stukje omhoog wordt getild...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen iets minder zichtbaar voor de masserende dame in kwestie...
Oh ja?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mwah, haar reactie zou nog wel eens anders kunnen zijn.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is hij wel zodanig geschapen dat 'ie een stukje omhoog wordt getild...
captainhentai.nl?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze zit niet op FOK, als je dat bedoelt.
Ik heb hier wel een foto voor je.
Ik houd eigenlijk nog steeds ontzettend veel van haar. Maar ze heeft me gewoon zo veel pijn gedaan. Ik heb daar nu nog steeds erg veel verdriet van
Hoe lang heb je dan al wel niet last van je writers-block? Bij mij is het meestal zo voorbij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in het stadium dat ik hoop dat er 's nachts kaboutertjes langs komen die het afmaken..
Ik moet ineens aan mn vakantie van vorig jaar denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is hij wel zodanig geschapen dat 'ie een stukje omhoog wordt getild...
Grootste probleem is eigenlijk dat de data waarover ik moet schrijven ruk is,quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan al wel niet last van je writers-block? Bij mij is het meestal zo voorbij.
Wat en hoeveel moet je schrijven? Hoe ben je begonnen? Heb je een bouwplan gemaakt voor wat je moet schrijven?
welke OPquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hallo, ik wil ook in de OP worden opgenomen als bijna-beroemdheid.
M'n essay komt in FZ Magazine.
Tip: denk om je spelling Freez...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grootste probleem is eigenlijk dat de data waarover ik moet schrijven ruk is,de effecten die er in hadden moeten zitten zijn er niet echt. Bovendien denken de begelijders er allebij verschillend over,
.
Het hoeft maar een pagina of 8, het lukt wel vandaag of morgen een voorlopige versie in te leveren,.
Tuurlijk lukt dat wel, gewoon doen ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Grootste probleem is eigenlijk dat de data waarover ik moet schrijven ruk is,de effecten die er in hadden moeten zitten zijn er niet echt. Bovendien denken de begelijders er allebij verschillend over,
.
Het hoeft maar een pagina of 8, het lukt wel vandaag of morgen een voorlopige versie in te leveren,.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan mn vakantie van vorig jaar denken.
Lag lekker met mn allerbeste vriendje aan het zwembad in het zonnetje met een stapel boeken en wat cocktails. Omdat hij zelf door zn boeken heen was, ging hij mijn Godin van de Jacht van Heleen van Royen lezen. Op een gegeven moment zegt ie: Godverdomme... nou moet ik toch echt op mn buik gaan liggen. Ik verstoord opkijken uit mn eigen boek: tjeezus A. !
Toen ik het boek daarna zelf las wist ik precies welk stukje het geweest moest zijn. Gelukkig was voor de rest van de mensen langs het zwembad niet te zien dat ik daar enorm geil lag te wezen...
Het is nu zeker geen goed plan om een kast open te trekken?quote:
Daar heb je wel handige hulpmiddelen voor op de pcquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: denk om je spelling Freez...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: denk om je spelling Freez...![]()
Check,quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb je wel handige hulpmiddelen voor op de pc
Maak ik zelf ook altijd dankbaar gebruik van.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is nu zeker geen goed plan om een kast open te trekken?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
D'r trapper is van d'r fiets gevlogenKan ze de rest lopen
![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
En jij gaat niet even helpen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
Zei je dat ook zo tegen haar? Of veinsde je nog enig medelijden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
zij achterop je fiets?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef GF het volgende:
Nee. Wat is het nut als ik erheen fiets en mee ga lopen
Zij achterop bij jou en jij met 2 fietsen rijden, gaat prima jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:03 schreef GF het volgende:
Nee. Wat is het nut als ik erheen fiets en mee ga lopen
Ik zei dat ik d'r fiets zou maken zodra ze hier wasquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zei je dat ook zo tegen haar? Of veinsde je nog enig medelijden?
ZO moet je ze aanpakken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Whehe
![]()
Die kan je tegelijk meenemen jaquote:
Zoals het een goed vriendje betaamt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef GF het volgende:
[..]
Ik zei dat ik d'r fiets zou maken zodra ze hier was![]()
(ik) nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan je tegelijk meenemen ja![]()
je bedoelt, ik ben nog steeds niet bijgekomen van het lachen en te lui om haar te helpenquote:
quote:
Een beetje galant voor haar zijn mag wel hoor.quote:
en dat noemt zich een manquote:
En terechtquote:
Geen idee hoe ik een trapper aan een fiets moet zetten overigens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goedzo, dat hulpeloze vrouwen gezeik.
We kunnen heus wel zelf wat doen.
Dat weet ik ook niet hoor. Banden plakken heb ik ook nog nooit gedaan. Maar het ging me er meer even om dat ze best wel even een stukje kon lopen. Ik neem aan dat geen lepra oid heeft waardoor ze dat niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik een trapper aan een fiets moet zetten overigens.
Nou ja... kan ik altijd nog een nieuwe fiets kopen... Helemaal zelf!![]()
Ben je stout geweest?quote:
Huh, echt? waar?quote:
Niks eigenlijk... helemaal niks...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet hoor. Banden plakken heb ik ook nog nooit gedaan. Maar het ging me er meer even om dat ze best wel even een stukje kon lopen. Ik neem aan dat geen lepra oid heeft waardoor ze dat niet zou kunnen.
Je zou nog niet eens een nieuwe fiets hoeven kopen trouwens, je kan hem ook naar de fietsenmaker brengen. Daar heb je geen vriendje voor nodig en zo ondersteun je de economie ook nog. Nou, wat wil je nog meer?!
![]()
Komt niet alleen door mij, maar ze heeft vandaag al twee topics waarin ik heb gereageerd gesloten...quote:
Hey wijsneus!!! Kom JIJ ons vertellen dat de OP's nergens op slaan??quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef classpc het volgende:
Zeur niet
Die OP's slaan toch nergens op.
Wees blij dat ik een topic aan maak![]()
Dus volgens jou slaan ze wel ergens op?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey wijsneus!!! Kom JIJ ons vertellen dat de OP's nergens op slaan??
Terug in je hok jij! En ga maar eens even goed nadenken over wat je verkeerd hebt gedaan...![]()
Omdat jij, de slet, mijn grote voorbeeld bent:quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niks eigenlijk... helemaal niks...![]()
Hoi, wil je verkering met mij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt niet alleen door mij, maar ze heeft vandaag al twee topics waarin ik heb gereageerd gesloten...
Ik verslikte me (serieus) in mijn tosti !quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat jij, de slet, mijn grote voorbeeld bent:
Een goede beurt op z'n tijd, maar ook dat valt te regelen zonder vriendje.
![]()
Je moet wel goed lezen he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoi, wil je verkering met mij?![]()
, de oude maagdinnen reeks is ook vroeg gestorven zie ik.
Dat maakt m'n hele dag weer goed schat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik verslikte me (serieus) in mijn tosti !![]()
![]()
Nou alweer terug uit je hok?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef classpc het volgende:
Gaat snel hier... ben ff weg en meteen al weer op pagina 4.
En meer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je moet wel goed lezen he?![]()
De juiste vraagstelling was: "hey meissie? neuken?"
Voor minder ga ik niet natuurlijk.![]()
Volgende deeltjequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou alweer terug uit je hok?
En je hebt nog niets aan de OP gedaan!!!![]()
Dat wordt pikstraf!![]()
Maak maar ff een walkthrough hoe ik een OP moet makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou alweer terug uit je hok?
En je hebt nog niets aan de OP gedaan!!!![]()
Dat wordt pikstraf!![]()
Ik las snolquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, terug van 't werken bij de basisschool, zometeen ff broodje en stuk stol met roomboter
Kennelijk nog niet allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je die spinnenwebben er nou nog niet uitgehaald??![]()
Dat kan ik zelfs heel goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tssss.... inloggen onder mijn naam! Kun je wel ??
Best een vreemde gewaarwording... My active topics openen en dan zien dat er topics instaan waarin je zelf niet hebt gepost.quote:
Knippen en plakken will do the trick.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Maak maar ff een walkthrough hoe ik een OP moet maken
2 lunchesquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een heerlijke tweede lunch bij de McD!![]()
Tweede lunch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was een heerlijke tweede lunch bij de McD!![]()
quote:
Daarquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
zometeen ff broodje en stuk stol met roomboter
Mijn eerste lunch heb ik genoten tijdens het Fokken. Maar na een ochtend intensief PC'en moeten je ogen ook wat rust hebben!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef webspider het volgende:
[..]
2 lunches
gewoon in een keer goed doen, kun je langer Fok!-en
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...quote:
En goddelijk it is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...![]()
A swift kick in the butt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit goddelijke lichaam moet af en toe iets extra's hebben...![]()
gevuld en welquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een snol met roomboter is ook wel lekker eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |