Zeg..quote:
Eventueel met een laagje poedersuikerquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een snol met roomboter is ook wel lekker eigenlijk
Casper!quote:
PC in orde ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:collega is de trapafgevallen met een pc
heeft verder niets, maar zag heel komisch uit
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Eventueel met een laagje poedersuiker
Slagroom is lekkerderquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Eventueel met een laagje poedersuiker
quote:
Slechte ervaringen met slagroomquote:
Die zit achter jouw PC...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]laat dat nu net in mijn kerstpakket gezeten hebben, met roomboter...
nu alleen de snol nog zoeken
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n compliment en dat van zo'n prachtige verschijning als jij notabene...![]()
dikmakers?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met slagroom
quote:
Ja!quote:
quote:
word zoiets niet ook zuurquote:
Het komt op de meest onverwachte plekken en gaat daar zuur wordenquote:
Jammer dat Giph-taal al ergens onderin een verhuisdoos zit, anders zou ik hier een mooie quote bij gaan zoeken!quote:
Ik vind eigenlijk dat we het gewoon weer aan Godt moeten overlaten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou zeiksnor, open jij de volgende?
Duurt nog even, en volgens mij heeft Godt hem nu al klaar staanquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou zeiksnor, open jij de volgende?
Helemaal mee eens hoor, maar ik probeer hier in ieder geval de schijn nog op te houden...quote:
Tss, alsof hij er alleen geschikt voor isquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we het gewoon weer aan Godt moeten overlaten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gangbang maar dan op z'n Moks!
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jammer dat Giph-taal al ergens onderin een verhuisdoos zit, anders zou ik hier een mooie quote bij gaan zoeken!
iig beter dan de TS van nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss, alsof hij er alleen geschikt voor is
dan begin zijn kwaliteiten eens op te noemen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de een heeft betere kwaliteiten dan de ander..
Dat zijn de ergste beste!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
Die had ik eigenlijk zo uit m'n hoofd moeten weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
Altijd binnen handbereik!
beste waarvoor?quote:
Een snolwaardige opmerking!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
beste waarvoor?
om gevuld te worden?![]()
Ik vergeef t je. Maar alleen maar omdat jij het bent hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk zo uit m'n hoofd moeten weten.
Ik heb hem nog niet zo lang he.
Straks in m'n nieuwe flat een standaard plaats op m'n nachtkastje!
Zal snel gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef webspider het volgende:
Nog 50 te gaan en dan zijn we van de OP af
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vergeef t je. Maar alleen maar omdat jij het bent hoor!![]()
![]()
Zit al thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
maar even naar huis zo!
Nog even wachten schat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
maar even naar huis zo!
RunDMC ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Mokster het volgende:
Testing, testing, one, two, one, two.
Testing, one, two.
In the place to be...
Alice, I want you just for me!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef Mokster het volgende:
Testing, testing, one, two, one, two.
Testing, one, two.
In the place to be...
Briljante intro's hadden ze toch vroegah !
Dat zullen we achter de schermen bespreken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, ik en mijn aankomende publicatie willen dus in de OP he!!
Alvast bedankt.
Full Force, cultuurbarbaar!quote:
* Ynske mompelt iets van snotneuzenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zullen we achter de schermen bespreken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske mompelt iets van snotneuzen
Liever dat Moks dat doet, als ik dan toch mag kiezenquote:
Mensen die zulke hiaten in hun algemene ontwikkeling hebben zijn Moksonwaardig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Liever dat Moks dat doet, als ik dan toch mag kiezen
Nou bij deze dan: Cultuurbarbaar!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Liever dat Moks dat doet, als ik dan toch mag kiezen
Wel een mooi excuus om iemand ff een flink pak rammel te geven...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zulke hiaten in hun algemene ontwikkeling hebben zijn Moksonwaardig!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou bij deze dan: Cultuurbarbaar!!![]()
![]()
Ik heb alles snel ff op gezocht op Google en toen hier gepost alsof ik het zelf wist...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel een mooi excuus om iemand ff een flink pak rammel te geven...
En dan gebruik ik google niet eensquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alles snel ff op gezocht op Google en toen hier gepost alsof ik het zelf wist...![]()
jij wilt te graagquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alles snel ff op gezocht op Google en toen hier gepost alsof ik het zelf wist...![]()
Spank me!
Is het muzikaal gezien ook zo'n hoogstandje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef timbob het volgende:
Dubbreaks - Dubbreaks
complete songtekst:
huh
step 2 3 4 5 6 7 8 9
uh!
hey!
are we on air?
start up the phonograph
1 2 3 4
step up front
hard!
come on!
Moks en ik hebben verkering sinds een pagina terug en dit is een essentieel onderdeel in onze relatie...quote:
ik vind 'm geniaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het muzikaal gezien ook zo'n hoogstandje?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moks en ik hebben verkering sinds een pagina terug
hihi! ze gaat pijpen, maar wij denken natuurlijk allemaal dat ze gaan stofzuigen!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi! ze gaat pijpen, maar wij denken natuurlijk allemaal dat ze gaan stofzuigen!
hoe ontdeugend
Ik zet 'm ff op de 'te downloaden voor evaluatie' lijst...quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moks en ik hebben verkering sinds een pagina terug en dit is een essentieel onderdeel in onze relatie...![]()
Ik vervul liever de dominante rol eigenlijk...quote:
Mannen kunnen ook alleen maar aan pijpen denken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi! ze gaat pijpen, maar wij denken natuurlijk allemaal dat ze gaan stofzuigen!
hoe ontdeugend
Tsja, 't is ook zo lekker hequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook alleen maar aan pijpen denken...![]()
Gepijpt worden is lekkerder hoor!quote:
quote:
Kunnen mannen nou nooit eens één keer duidelijk zeggen wat ze bedoelen??quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef AirwiN het volgende:
Ik vervul liever de dominante rol eigenlijk...![]()
hij staat op de 2 many dj's cd'squote:Op vrijdag 23 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet 'm ff op de 'te downloaden voor evaluatie' lijst...![]()
kook eten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
[..]
Kunnen mannen nou nooit eens één keer duidelijk zeggen wat ze bedoelen??![]()
Mwah, ik vind de remixen (o.a. de van Muse en die van DJ Shadow) die ze maken briljant. Maar die ... vs. ... muziek heb ik niks mee. Tenzij er ook nog andere muziek staat op die CD's. Zo diep heb ik me er niet meer in verdiept na de eerste maal oppervlakkig luisteren...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef timbob het volgende:
[..]
hij staat op de 2 many dj's cd's
Hang All Djs Vol 3
en
As heard on radio soulwax part 1
As heard on radio soulwax serie is sowieso tof
Allemaal onderdeel van het psychologische spelletje dat ik met je speel, schatje!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
[..]
Kunnen mannen nou nooit eens één keer duidelijk zeggen wat ze bedoelen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |