En hier gaan we verder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze zit niet op FOK, als je dat bedoelt.
Ik heb hier wel een foto voor je.
Ik houd eigenlijk nog steeds ontzettend veel van haar. Maar ze heeft me gewoon zo veel pijn gedaan. Ik heb daar nu nog steeds erg veel verdriet van
Daar gaat de kwaliteit die jij tot heden had opgebouwd!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
Maak dan een normaal topic aan met OP enzo!
het is gvd geen GCSC
Jij werkt in de IT, kan niet anders .... Typisch IT-antwoordquote:
Ja, Moks... geef die link es alsjeblieft... Ik verveel me...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:waar is die op
Moks, ik heb m net weer opgezocht
Newbies are just users that aren't finishedquote:
Veel leesplezier!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Ynske het volgende:waar is die op
Moks, ik heb m net weer opgezocht
Hmm, dat moet ik dan verkeerd gelezen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
een OP !!!
Haal die spinnewebben uit je ogen joh!!![]()
Mail me ff thuis. Kheb jouw werk-mailadres hier niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, Moks... geef die link es alsjeblieft... Ik verveel me...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik dan verkeerd gelezen hebben![]()
*wrijft eens in zn oogjes*
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een foto voor je.
Een investering in de toekomst noemen ze dat!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een investering in de toekomst noemen ze dat!![]()
Killing voor deze maatschappij. Al die mensen met alleen maar korte termijn denken...quote:
Maar dan zit je er ook zo aan vastquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jong =![]()
(mits van het mannelijk geslacht)
Welnee, daar hebben ze den-ouderwetschen-schop-onder-den-hol voor uit gevonden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar dan zit je er ook zo aan vast![]()
Daar zit ook een ondergrens aan, neem ik aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jong =![]()
en dan, je als man dood laten neuken zodat zij er met je geld vandoor kanquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Killing voor deze maatschappij. Al die mensen met alleen maar korte termijn denken...![]()
Nee dat noemen we nou lelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jong =![]()
quote:
en daar val jij onder zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar zit ook een ondergrens aan, neem ik aan
Daar heb je toch niets meer aan als je dood bent ... Dus feesten zolang het kan !quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan, je als man dood laten neuken zodat zij er met je geld vandoor kan
wie zegt dat daar die grens ligtquote:
3 uur, achter de fietsenstalling !quote:
wij vrouwen hebben daar wel wat aan hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar heb je toch niets meer aan als je dood bent ... Dus feesten zolang het kan !![]()
waar woon jij dan? Vinkeslagquote:
heb jij pech, dat wij vrouwen die leeftijdsgrens lekker zelf leggen, en daarvoor niet afhankelijk zijn van jullie mannenquote:
Waarom niet bij de zandbakquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef webspider het volgende:
[..]
3 uur, achter de fietsenstalling !![]()
Oh ja.. Dus zijn wij mannen afhankelijk van jullie. Ik bepaal ook nog altijd zelf waar mijn grens ligtquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij pech, dat wij vrouwen die leeftijdsgrens lekker zelf leggen, en daarvoor niet afhankelijk zijn van jullie mannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |