Nee. Sterf.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:12 schreef iamredleader het volgende:
En ik wil in de OP. In plaats van een van die stomme kruisjes. Zou iemand de wiki willen aanpassen, zodat die kruisjes niet elke keer terugkomen?
Waar zitten die kutmods als je er eentje nodig hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:02 schreef Wiebelkont het volgende:
Sticky graag.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:13 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee. Sterf.
Niet, ik ben een superheld-assistent.quote:
Hehe, dat duurde lang.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:48 schreef Bupatih het volgende:
*Sticky*
Een heineken-fanboy zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Niet, ik ben een superheld-assistent.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Een heineken-fanboy zul je bedoelen.
Ja! Doe er eens wat aan! Smurf!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:58 schreef Bupatih het volgende:
Wat een baggertopic is dit!
Zo blijf ik anoniem, zodat niet al die dikbilfans om mijn nek gaan hangen als ik over straat loop.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ow kut, hij is nu sticky en écht het FB-topic geworden
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ow kut, hij is nu sticky en écht het FB-topic geworden
Tevreden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:53 schreef zalmsalade het volgende:
Sta ik in de OP?
en is manneke_pils zich weer overal mee aan het bemoeien?
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef Pool het volgende:
Ik heb geen klachten.
Klopt. Omdat het bijna kerstmis is, hebben we het beleid nog eens aangescherpt. Omwille van de vrede op aard en lichtpuntjes in de duisternis, gaan er vele bans en slotjes vallen, soms volstrekt willekeurig. Je moet íets met de kerstgedachte hè.quote:
Dan daag ik je uit hier een slotje op te zetten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Klopt. Omdat het bijna kerstmis is, hebben we het beleid nog eens aangescherpt. Omwille van de vrede op aard en lichtpuntjes in de duisternis, gaan er vele bans en slotjes vallen, soms volstrekt willekeurig. Je moet íets met de kerstgedachte hè.![]()
Ik denk dat ik dit in elk topic kan posten, hihiquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef stoepjong het volgende:
pfff, jullie typen maar een beetje om de tijd te doden. Ik mis inhoud!
Wat let je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit in elk topic kan posten, hihi
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] let's have fun
Kan deze misschien dicht?
Is dubbel..
En was in Bergen op Zoom op de middeleeuwse markt te bewonderenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
he die werkt hier in het Archeon... 2 straten verderop...
Ja. Daarom post ik hier ook. Daar is FB toch voor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb net een topic van je dichtgegooid.![]()
Dat was al langer bekend.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben het niet eens met het beleid.
Jij woont in Alphen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
he die werkt hier in het Archeon... 2 straten verderop...
Hiero.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Dark_Killah het volgende:
In welk topic kan ik dat gerotzooi over die hendig sjieke slip vinden?
Die knul moet gewoon niet posten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet eens iets anders posten !
Ja, is er een nieuw PI?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:57 schreef NJ het volgende:
Nikky heeft het al opgelost.
Hey, leuk, een Tokkie in ONZquote:Op zondag 25 december 2005 00:40 schreef Souvlaki het volgende:
Tok tok
pool, ben je homo ofzoquote:Okey, dit slaat echt nergens op. En dan die enorme data die Zebbie trekt.
Kom op hey. De vrouwen in de OP zijn mooi, maar verder is het gewoon een nachtbaggertopic. Rukvoer plaats je maar in US of je koopt gewoon een Playboy, maar voor in ONZ sloeg het nergens op. Dat kun je wel zien aan de reacties.quote:Op zondag 25 december 2005 12:20 schreef sannydude het volgende:
[..]
pool, ben je homo ofzo![]()
waarom denk je dat dit in onzin staatgooi open gast
follow the leader!
Dat duurde best lang ja.quote:Op zondag 25 december 2005 12:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dat bleek wel in Wat download je nu. [Deel 1] he.![]()
zoveel moeite voor nietsquote:Op zondag 25 december 2005 12:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Kom op hey. De vrouwen in de OP zijn mooi, maar verder is het gewoon een nachtbaggertopic. Rukvoer plaats je maar in US of je koopt gewoon een Playboy, maar voor in ONZ sloeg het nergens op. Dat kun je wel zien aan de reacties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |