abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33440504
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij is gewoon realistisch.
Realistisch is dat we WEL een kampioenskandidaat zijn momenteel. Niet de favoriet, maar we maken best eens grote kans als we zo doorgaan. Vooral omdat wij een rustig programma hebben in vergelijking met PSV en AZ.
pi_33440520
Als je 3x in de laatste 30 jaar kampioen bent geworden, vind ik het nogal arrogant (...) om in je eerste jaar meteen te roepen dat je kampioenskandidaat bent. Hij kent ook de zwakke plekken van z'n team en is dus realistisch. Hij kan het altijd nog bijstellen natuurlijk (zal ook nog wel gebeuren als jullie een wedstrijd of 10 voor het einde nog steeds zo goed staan).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33440653
Die afgelopen 30 jaar hebben niets met dit seizoen te maken natuurlijk En kandidaat is wat anders dan favoriet. Feyenoord is bijna altijd een kampioenskandidaat, alleen haken ze meestal af wanneer het er echt om gaat. Bekijk maar eens hoe vaak wij 2e geworden zijn (echt heel vaak).

Later bijstellen is laf, roepen dat we kampioenskandidaat zijn wanneer we in de laatste 3 wedstrijden met 10 punten op PSV voorstaan kan ik ook wel
pi_33440675
Koeman weet precies wat het teweeg brengt als hij gaat roepen dat hij titelkandidaat is.
Klik dan als je durft
pi_33440724
Dat moet ie ook niet in elk interview gaan roepen. Maar hij moet het ook niet uitsluiten.
pi_33440937
Maar goed, zal er verder niet teveel over doorgaan. Ik hoop dat Koeman gewoon liever underdog speelt.
pi_33443865
Knappe en terechte zege van Feyenoord, vond ik.

Helaas voor jullie zullen ze nu waarschijnlijk weer punten gaan verspelen tegen een kleintje...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33444007
Worden de wedstrijden van gister nog een keer herhaald?
pi_33444258
Nee volgens mij niet.
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:11:57 #210
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33444284

Mooi spandoek! RESPECT!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33444436
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Worden de wedstrijden van gister nog een keer herhaald?
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=3063/progid=13

Op internet kun je het nog zien.

-edit- Mij lukt het niet, maar volgens mij moet het daar wel kunnen .
pi_33444567
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=3063/progid=13

Op internet kun je het nog zien.

-edit- Mij lukt het niet, maar volgens mij moet het daar wel kunnen .
Vreemde shizzel
pi_33445835
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]

Mooi spandoek! RESPECT!
Zeker mooi, vond het ook schandalig dat er door Talpa niet even is bij stil gestaan, Piet is iets van 53 jaar fotograaf voor de club geweest!!!

Zag alleen de 1e goal niet goed door de fakkels.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:15:26 #214
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33446205
Donderdag al vroeg naar R'dam, ff pintje pakken in de Ierse Pub. Mijn maatje (die normaal rijdt) heeft ook vakantie, dus gaan we lekker met de trein!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33447618
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
Koeman weet precies wat het teweeg brengt als hij gaat roepen dat hij titelkandidaat is.
Dat is wat ik bedoelde. Als hij het gaat roepen dan zit hij alleen te wroeten in een wespennest. Sowieso wordt hij aan alle kanten uitgelachen en ook vanuit de eigen aanhang is er gemor omdat het weer niet gelukt is.

Overigens zegt hij zelf niets over wel of geen kans hebben op de titel. Hij gaf van gaal geen gelijk maar zei gewoon niets. Verder denk ik dat het gewoon verstandig is om niet zoveel te zeggen. Eigenlijk vind ik dat namelijk ook helemaal niet bij Feyenoord passen. (Je wint een paar wedstrijden en gelijk zeggen dat je de beste bent)
pi_33447690
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Knappe en terechte zege van Feyenoord, vond ik.

Helaas voor jullie zullen ze nu waarschijnlijk weer punten gaan verspelen tegen een kleintje...
Ik denk het niet. Als het nu in Tilburg was geweest dan had een gelijkspel wel er in gezeten, maar thuis zijn er niet echt problemen dit seizoen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:23:46 #217
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33448349
quote:
Larsson bezig aan laatste seizoen bij Barcelona

De Catalaanse club wil door met de Zweed, maar Henrik Larsson vindt het mooi geweest in Barcelona. De spits maakt eigenhandig een einde aan alle speculaties over zijn contract.
'We vinden dat de tijd is gekomen dat we naar huis gaan', vertelde Larsson tegen het Zweedse Helsingborg Dagblad. 'Er bestaan veel vragen over mijn contract. Het is beter om alle speculaties voor te zijn.'

Dat hij bij de koploper in de Primera División weinig aan spelen toekomt, speelt een rol bij zijn besluit het hoofdstuk Barcelona over een half jaar af te sluiten. Maar dat is geen verwijt aan trainer Frank Rijkaard. 'Ik ben niet verbitterd, maar iedereen die op de bank zit wil spelen. Ik ben daarop geen uitzondering.'

Larsson laat open waar zijn toekomst na dit seizoen ligt, al lijkt zijn oude club Helsingborgs IF een streepje voor te hebben. 'Clubs kunnen contact opnemen met mijn zaakwaarnemer. Ik bekijk de aanbiedingen en neem dan een beslissing.'

Na een succesvol verblijf bij Celtic kwam Larsson in 2004 terecht bij Barcelona. Maar door een knieblessure liep zijn eerste seizoen in Catalaanse dienst uit op een teleurstelling. Dit jaar moet de Zweedse international genoegen nemen met een rol als invaller.
Effe bellen Janssen!
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:30:04 #218
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33448603
Trouwens, zag ik het nu goed en werd Östlund door iemand van AZ achter op zijn kop of in zijn nek geslagen?
pi_33448704
Ja klopt, was volgens mij niet bewust.
That's all folks!
pi_33449767
Geen idee, die site van talpa werkt nog steeds niet.. ik was vergeten mn video op timer te zetten dus heb niks kunnen zien
pi_33449840
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Trouwens, zag ik het nu goed en werd Östlund door iemand van AZ achter op zijn kop of in zijn nek geslagen?
Ja, door Perez.
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:04:12 #222
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33449946
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Net goed, Östlund's handjes willen ook nog wel eens los zitten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:05:43 #223
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33449999
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef PyTh het volgende:
pi_33451837
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toeval of niet, het is juist Östlund die vaak het slachtoffer is van losse handjes of ander geweld op het veld. Ga jij eerst maar eens kijken naar die Jan Elleboog of Kopstoot.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:03:09 #225
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_33452034
Wat was er nou met die scheids gisteren??

Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
pi_33452062
Östlund is inderdaad vaak de lul! Toen ie aangekocht werd had ik juist verwacht dat het andersom zou zijn.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:19:19 #227
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33452545
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef bart83 het volgende:
Östlund is inderdaad vaak de lul! Toen ie aangekocht werd had ik juist verwacht dat het andersom zou zijn.
pcies....

die vorige keer tegen AZ met ze rood-witrode shirt dan.... en toch krijgen ze hem met alle geweld niet onderuit

als gyan straks weg is wordt hij de opvolgende cultheld, inclusief feyenoordtattoo

overigens vind ik het alleen maar mooi als feyenoord nog niet te veel als kampioenskandidaat wordt bestempeld, want juist die gedachte zorgt voor kostbaar puntverlies bij "makkelijke" tegenstanders.... en wees eerlijk, de spelerskwaliteiten bij psv liggen denk ik wel wat hoger, gelukkig moeten ze zich nog richten op de CL ook en gelukkig hebben wij in plaats van miljoenen om spelers te kopen en samenwerkingsverbanden met chelsea gewoon HET publiek
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:20:47 #228
128516 Fok_you
pi_33452590
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:

Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
+ bovengenoemde mep.....

alleen weet ik niet 100% zeker of het echt een zuivere strafschop was.....
maar alles bij elkaar...... kutscheids
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33452776
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:

AZ nam de vrije trap al toen er niet gefloten was. De scheids floot alsnog toen de bal onderweg was, waardoor er verwarring in de verdediging ontstond. Arveladse schoot vanuit die vrije trap op de lat.
pi_33452802
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:

[..]

+ bovengenoemde mep.....

Idd het was een vriend van de joduh
pi_33453343
Weet iemand hoe het nou zit met die buscombi naar Vitesse - Feyenoord op 15 Januari?

Op de website staat het volgende:

De buscombi:
Opstapplaatsen: Rotterdam Stadion (code 944) en Arnhem Noord bij Motel (code 344)

Voor ons is het makkelijker om op eigen vervoer naar Arnhem Noord te rijden. Is het daar dan ook mogenlijk om op te stappen? Want er is nogal wat commotie geweest over de buscombi naar Arnhem maar ik heb het eigenlijk niet gevolgt.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:44:57 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33453379
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Effe bellen Janssen!
Zou wel mooi super zijn als Larsson hier komt afbouwen .
2000 light years from home
pi_33453556
Gaat Feyenoord stunten tegen Willem 2?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:52:24 #234
128516 Fok_you
pi_33453642
larsson was toen al mijn held.... zie hem stuk liever trug dan de tuinman....
maar hij wil terug naar eigen land
willem 2.... nee
wordt een kleurloze 3-0 denk ik....
pi_33453678
W2 thuis, zo heerlijke koude tering avond waar je staat te blauwbekken..

Maar ff wat Bacardi in een zakje meenemen dan
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33455825
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
pi_33458270
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:

[..]

+ bovengenoemde mep.....

Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem had
pi_33461745
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem had
Dat was landzaat
pi_33461759
quote:
Volgens de berichtgeving in Frankrijk en Marokko zou Feyenoord een van de gagdigde zijn om Chamack van Bordeaux over te nemen. Chamack is een 21-jarige talent die al een lange tijd door franse topclubs wordt begeerd.Hij is niet tevreden over de afspraken met zijn trainer voor speelminuten. Zoals in de laatste jaren bij bordeaux krijgen de jeugdspelers minder kans om daar door te breken.
pi_33463551
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag al vroeg naar R'dam, ff pintje pakken in de Ierse Pub. Mijn maatje (die normaal rijdt) heeft ook vakantie, dus gaan we lekker met de trein!
Voor mij morgen, maar een paar biertjes bij DHZ en niet blowen, maar dat geeft niet, tis voor een goed doel, mijn neefje gaat mee.
pi_33463676
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor Vitesse, daar moeten ze de 15 januari tegen.
pi_33464683
quote:
Wotte praat over zijn reden vertrek
Pieter Ooms | Algemeen Dagblad | 28-12-2005 10:20:03

Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker

Mark Wotte laat vandaag in een interview met het Algemeen Dagblad weten waarom hij bij Feyenoord is vertrokken. De Telegraaf meldde onlangs dat de technisch directeur afscheid nam omdat hij een conflict had met de Feyenoord-leiding en problemen had in de privé-sfeer. Maar vandaag ontkent Wotte dat verhaal en vertelt hij de echte reden van zijn vertrek.

“Er werd geschreven dat Wotte bij Feyenoord weggaat vanwege een privé-affaire. En ook dat ik binnen een kwartier mijn kantoor had moeten leegruimen. Ik heb gelezen dat ik ontslagen zou zijn en dat ik bij mijn vrouw weg zou zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het onzin is of ongelooflijk opgeblazen.

"Wim Jansen en ik hebben de afgelopen maanden een puur zakelijke relatie gehad. We konden over voetbal praten, maar de chemie zoals ik die wel met Erwin Koeman heb, die is er niet gekomen met Wim. Ik kende hem niet, toen we eind vorig seizoen voor het eerst samen om tafel zaten. Na twee gesprekken heb ik tegen Jorien van den Herik gezegd: ik ben er een voorstander van om Jansen binnen te halen."

"Ik verwijt Wim of mijzelf niets wat onze relatie betreft. Hij werkt volgens mij met de beste intenties voor de club. Maar het punt is: als je een verantwoordelijkheid hebt binnen de club, dan moet je autoriteit ook geaccepteerd worden."

"Southampton is drie weken geleden pas gaan spelen. Het is de eerste club waarmee ik bewust ben gaan praten over een terugkeer als trainer." Maar een overstap naar de club in het Championship ging op het laatste moment niet door, de Engelsen gaven de voorkeur aan George Burley.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_33466191
Ah hij voelt zich gepasseerd. Naja jammer voor hem.
pi_33466260
quote:
Feyenoord licht optie op Zuiverloon

Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Gianni Zuiverloon gelicht om de 19-jarige speler nog 2 jaar langer aan de club te binden. Zijn contract loopt nu tot 2008. Zuiverloon speelt op dit moment op huurbasis bij RKC en heeft zich daar - net als Benjamin de Ceulaer overigens - vast in de basis gespeeld. Feyenoord kan allebei de huurlingen in de winterstop terughalen naar Rotterdam. Een beslissing daarover is echter nog niet gevallen.
pi_33466690
Ik zit een beetje in de maag met de doorstroming van 2 talentvolle centrale verdediggers die in het 2de rond lopen. Namelijk Derijck en Sno. Ik heb ze 3x de laatste tijd een wedstrijd zien spelen in het 2de, en vooral Sno die toch pas 18 jaar is vind ik als iemand van 25 spelen. Ik vind dat deze 2 spelers gewoon speeltijd moeten krijgen in het 1e, alleen wat wil je met Green en Bahia voor je?
  woensdag 28 december 2005 @ 12:35:41 #246
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33466798
Heb Sno nog niet zien spelen maar moet een grote sterke verdediger zijn.
Derijck al wel 2 keer zien spelen en die vind ik ook sterk en goed inzicht hebben.
Krijgen idd zo weinig kans misschien dat ze verhuurd kunnen worden tijdelijk zodat ze
toch wat meer ervaring gaan opdoen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33466817
Denken jullie dat Feyenoord een goede kans maakt om Larsson te halen, en dat dat geprobeerd zal worden?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 28 december 2005 @ 12:39:58 #248
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33466938
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef heiden6 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord een goede kans maakt om Larsson te halen, en dat dat geprobeerd zal worden?
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
pi_33466958
Larsson wou geloof ik alleen naar Zweden terug.
pi_33466990
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.
pi_33467177
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.
Met die rechtzaak heeft Jorien weinig goodwill gekweekt idd

Sno en Derijck moeten idd verhuurd worden en speelminuten maken. Hoewel Derijck laatst ook als een soort aanvallende middenvelder speelde. Maar binnenkort gaat Saidi een maand weg dus schuiven ze weer een plekje op.
pi_33467216
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Met die rechtzaak heeft Jorien weinig goodwill gekweekt idd

Sno en Derijck moeten idd verhuurd worden en speelminuten maken. Hoewel Derijck laatst ook als een soort aanvallende middenvelder speelde.
In het 2de is het af en toe passen en meten, bij 2 wedstrijden die ik heb gekeken stond Magrao in de spits... dusja
pi_33467235
Ik ben benieuwd of Magrao het ooit gaat redden bij het eerste.
pi_33467275
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben benieuwd of Magrao het ooit gaat redden bij het eerste.
Nee, het is een luie hond. Is ie trouwens nu niet verhuurd aan Westerlo
pi_33467360
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nee, het is een luie hond. Is ie trouwens nu niet verhuurd aan Westerlo
Wie kan dat nog allemaal bijhouden?

Er was ook nog die Australische knakker, Brosque ofzo.
pi_33469518
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Hij gaat gewoon terug naar Zweden hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33474834
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474852
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wie kan dat nog allemaal bijhouden?

Er was ook nog die Australische knakker, Brosque ofzo.
Volgens mij is Magrão nog niet definitief naar Westerlo. Brosque is vertrokken, meen ik.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 december 2005 @ 17:07:46 #259
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33474987
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Dikke Theo zie ik graag komen naar Rotterdam!
pi_33475751
Ik zou het jammer vinden, die hoort bij Vitesse natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33476207
Weet niet of Theo echt een versterking is voor ons. Ik twijfel nog.
pi_33476368
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

En volgens mij speelde hij niet zo'n beste wedstrijd. Ik vind het persoonlijk niet zo'n versterking voor Feyenoord.
pi_33476406
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef Luni het volgende:

[..]

En volgens mij speelde hij niet zo'n beste wedstrijd. Ik vind het persoonlijk niet zo'n versterking voor Feyenoord.
Wel iemand die voorop in de strijd gaat samen met zijn maatje Nicky Hofs.
pi_33476555
Tja ik blijf Paauwe toch een zwakke schakel vinden. Zie hem het liefst snel uit het elftal verdwijnen. Respect voor wat hij allemaal heeft betekend voor de club maar nu voegt hij niet zoveel toe. Ghaly hoeven we straks gelukkig even niet te zien, zijn mentaliteit de laatste wedstrijden is echt een probleem. Omdat we toch al zo rijkelijk zitten in middenvelders (geblesseerde hofs schreuder) zou het niet verkeerd zijn om hem iig even te huren ofzo. Denk alleen niet dat hij daar zelf trek in heeft dus overnemen zou ook wel kunnen.
Hoop alleen niet dat hij dan in de weg staat van het kopen van een goede linksback.
  woensdag 28 december 2005 @ 18:43:46 #265
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33477471
Vlaar naar Feijenoord.

Dat heeft Scheringa mooi voor elkaar.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 28 december 2005 @ 18:53:56 #266
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33477779
Whehe, apart dat hij wel zonder al te veel problemen (?) naar Feyenoord gaat
pi_33477822
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wel iemand die voorop in de strijd gaat samen met zijn maatje Nicky Hofs.
Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 28 december 2005 @ 18:55:16 #268
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33477823
Wtf.

Hoi Vlaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 28 december 2005 @ 18:55:35 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33477836
quote:
FEYENOORD CONTRACTEERT RON VLAAR
International Ron Vlaar is met ingang van 1 januari 2006 Feyenoorder. De verdediger van AZ tekende woensdagmiddag een contract dat hem voor drie-en-een-half seizoen bindt. De 20-jarige Hensbroeker brak het afgelopen jaar door als eredivisiespeler én international en wordt beschouwd als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.

Vlaar werd vanmiddag goedgekeurd in Rotterdam en zette vervolgens in het Maasgebouw zijn handtekening onder een contract dat hem vanaf januari aan Feyenoord bindt. Uit handen van financieel directeur Onno Jacobs ontving hij vervolgens zijn eerste Feyenoordshirt. Daarmee komt een einde aan een periode waarin veel onduidelijkheid was over de toekomst van Vlaar, die onder trainer Louis van Gaal in Alkmaar na een goed begin op een zijspoor was geraakt. Nog deze week werd hij gesignaleerd in Londen, waar hij samen met zijn vader en zaakwaarnemer een bezoek bracht aan Tottenham Hotspur. Ook de Engelsen waren geïnteresseerd in de verdediger. Maar het werd uiteindelijk dus Feyenoord. ‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’

Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
  woensdag 28 december 2005 @ 18:55:58 #270
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33477850
- Lama. -
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33477903
WTF Wat een goed nieuws dit!!!
pi_33477940
Mooi om te zien dat vele nu stil zijn hier, hoeveel van jullie hebben wel niet geroepen dat het een flut speler was toen Ajax hem bijna had

Iig wel gefeliciteerd ermee
  woensdag 28 december 2005 @ 18:58:48 #273
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33477943
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef bart83 het volgende:
WTF Wat een goed nieuws dit!!!
Eindelijk is Loekie een keer tevreden .
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooi om te zien dat vele nu stil zijn hier, hoeveel van jullie hebben wel niet geroepen dat het een flut speler was toen Ajax hem bijna had

Iig wel gefeliciteerd ermee
Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.
  woensdag 28 december 2005 @ 18:59:03 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33477951
Al die Feyenoorders die eerst riepen dat Vlaar niets was toen er sprake van was dat ie naar Ajax zou gaan.

Nou, veel plezier ermee hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33477979
Kijken wat het wordt. Vlaar is een groot talent, dus dat moet er nu uitkomen!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_33478057
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden... Triest hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33478071
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden... Triest hoor.
Altijd al gezegd dat ik em niet hoefde
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33478077
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eindelijk is Loekie een keer tevreden .
[..]

Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.
Ik kan me een bericht op de voetbal manager herineren waar de Feyenoorders toch 90% hem een flut speler vonden . Ook in het Ajax topic kwamen er wat zielig doen
pi_33478093
Schokkend nieuws
pi_33478121
Ik heb mn sterke twijfels bij heel die Vlaar...

Maar laat maar, anders ben je weer een azijnpisser toch?
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 28 december 2005 @ 19:04:33 #281
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33478142
dit is zeker goed nieuws. En goed om te zien dat het beleid nu inderdaad wat beter is. Wel jammer dat hij maar een contract heeft voor 3,5 jaar. Dat had toch eigenlijk minstens 4,5 jaar moeten zijn.
En spannend voor wie hij nu in het centrum gaat spelen. Op zich doen Bahia en Greene het beide redelijk goed. Of Greene moet nu rechtsback gaan spelen, dat kan ook. Al zal hij dat vast niet zo leuk vinden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33478150
Aangezien we weinig geld hebben,is dit gewoon 'n koopje!Die Scheringa heeft echt 'n pokkehekel aan Ajax zeg.....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33478172
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb mn sterke twijfels bij heel die Vlaar...

Maar laat maar, anders ben je weer een azijnpisser toch?
Ik vind het wel verrassend, aangezien Feyenoord met Greene, Bahia en Saidi toch al aardige centrale verdedigers heeft. Ben benieuwd of hij een basisplaats kan veroveren.
pi_33478178
Hmm, die jongen moet het bij mij nog bewijzen.. maar goed, slechter dan Ostlund kan niet
pi_33478189
quote:
Ik had hem wel gewild hoor. Vind het wel komish op zich, dat wel.
Klik dan als je durft
pi_33478205
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier !
slettebak [@] gmail.com
pi_33478224
Wotte is weg en meteen is 't raak......
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  woensdag 28 december 2005 @ 19:06:48 #288
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33478228
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier !
Net als Culina destijds.
pi_33478247
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Veel plezier !
Blijkbaar toch niet zo'n mooie club
  woensdag 28 december 2005 @ 19:07:41 #290
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33478259
quote:
Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar
Onbetrouwbaar mannetje

Veel plezier ermee.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33478261
Veel plezier met Vlaar, goede aankoop. De gefrustreerde Ajax-reacties zeggen voldoende. Die blijven zitten met Johnny
pi_33478271
quote:
Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
pi_33478306
Ik heb het ook over MrD en golfer...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:09:01 #294
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33478309
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
onzin tijdens dat toernooi was hij echt top.
Maduro, quincy, john en babel vielen tijdens dat toernooi door de mand.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33478329
Ik heb ook mijn twijfels, zie ook al de lopende discussie over de verdedigers die staan te trappelen. We hebben al Bahia, Greene | Derijck en Sno. Ik was zeer onder de indruk toen in die uefa cup wedstrijd, maar had toch meer het gevoel dat het eenmalig was. Ik vind het iig jammer. Ik zie liever een linksback komen.
Overigens ook nog Saidi die ik persoonlijk sterker vind dan Bahia.. maar goed we zien wel
pi_33478330
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
Hij speelde daar nou eenmaal erg goed.
pi_33478339
Dit zegt genoeg of niet soms.Scheringa zal géén één speler van AZ naar Ajax laten gaan.Dus vergeet Perez,Mathijssen of Landzaat ook maar......
pi_33478414
Gefeliciteerd met Ron Vlaar
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_33478462
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.
Dat heb ik nooit geroepen!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:13:10 #300
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33478473
Ik vind het wel een goede voor Feyenoord. Bahia of Greene moet hij er toch wel uit kunnen spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')