Realistisch is dat we WEL een kampioenskandidaat zijn momenteel. Niet de favoriet, maar we maken best eens grote kans als we zo doorgaan. Vooral omdat wij een rustig programma hebben in vergelijking met PSV en AZ.quote:
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=3063/progid=13quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Worden de wedstrijden van gister nog een keer herhaald?
Vreemde shizzelquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=3063/progid=13
Op internet kun je het nog zien.
-edit- Mij lukt het niet, maar volgens mij moet het daar wel kunnen.
Zeker mooi, vond het ook schandalig dat er door Talpa niet even is bij stil gestaan, Piet is iets van 53 jaar fotograaf voor de club geweest!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Mooi spandoek! RESPECT!
Dat is wat ik bedoelde. Als hij het gaat roepen dan zit hij alleen te wroeten in een wespennest. Sowieso wordt hij aan alle kanten uitgelachen en ook vanuit de eigen aanhang is er gemor omdat het weer niet gelukt is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
Koeman weet precies wat het teweeg brengt als hij gaat roepen dat hij titelkandidaat is.
Ik denk het niet. Als het nu in Tilburg was geweest dan had een gelijkspel wel er in gezeten, maar thuis zijn er niet echt problemen dit seizoen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Knappe en terechte zege van Feyenoord, vond ik.
Helaas voor jullie zullen ze nu waarschijnlijk weer punten gaan verspelen tegen een kleintje...
Effe bellen Janssen!quote:Larsson bezig aan laatste seizoen bij Barcelona
De Catalaanse club wil door met de Zweed, maar Henrik Larsson vindt het mooi geweest in Barcelona. De spits maakt eigenhandig een einde aan alle speculaties over zijn contract.
'We vinden dat de tijd is gekomen dat we naar huis gaan', vertelde Larsson tegen het Zweedse Helsingborg Dagblad. 'Er bestaan veel vragen over mijn contract. Het is beter om alle speculaties voor te zijn.'
Dat hij bij de koploper in de Primera División weinig aan spelen toekomt, speelt een rol bij zijn besluit het hoofdstuk Barcelona over een half jaar af te sluiten. Maar dat is geen verwijt aan trainer Frank Rijkaard. 'Ik ben niet verbitterd, maar iedereen die op de bank zit wil spelen. Ik ben daarop geen uitzondering.'
Larsson laat open waar zijn toekomst na dit seizoen ligt, al lijkt zijn oude club Helsingborgs IF een streepje voor te hebben. 'Clubs kunnen contact opnemen met mijn zaakwaarnemer. Ik bekijk de aanbiedingen en neem dan een beslissing.'
Na een succesvol verblijf bij Celtic kwam Larsson in 2004 terecht bij Barcelona. Maar door een knieblessure liep zijn eerste seizoen in Catalaanse dienst uit op een teleurstelling. Dit jaar moet de Zweedse international genoegen nemen met een rol als invaller.
Ja, door Perez.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Trouwens, zag ik het nu goed en werd Östlund door iemand van AZ achter op zijn kop of in zijn nek geslagen?
Net goed, Östlund's handjes willen ook nog wel eens los zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Trouwens, zag ik het nu goed en werd Östlund door iemand van AZ achter op zijn kop of in zijn nek geslagen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef PyTh het volgende:
Net goed, Östlund's handjes willen ook nog wel eens los zitten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net goed, Östlund's handjes willen ook nog wel eens los zitten.
pcies....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef bart83 het volgende:
Östlund is inderdaad vaak de lul! Toen ie aangekocht werd had ik juist verwacht dat het andersom zou zijn.
+ bovengenoemde mep.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou met die scheids gisteren??
Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
AZ nam de vrije trap al toen er niet gefloten was. De scheids floot alsnog toen de bal onderweg was, waardoor er verwarring in de verdediging ontstond. Arveladse schoot vanuit die vrije trap op de lat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou met die scheids gisteren??
Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
Idd het was een vriend van de joduhquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
+ bovengenoemde mep.....
alleen weet ik niet 100% zeker of het echt een zuivere strafschop was.....
maar alles bij elkaar......kutscheids
![]()
Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem hadquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
+ bovengenoemde mep.....
alleen weet ik niet 100% zeker of het echt een zuivere strafschop was.....
maar alles bij elkaar......kutscheids
![]()
Dat was landzaatquote:Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem had
quote:Volgens de berichtgeving in Frankrijk en Marokko zou Feyenoord een van de gagdigde zijn om Chamack van Bordeaux over te nemen. Chamack is een 21-jarige talent die al een lange tijd door franse topclubs wordt begeerd.Hij is niet tevreden over de afspraken met zijn trainer voor speelminuten. Zoals in de laatste jaren bij bordeaux krijgen de jeugdspelers minder kans om daar door te breken.
Voor mij morgen, maar een paar biertjes bij DHZ en niet blowen, maar dat geeft niet, tis voor een goed doel, mijn neefje gaat mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag al vroeg naar R'dam, ff pintje pakken in de Ierse Pub. Mijn maatje (die normaal rijdt) heeft ook vakantie, dus gaan we lekker met de trein!
Voor Vitesse, daar moeten ze de 15 januari tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
quote:Wotte praat over zijn reden vertrek
Pieter Ooms | Algemeen Dagblad | 28-12-2005 10:20:03
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Mark Wotte laat vandaag in een interview met het Algemeen Dagblad weten waarom hij bij Feyenoord is vertrokken. De Telegraaf meldde onlangs dat de technisch directeur afscheid nam omdat hij een conflict had met de Feyenoord-leiding en problemen had in de privé-sfeer. Maar vandaag ontkent Wotte dat verhaal en vertelt hij de echte reden van zijn vertrek.
“Er werd geschreven dat Wotte bij Feyenoord weggaat vanwege een privé-affaire. En ook dat ik binnen een kwartier mijn kantoor had moeten leegruimen. Ik heb gelezen dat ik ontslagen zou zijn en dat ik bij mijn vrouw weg zou zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het onzin is of ongelooflijk opgeblazen.
"Wim Jansen en ik hebben de afgelopen maanden een puur zakelijke relatie gehad. We konden over voetbal praten, maar de chemie zoals ik die wel met Erwin Koeman heb, die is er niet gekomen met Wim. Ik kende hem niet, toen we eind vorig seizoen voor het eerst samen om tafel zaten. Na twee gesprekken heb ik tegen Jorien van den Herik gezegd: ik ben er een voorstander van om Jansen binnen te halen."
"Ik verwijt Wim of mijzelf niets wat onze relatie betreft. Hij werkt volgens mij met de beste intenties voor de club. Maar het punt is: als je een verantwoordelijkheid hebt binnen de club, dan moet je autoriteit ook geaccepteerd worden."
"Southampton is drie weken geleden pas gaan spelen. Het is de eerste club waarmee ik bewust ben gaan praten over een terugkeer als trainer." Maar een overstap naar de club in het Championship ging op het laatste moment niet door, de Engelsen gaven de voorkeur aan George Burley.
quote:Feyenoord licht optie op Zuiverloon
Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Gianni Zuiverloon gelicht om de 19-jarige speler nog 2 jaar langer aan de club te binden. Zijn contract loopt nu tot 2008. Zuiverloon speelt op dit moment op huurbasis bij RKC en heeft zich daar - net als Benjamin de Ceulaer overigens - vast in de basis gespeeld. Feyenoord kan allebei de huurlingen in de winterstop terughalen naar Rotterdam. Een beslissing daarover is echter nog niet gevallen.
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef heiden6 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord een goede kans maakt om Larsson te halen, en dat dat geprobeerd zal worden?
Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
Met die rechtzaak heeft Jorien weinig goodwill gekweekt iddquote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.
In het 2de is het af en toe passen en meten, bij 2 wedstrijden die ik heb gekeken stond Magrao in de spits... dusjaquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met die rechtzaak heeft Jorien weinig goodwill gekweekt idd![]()
Sno en Derijck moeten idd verhuurd worden en speelminuten maken. Hoewel Derijck laatst ook als een soort aanvallende middenvelder speelde.
Nee, het is een luie hond. Is ie trouwens nu niet verhuurd aan Westerloquote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben benieuwd of Magrao het ooit gaat redden bij het eerste.
Wie kan dat nog allemaal bijhouden?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, het is een luie hond. Is ie trouwens nu niet verhuurd aan Westerlo
Hij gaat gewoon terug naar Zweden hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
Volgens mij is Magrão nog niet definitief naar Westerlo. Brosque is vertrokken, meen ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie kan dat nog allemaal bijhouden?
Er was ook nog die Australische knakker, Brosque ofzo.
Dikke Theo zie ik graag komen naar Rotterdam!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.
En volgens mij speelde hij niet zo'n beste wedstrijd. Ik vind het persoonlijk niet zo'n versterking voor Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.
Wel iemand die voorop in de strijd gaat samen met zijn maatje Nicky Hofs.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef Luni het volgende:
[..]
En volgens mij speelde hij niet zo'n beste wedstrijd. Ik vind het persoonlijk niet zo'n versterking voor Feyenoord.
Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel iemand die voorop in de strijd gaat samen met zijn maatje Nicky Hofs.
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT RON VLAAR
International Ron Vlaar is met ingang van 1 januari 2006 Feyenoorder. De verdediger van AZ tekende woensdagmiddag een contract dat hem voor drie-en-een-half seizoen bindt. De 20-jarige Hensbroeker brak het afgelopen jaar door als eredivisiespeler én international en wordt beschouwd als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.
Vlaar werd vanmiddag goedgekeurd in Rotterdam en zette vervolgens in het Maasgebouw zijn handtekening onder een contract dat hem vanaf januari aan Feyenoord bindt. Uit handen van financieel directeur Onno Jacobs ontving hij vervolgens zijn eerste Feyenoordshirt. Daarmee komt een einde aan een periode waarin veel onduidelijkheid was over de toekomst van Vlaar, die onder trainer Louis van Gaal in Alkmaar na een goed begin op een zijspoor was geraakt. Nog deze week werd hij gesignaleerd in Londen, waar hij samen met zijn vader en zaakwaarnemer een bezoek bracht aan Tottenham Hotspur. Ook de Engelsen waren geïnteresseerd in de verdediger. Maar het werd uiteindelijk dus Feyenoord. ‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’
Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
Eindelijk is Loekie een keer tevredenquote:
Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooi om te zien dat vele nu stil zijn hier, hoeveel van jullie hebben wel niet geroepen dat het een flut speler was toen Ajax hem bijna had
Iig wel gefeliciteerd ermee
Altijd al gezegd dat ik em niet hoefdequote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden...Triest hoor.
Ik kan me een bericht op de voetbal manager herineren waar de Feyenoorders toch 90% hem een flut speler vondenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eindelijk is Loekie een keer tevreden![]()
.
[..]
Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.
Ik vind het wel verrassend, aangezien Feyenoord met Greene, Bahia en Saidi toch al aardige centrale verdedigers heeft. Ben benieuwd of hij een basisplaats kan veroveren.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb mn sterke twijfels bij heel die Vlaar...
Maar laat maar, anders ben je weer een azijnpisser toch?
Ik had hem wel gewild hoor. Vind het wel komish op zich, dat wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden...Triest hoor.
Net als Culina destijds.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier!
Blijkbaar toch niet zo'n mooie clubquote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier!
Onbetrouwbaar mannetjequote:Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar
Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
onzin tijdens dat toernooi was hij echt top.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
Hij speelde daar nou eenmaal erg goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
Dat heb ik nooit geroepen!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |