pcies....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef bart83 het volgende:
Östlund is inderdaad vaak de lul! Toen ie aangekocht werd had ik juist verwacht dat het andersom zou zijn.
+ bovengenoemde mep.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou met die scheids gisteren??
Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
AZ nam de vrije trap al toen er niet gefloten was. De scheids floot alsnog toen de bal onderweg was, waardoor er verwarring in de verdediging ontstond. Arveladse schoot vanuit die vrije trap op de lat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou met die scheids gisteren??
Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
Idd het was een vriend van de joduhquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
+ bovengenoemde mep.....
alleen weet ik niet 100% zeker of het echt een zuivere strafschop was.....
maar alles bij elkaar......kutscheids
![]()
Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem hadquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:
[..]
+ bovengenoemde mep.....
alleen weet ik niet 100% zeker of het echt een zuivere strafschop was.....
maar alles bij elkaar......kutscheids
![]()
Dat was landzaatquote:Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem had
quote:Volgens de berichtgeving in Frankrijk en Marokko zou Feyenoord een van de gagdigde zijn om Chamack van Bordeaux over te nemen. Chamack is een 21-jarige talent die al een lange tijd door franse topclubs wordt begeerd.Hij is niet tevreden over de afspraken met zijn trainer voor speelminuten. Zoals in de laatste jaren bij bordeaux krijgen de jeugdspelers minder kans om daar door te breken.
Voor mij morgen, maar een paar biertjes bij DHZ en niet blowen, maar dat geeft niet, tis voor een goed doel, mijn neefje gaat mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag al vroeg naar R'dam, ff pintje pakken in de Ierse Pub. Mijn maatje (die normaal rijdt) heeft ook vakantie, dus gaan we lekker met de trein!
Voor Vitesse, daar moeten ze de 15 januari tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
quote:Wotte praat over zijn reden vertrek
Pieter Ooms | Algemeen Dagblad | 28-12-2005 10:20:03
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Mark Wotte laat vandaag in een interview met het Algemeen Dagblad weten waarom hij bij Feyenoord is vertrokken. De Telegraaf meldde onlangs dat de technisch directeur afscheid nam omdat hij een conflict had met de Feyenoord-leiding en problemen had in de privé-sfeer. Maar vandaag ontkent Wotte dat verhaal en vertelt hij de echte reden van zijn vertrek.
“Er werd geschreven dat Wotte bij Feyenoord weggaat vanwege een privé-affaire. En ook dat ik binnen een kwartier mijn kantoor had moeten leegruimen. Ik heb gelezen dat ik ontslagen zou zijn en dat ik bij mijn vrouw weg zou zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het onzin is of ongelooflijk opgeblazen.
"Wim Jansen en ik hebben de afgelopen maanden een puur zakelijke relatie gehad. We konden over voetbal praten, maar de chemie zoals ik die wel met Erwin Koeman heb, die is er niet gekomen met Wim. Ik kende hem niet, toen we eind vorig seizoen voor het eerst samen om tafel zaten. Na twee gesprekken heb ik tegen Jorien van den Herik gezegd: ik ben er een voorstander van om Jansen binnen te halen."
"Ik verwijt Wim of mijzelf niets wat onze relatie betreft. Hij werkt volgens mij met de beste intenties voor de club. Maar het punt is: als je een verantwoordelijkheid hebt binnen de club, dan moet je autoriteit ook geaccepteerd worden."
"Southampton is drie weken geleden pas gaan spelen. Het is de eerste club waarmee ik bewust ben gaan praten over een terugkeer als trainer." Maar een overstap naar de club in het Championship ging op het laatste moment niet door, de Engelsen gaven de voorkeur aan George Burley.
quote:Feyenoord licht optie op Zuiverloon
Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Gianni Zuiverloon gelicht om de 19-jarige speler nog 2 jaar langer aan de club te binden. Zijn contract loopt nu tot 2008. Zuiverloon speelt op dit moment op huurbasis bij RKC en heeft zich daar - net als Benjamin de Ceulaer overigens - vast in de basis gespeeld. Feyenoord kan allebei de huurlingen in de winterstop terughalen naar Rotterdam. Een beslissing daarover is echter nog niet gevallen.
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef heiden6 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord een goede kans maakt om Larsson te halen, en dat dat geprobeerd zal worden?
Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |