abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33452062
Östlund is inderdaad vaak de lul! Toen ie aangekocht werd had ik juist verwacht dat het andersom zou zijn.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:19:19 #227
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33452545
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef bart83 het volgende:
Östlund is inderdaad vaak de lul! Toen ie aangekocht werd had ik juist verwacht dat het andersom zou zijn.
pcies....

die vorige keer tegen AZ met ze rood-witrode shirt dan.... en toch krijgen ze hem met alle geweld niet onderuit

als gyan straks weg is wordt hij de opvolgende cultheld, inclusief feyenoordtattoo

overigens vind ik het alleen maar mooi als feyenoord nog niet te veel als kampioenskandidaat wordt bestempeld, want juist die gedachte zorgt voor kostbaar puntverlies bij "makkelijke" tegenstanders.... en wees eerlijk, de spelerskwaliteiten bij psv liggen denk ik wel wat hoger, gelukkig moeten ze zich nog richten op de CL ook en gelukkig hebben wij in plaats van miljoenen om spelers te kopen en samenwerkingsverbanden met chelsea gewoon HET publiek
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:20:47 #228
128516 Fok_you
pi_33452590
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou met die scheids gisteren??

Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
+ bovengenoemde mep.....

alleen weet ik niet 100% zeker of het echt een zuivere strafschop was.....
maar alles bij elkaar...... kutscheids
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33452776
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er nou met die scheids gisteren??

Eerst fluit hij af, de spelers stoppen al met lopen en dan gaat het ineens toch door.
En toen ineens die zuivere penalty die hij niet gaf.
AZ nam de vrije trap al toen er niet gefloten was. De scheids floot alsnog toen de bal onderweg was, waardoor er verwarring in de verdediging ontstond. Arveladse schoot vanuit die vrije trap op de lat.
pi_33452802
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:

[..]

+ bovengenoemde mep.....

Idd het was een vriend van de joduh
pi_33453343
Weet iemand hoe het nou zit met die buscombi naar Vitesse - Feyenoord op 15 Januari?

Op de website staat het volgende:

De buscombi:
Opstapplaatsen: Rotterdam Stadion (code 944) en Arnhem Noord bij Motel (code 344)

Voor ons is het makkelijker om op eigen vervoer naar Arnhem Noord te rijden. Is het daar dan ook mogenlijk om op te stappen? Want er is nogal wat commotie geweest over de buscombi naar Arnhem maar ik heb het eigenlijk niet gevolgt.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:44:57 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33453379
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Effe bellen Janssen!
Zou wel mooi super zijn als Larsson hier komt afbouwen .
2000 light years from home
pi_33453556
Gaat Feyenoord stunten tegen Willem 2?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:52:24 #234
128516 Fok_you
pi_33453642
larsson was toen al mijn held.... zie hem stuk liever trug dan de tuinman....
maar hij wil terug naar eigen land
willem 2.... nee
wordt een kleurloze 3-0 denk ik....
pi_33453678
W2 thuis, zo heerlijke koude tering avond waar je staat te blauwbekken..

Maar ff wat Bacardi in een zakje meenemen dan
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_33455825
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
pi_33458270
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Fok_you het volgende:

[..]

+ bovengenoemde mep.....

Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem had
pi_33461745
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Plus de kopstoot van Perez toen Lodewijks de bal klem had
Dat was landzaat
pi_33461759
quote:
Volgens de berichtgeving in Frankrijk en Marokko zou Feyenoord een van de gagdigde zijn om Chamack van Bordeaux over te nemen. Chamack is een 21-jarige talent die al een lange tijd door franse topclubs wordt begeerd.Hij is niet tevreden over de afspraken met zijn trainer voor speelminuten. Zoals in de laatste jaren bij bordeaux krijgen de jeugdspelers minder kans om daar door te breken.
pi_33463551
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag al vroeg naar R'dam, ff pintje pakken in de Ierse Pub. Mijn maatje (die normaal rijdt) heeft ook vakantie, dus gaan we lekker met de trein!
Voor mij morgen, maar een paar biertjes bij DHZ en niet blowen, maar dat geeft niet, tis voor een goed doel, mijn neefje gaat mee.
pi_33463676
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
Voor Vitesse, daar moeten ze de 15 januari tegen.
pi_33464683
quote:
Wotte praat over zijn reden vertrek
Pieter Ooms | Algemeen Dagblad | 28-12-2005 10:20:03

Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker

Mark Wotte laat vandaag in een interview met het Algemeen Dagblad weten waarom hij bij Feyenoord is vertrokken. De Telegraaf meldde onlangs dat de technisch directeur afscheid nam omdat hij een conflict had met de Feyenoord-leiding en problemen had in de privé-sfeer. Maar vandaag ontkent Wotte dat verhaal en vertelt hij de echte reden van zijn vertrek.

“Er werd geschreven dat Wotte bij Feyenoord weggaat vanwege een privé-affaire. En ook dat ik binnen een kwartier mijn kantoor had moeten leegruimen. Ik heb gelezen dat ik ontslagen zou zijn en dat ik bij mijn vrouw weg zou zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het onzin is of ongelooflijk opgeblazen.

"Wim Jansen en ik hebben de afgelopen maanden een puur zakelijke relatie gehad. We konden over voetbal praten, maar de chemie zoals ik die wel met Erwin Koeman heb, die is er niet gekomen met Wim. Ik kende hem niet, toen we eind vorig seizoen voor het eerst samen om tafel zaten. Na twee gesprekken heb ik tegen Jorien van den Herik gezegd: ik ben er een voorstander van om Jansen binnen te halen."

"Ik verwijt Wim of mijzelf niets wat onze relatie betreft. Hij werkt volgens mij met de beste intenties voor de club. Maar het punt is: als je een verantwoordelijkheid hebt binnen de club, dan moet je autoriteit ook geaccepteerd worden."

"Southampton is drie weken geleden pas gaan spelen. Het is de eerste club waarmee ik bewust ben gaan praten over een terugkeer als trainer." Maar een overstap naar de club in het Championship ging op het laatste moment niet door, de Engelsen gaven de voorkeur aan George Burley.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_33466191
Ah hij voelt zich gepasseerd. Naja jammer voor hem.
pi_33466260
quote:
Feyenoord licht optie op Zuiverloon

Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het contract van Gianni Zuiverloon gelicht om de 19-jarige speler nog 2 jaar langer aan de club te binden. Zijn contract loopt nu tot 2008. Zuiverloon speelt op dit moment op huurbasis bij RKC en heeft zich daar - net als Benjamin de Ceulaer overigens - vast in de basis gespeeld. Feyenoord kan allebei de huurlingen in de winterstop terughalen naar Rotterdam. Een beslissing daarover is echter nog niet gevallen.
pi_33466690
Ik zit een beetje in de maag met de doorstroming van 2 talentvolle centrale verdediggers die in het 2de rond lopen. Namelijk Derijck en Sno. Ik heb ze 3x de laatste tijd een wedstrijd zien spelen in het 2de, en vooral Sno die toch pas 18 jaar is vind ik als iemand van 25 spelen. Ik vind dat deze 2 spelers gewoon speeltijd moeten krijgen in het 1e, alleen wat wil je met Green en Bahia voor je?
  woensdag 28 december 2005 @ 12:35:41 #246
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33466798
Heb Sno nog niet zien spelen maar moet een grote sterke verdediger zijn.
Derijck al wel 2 keer zien spelen en die vind ik ook sterk en goed inzicht hebben.
Krijgen idd zo weinig kans misschien dat ze verhuurd kunnen worden tijdelijk zodat ze
toch wat meer ervaring gaan opdoen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33466817
Denken jullie dat Feyenoord een goede kans maakt om Larsson te halen, en dat dat geprobeerd zal worden?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 28 december 2005 @ 12:39:58 #248
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33466938
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef heiden6 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord een goede kans maakt om Larsson te halen, en dat dat geprobeerd zal worden?
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33466958
Larsson wou geloof ik alleen naar Zweden terug.
pi_33466990
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')