Met die rechtzaak heeft Jorien weinig goodwill gekweekt iddquote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor het geld zou hij in ieder geval niet hierheen komen, hij wil denk ik wel zeker zijn van een plaats. Bij Feyenoord is hij volgens mij niet in heel goede sfeer vertrokken.
In het 2de is het af en toe passen en meten, bij 2 wedstrijden die ik heb gekeken stond Magrao in de spits... dusjaquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met die rechtzaak heeft Jorien weinig goodwill gekweekt idd![]()
Sno en Derijck moeten idd verhuurd worden en speelminuten maken. Hoewel Derijck laatst ook als een soort aanvallende middenvelder speelde.
Nee, het is een luie hond. Is ie trouwens nu niet verhuurd aan Westerloquote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben benieuwd of Magrao het ooit gaat redden bij het eerste.
Wie kan dat nog allemaal bijhouden?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, het is een luie hond. Is ie trouwens nu niet verhuurd aan Westerlo
Hij gaat gewoon terug naar Zweden hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat een terugkeer van Larsson staat oif valt bij het gevoel wat hij nog bij Feyenoord heeft. Larsson zal op dit moment kiezen voor een club waar zijn hart ligt, en geld zal wellicht minder belangrijk zijn.
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor wie zat Metgod op de tribune bij Vitesse - Nac???
Volgens mij is Magrão nog niet definitief naar Westerlo. Brosque is vertrokken, meen ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie kan dat nog allemaal bijhouden?
Er was ook nog die Australische knakker, Brosque ofzo.
Dikke Theo zie ik graag komen naar Rotterdam!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.
En volgens mij speelde hij niet zo'n beste wedstrijd. Ik vind het persoonlijk niet zo'n versterking voor Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vitesse zelf en en passant denk ik ook voor Theo Janssen.
Wel iemand die voorop in de strijd gaat samen met zijn maatje Nicky Hofs.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef Luni het volgende:
[..]
En volgens mij speelde hij niet zo'n beste wedstrijd. Ik vind het persoonlijk niet zo'n versterking voor Feyenoord.
Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel iemand die voorop in de strijd gaat samen met zijn maatje Nicky Hofs.
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT RON VLAAR
International Ron Vlaar is met ingang van 1 januari 2006 Feyenoorder. De verdediger van AZ tekende woensdagmiddag een contract dat hem voor drie-en-een-half seizoen bindt. De 20-jarige Hensbroeker brak het afgelopen jaar door als eredivisiespeler én international en wordt beschouwd als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.
Vlaar werd vanmiddag goedgekeurd in Rotterdam en zette vervolgens in het Maasgebouw zijn handtekening onder een contract dat hem vanaf januari aan Feyenoord bindt. Uit handen van financieel directeur Onno Jacobs ontving hij vervolgens zijn eerste Feyenoordshirt. Daarmee komt een einde aan een periode waarin veel onduidelijkheid was over de toekomst van Vlaar, die onder trainer Louis van Gaal in Alkmaar na een goed begin op een zijspoor was geraakt. Nog deze week werd hij gesignaleerd in Londen, waar hij samen met zijn vader en zaakwaarnemer een bezoek bracht aan Tottenham Hotspur. Ook de Engelsen waren geïnteresseerd in de verdediger. Maar het werd uiteindelijk dus Feyenoord. ‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’
Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
Eindelijk is Loekie een keer tevredenquote:
Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooi om te zien dat vele nu stil zijn hier, hoeveel van jullie hebben wel niet geroepen dat het een flut speler was toen Ajax hem bijna had
Iig wel gefeliciteerd ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |