Altijd al gezegd dat ik em niet hoefdequote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden...Triest hoor.
Ik kan me een bericht op de voetbal manager herineren waar de Feyenoorders toch 90% hem een flut speler vondenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eindelijk is Loekie een keer tevreden![]()
.
[..]
Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.
Ik vind het wel verrassend, aangezien Feyenoord met Greene, Bahia en Saidi toch al aardige centrale verdedigers heeft. Ben benieuwd of hij een basisplaats kan veroveren.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb mn sterke twijfels bij heel die Vlaar...
Maar laat maar, anders ben je weer een azijnpisser toch?
Ik had hem wel gewild hoor. Vind het wel komish op zich, dat wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden...Triest hoor.
Net als Culina destijds.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier!
Blijkbaar toch niet zo'n mooie clubquote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier!
Onbetrouwbaar mannetjequote:Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar
Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
onzin tijdens dat toernooi was hij echt top.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
Hij speelde daar nou eenmaal erg goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
Dat heb ik nooit geroepen!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |