abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33478057
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden... Triest hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33478071
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk, al die ajacieden die nu ineens hier komen zeggen dat jullie hem niks vonden... Triest hoor.
Altijd al gezegd dat ik em niet hoefde
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33478077
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eindelijk is Loekie een keer tevreden .
[..]

Welnee. Dirk-Kuijt zal wel weer hebben lopen raaskallen in het Ajax-topic, maar voor de rest vinden bijna alle Feyenoorders het een aanwinst denk ik.
Ik kan me een bericht op de voetbal manager herineren waar de Feyenoorders toch 90% hem een flut speler vonden . Ook in het Ajax topic kwamen er wat zielig doen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33478093
Schokkend nieuws
pi_33478121
Ik heb mn sterke twijfels bij heel die Vlaar...

Maar laat maar, anders ben je weer een azijnpisser toch?
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 28 december 2005 @ 19:04:33 #281
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33478142
dit is zeker goed nieuws. En goed om te zien dat het beleid nu inderdaad wat beter is. Wel jammer dat hij maar een contract heeft voor 3,5 jaar. Dat had toch eigenlijk minstens 4,5 jaar moeten zijn.
En spannend voor wie hij nu in het centrum gaat spelen. Op zich doen Bahia en Greene het beide redelijk goed. Of Greene moet nu rechtsback gaan spelen, dat kan ook. Al zal hij dat vast niet zo leuk vinden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33478150
Aangezien we weinig geld hebben,is dit gewoon 'n koopje!Die Scheringa heeft echt 'n pokkehekel aan Ajax zeg.....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33478172
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb mn sterke twijfels bij heel die Vlaar...

Maar laat maar, anders ben je weer een azijnpisser toch?
Ik vind het wel verrassend, aangezien Feyenoord met Greene, Bahia en Saidi toch al aardige centrale verdedigers heeft. Ben benieuwd of hij een basisplaats kan veroveren.
pi_33478178
Hmm, die jongen moet het bij mij nog bewijzen.. maar goed, slechter dan Ostlund kan niet
pi_33478189
quote:
Ik had hem wel gewild hoor. Vind het wel komish op zich, dat wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33478205
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier !
slettebak [@] gmail.com
pi_33478224
Wotte is weg en meteen is 't raak......
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  woensdag 28 december 2005 @ 19:06:48 #288
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33478228
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, Vlaar heeft uitgesproken dat hij graag naar Ajax wilde en Ajax een mooie club vond enz.
Veel plezier !
Net als Culina destijds.
pi_33478247
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Veel plezier !
Blijkbaar toch niet zo'n mooie club
  woensdag 28 december 2005 @ 19:07:41 #290
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_33478259
quote:
Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar
Onbetrouwbaar mannetje

Veel plezier ermee.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_33478261
Veel plezier met Vlaar, goede aankoop. De gefrustreerde Ajax-reacties zeggen voldoende. Die blijven zitten met Johnny
pi_33478271
quote:
Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
pi_33478306
Ik heb het ook over MrD en golfer...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:09:01 #294
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33478309
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Altijd al overschat gevonden, deed het goed tegen Sporting daarna heeft ie me nooit meer kunnen overtuigen, zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
onzin tijdens dat toernooi was hij echt top.
Maduro, quincy, john en babel vielen tijdens dat toernooi door de mand.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33478329
Ik heb ook mijn twijfels, zie ook al de lopende discussie over de verdedigers die staan te trappelen. We hebben al Bahia, Greene | Derijck en Sno. Ik was zeer onder de indruk toen in die uefa cup wedstrijd, maar had toch meer het gevoel dat het eenmalig was. Ik vind het iig jammer. Ik zie liever een linksback komen.
Overigens ook nog Saidi die ik persoonlijk sterker vind dan Bahia.. maar goed we zien wel
pi_33478330
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Radegast het volgende:
zeker niet tijdens dat WK-20 waar iedereen zo gehyped werd...
Hij speelde daar nou eenmaal erg goed.
pi_33478339
Dit zegt genoeg of niet soms.Scheringa zal géén één speler van AZ naar Ajax laten gaan.Dus vergeet Perez,Mathijssen of Landzaat ook maar......
pi_33478414
Gefeliciteerd met Ron Vlaar
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_33478462
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Toen ie naar Ajax kon riep je dat ie niks was.
Dat heb ik nooit geroepen!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:13:10 #300
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33478473
Ik vind het wel een goede voor Feyenoord. Bahia of Greene moet hij er toch wel uit kunnen spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')