quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Och, heb ik in elk geval een leuke studententijd gehadquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Totdat je net klaar bent en internet vervangen wordt door iets compleet nieuws..
Trusten Litsoquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:09 schreef the900 het volgende:
Dan open ik hem wel hoor
[..]
Och, heb ik in elk geval een leuke studententijd gehad
Nu ga ik slapen.
Waar is de tijd gebleven dat je wel okay tegen me deed?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:18 schreef Dagonet het volgende:
Ga slapen dan!
Waar is je zoon?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je wel okay tegen me deed?
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:18 schreef Dagonet het volgende:
Ga slapen dan!
Waar hij hoort, in zijn bedquote:
Met een dildomefantasy.quote:
Waar is de tijd gebleven dat je hier nog om zes uur zat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit![]()
Bemoeizuchtig typje dat je bent
Truste PS. :wquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Trusten BeFfers
Samen met zijn vriendinquote:
Misschien morgen weerquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je hier nog om zes uur zat?
Ehmm.. sort of..quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:29 schreef Nosh het volgende:
ik heb trouwens geen idee of dit nu wel of niet een slowchat toipic is, maar ik vond de openingspost zo leuk dus toet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:29 schreef Nosh het volgende:
ik heb trouwens geen idee of dit nu wel of niet een slowchat toipic is, maar ik vond de openingspost zo leuk dus toet.
en Frietquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. sort of..
Stiekem een beetje..
Bier..
Laters dagoquote:
Welckomquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:29 schreef Nosh het volgende:
hey roelquote:Op vrijdag 23 december 2005 04:34 schreef Nosh het volgende:
Epsilon - Extol Nihil
8-bit muziek de gekste!
Huilliequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef Sjowhan het volgende:
Verwijder mijn post maar uit US-foto's. Foto's zijn al geschrapt in me fobo, en komen ook niet meer terug dankzij Cerror en DeLeider.
quote:
*inkoptquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef dolle_hond het volgende:
ik mis weer s iets geloof ik
neuhquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:04 schreef Janetje het volgende:
Hier toevallig iemand die weet wat een "by-wire" systeem in het nederlands is?
Goeiemorgen..
quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:06 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach.. ik dacht het ook al niet.. maar het viel te proberen he..
Lekker gemaft?
Mwah.. beetje kort, van 4 tot 8quote:
je mag nog wel langer wegblijven hoorquote:
Heb jij nog een e-mailadres over voor een account 'voor een vriend van me die niet weet hoe hij moet registreren' ?quote:
-edit-quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb jij nog een e-mailadres over voor een account 'voor een vriend van me die niet weet hoe hij moet registreren' ?
Mijn werk adres pakt hij niet en thuis-adressen zijn ook al op
Ik ga zo een half uurtje fietsen en mijn broertje van school halenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
je mag nog wel langer wegblijven hoor
wat wil je als adres (@litso.com) en waar moet ie naartoe sturen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb jij nog een e-mailadres over voor een account 'voor een vriend van me die niet weet hoe hij moet registreren' ?
Mijn werk adres pakt hij niet en thuis-adressen zijn ook al op
aah wat liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ga zo een half uurtje fietsen en mijn broertje van school halen
fantoompijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zeker niet helaas
anders had ik niet zo'n koppijn
Nog luxerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef the900 het volgende:
[..]
[..]
wat wil je als adres (@litso.com) en waar moet ie naartoe sturen?
Dat is dat water hč, dat gaat zo op en neerquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zeker niet helaas
anders had ik niet zo'n koppijn
Het is niet voor mij hoor! Echt niet!quote:
[flauw]quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is dat water hč, dat gaat zo op en neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/flauw]Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Gotver kut, ik open mn gmail en ik denk 't klopt niet. Dat streepje mist iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:25 schreef the900 het volgende:
met een underscore, MP?
en nu?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gotver kut, ik open mn gmail en ik denk 't klopt niet. Dat streepje mist idd
Mits minimale reistijd van 5 kwartier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:28 schreef Janetje het volgende:
Weet je wat er kut is?
Naar school moeten op een vrije dag.. om iets in te leveren..
Nee weet je wat echt kut is?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:28 schreef Janetje het volgende:
Weet je wat er kut is?
Naar school moeten op een vrije dag.. om iets in te leveren..
Naja.. heen en weer duurt in totaal een uurtje..quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Mits minimale reistijd van 5 kwartier.
Hmmm.. das inderdaad aardig 13.damnquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee weet je wat echt kut is?
's nacht een junk aan je deur hebben die niet ophoudt met aanbellen
als gevolg niet kunnen slapen en de volgende morgen wel weer vroeg op je werken zitten met je brakke kop en als 1 van de weinigen, wetende dat je nog uuuuuuuren moet wachten tot je naar huis mag.
Dat is pas kut 13.gif
Geef hem dan ook gewoon zijn drugs terug!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee weet je wat echt kut is?
's nacht een junk aan je deur hebben die niet ophoudt met aanbellen
als gevolg niet kunnen slapen en de volgende morgen wel weer vroeg op je werken zitten met je brakke kop en als 1 van de weinigen, wetende dat je nog uuuuuuuren moet wachten tot je naar huis mag.
Dat is pas kut 13.gif
Die had ik eerlijk gejatquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Geef hem dan ook gewoon zijn drugs terug!
Neuh, daar heb ik er al een paar van..quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:43 schreef Misstique het volgende:
is iedereen kloons aan het aanmaken?![]()
Ik zit te wachten tot ik naar huis mag.. nog 5 uur..quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik er al een paar van..
Ik zit te wachten tot ik naar de bus mag..
Hmmm.. dat is minder positief dan die 11 minuten die ik nog moet zitten om vervolgens nog 3 uur te mogen vertalen..quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ik naar huis mag.. nog 5 uur..![]()
wat lief, je komt me gezelschap houdenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef DeLeider het volgende:
goh, het is voor 12 uur en ik ben wakker....
Tenminste nog iemand die van me houdtquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
wat lief, je komt me gezelschap houden![]()
Tuulukquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die van me houdt
maar ik ga eerst douchen
je moest toch werken vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef DeLeider het volgende:
goh, het is voor 12 uur en ik ben wakker....
woetquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nog minder dan 4 uur en ik heb vakantie
Nee, jij néémt vakantie.quote:
Werklozen hebben geen vakantiequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
vakantie? geen tijd voor
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:19 schreef the900 het volgende:
wat wil je daarnou weer mee zeggen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Werklozen hebben geen vakantie
leuk voor jequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef rompompom het volgende:
Ik heb minimaal vier weken verknasie
Ach, ik ben afgelopen twee maanden acht dagen thuis geweest, dus ik heb het wel een beetje verdiend ookquote:
Nog maar tweeėneenhalf uurquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:28 schreef Misstique het volgende:
ik ben er wel nog
Maak daar maar anderhalf van, ik heb besloten dat ik eerder weg ga, heb t helemaal gehadquote:
Hmmmm en nu kijken voor hoe lang dat duurtquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:06 schreef JDude het volgende:
[14:57:57] Hans: Hehehe, je gaat me toch niet vertellen dat je een
leven naast Fok! hebt opgebouwd?
[14:58:12] Jan: Erg he
Lįng, wat mij betreftquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef DeLeider het volgende:
Hmmmm en nu kijken voor hoe lang dat duurt
Och, zo dachten er meer over, en toen was het ineensch over.quote:
Zo eentje zeker:quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef DeLeider het volgende:
Maar het gaat de goeie kant op. Moomphs liet d'r muts net zien op de webcam
quote:
Postenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och, zo dachten er meer over, en toen was het ineensch over.
Maar het gaat de goeie kant op. Moomphs liet d'r muts net zien op de webcam
Que?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds om het meisje-waarvan-de-moeder-in-BeF-langskwam?
Dat was vast in de tussenperiode dat ik even niet in BeF kwam.quote:
Neen, dat is niet echt wat geworden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef rompompom het volgende:
Het gaat nog steeds om het meisje-waarvan-de-moeder-in-BeF-langskwam?
En best wel wederzijds, overigens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef JDude het volgende:
Neen, dat is niet echt wat geworden.
Maar in dezelfde week dat ik daar zo'n beetje achter kwam, besloot een ander stapelverliefd op mij te worden
Je begrijpt natuurlijk dat we hiervan fotomateriaal verwachten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar in dezelfde week dat ik daar zo'n beetje achter kwam, besloot een ander stapelverliefd op mij te worden
Goh, dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Iris-cheque van 25¤ als kerstpakket & eindejaarscadeau...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Misstique het volgende:
HA, ik krijg net een fles goeie pink Champagne van mn baas![]()
Gelukt met de kloon account voor die vriend van je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iris-cheque van 25¤ als kerstpakket & eindejaarscadeau...
goed kerstpakket + 150 euro eindejaarsbonus. Dankuquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:30 schreef Misstique het volgende:
HA, ik krijg net een fles goeie pink Champagne van mn baas![]()
ik heb ook een kerstpakket gekregen, dit was een extraatjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iris-cheque van 25¤ als kerstpakket & eindejaarscadeau...
Ja sure, die ga ik hier even neertiefenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:27 schreef DeLeider het volgende:
Je begrijpt natuurlijk dat we hiervan fotomateriaal verwachten.
mooi zo, kunnen we kijken of het wat is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja sure, die ga ik hier even neertiefen
nee mannekepils@litso.com, als het goed is stond dat in de header van het mailtje dat je kreeg, die was naar mannekepils@litso gericht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan ik die vriend inderdaad 't adres manneke_Pils@litso.com al gebruiken ?
Ik zag het nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:37 schreef the900 het volgende:
[..]
nee mannekepils@litso.com, als het goed is stond dat in de header van het mailtje dat je kreeg, die was naar mannekepils@litso gericht.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is dan best wel weer tofquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:27 schreef JDude het volgende:
[..]
En best wel wederzijds, overigens.![]()
Testmailtje werkte, nu ff kijken hoelang het duurt voor 't mailtje van Fok! er is datalles gelukt is..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:37 schreef the900 het volgende:
[..]
nee mannekepils@litso.com, als het goed is stond dat in de header van het mailtje dat je kreeg, die was naar mannekepils@litso gericht.
De forwarder blijft nog wel ff, neem je tijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Testmailtje werkte, nu ff kijken hoelang het duurt voor 't mailtje van Fok! er is datalles gelukt is..
Doe Meppel de groeten van me. Ouwe Dibbes dat het is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef cerror het volgende:
Zo, en toen zat ik weer in Meppel.
Zal ik zeker even doen voor je ouwe zeerot.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe Meppel de groeten van me. Ouwe Dibbes dat het is.
Je weet niet half hoe rot...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Zal ik zeker even doen voor je ouwe zeerot.
Of misschien is er eenAdmin geweest die het domein litso.com als niet-werkend domein voor aanmeldmailadressen heeft bestempeldquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gotver, nog geen bevestigingsmailtje dat mn account aangemaakt isHeeft er iemand op mail-functie staan stampen ofzo
Naah, dan had je al eerder de melding moeten krijgen dat het adres niet toegestaan is voor registratie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of misschien is er eenAdmin geweest die het domein litso.com als niet-werkend domein voor aanmeldmailadressen heeft bestempeld
J. moest laatst ook een paar dagen wachten geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Naah, dan had je al eerder de melding moeten krijgen dat het adres niet toegestaan is voor registratie.
Het duurt gewoon lang.. té lang
het kan niet aan mijn mailserver liggen... maar ik zal even kijken of ik wel wat heb gekregenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Naah, dan had je al eerder de melding moeten krijgen dat het adres niet toegestaan is voor registratie.
Het duurt gewoon lang.. té lang
Je bent weer thuis.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
J. moest laatst ook een paar dagen wachten geloof ik
*meezingt..quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
J!!!!! als je het over GMTA hebt.. [R&P] Een slowchatter's dilemma
Dit is idd, de meest drukke periode voor winkels.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lekker
weekend
drukte in de winkels
we doen er wel aan jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is idd, de meest drukke periode voor winkels.
Hebben jullie alles in huis voor de kerst?
Doen jullie daar wel aan?
I was just kiddin, yer more than welcome.quote:
Klein beetje, 5 gangen menu, avondje steengrillen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we doen er wel aan ja
kerstdiner, maar dan informeel.
morgen bestellingen ophalen en zo
ik mot inleverenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klein beetje, 5 gangen menu, avondje steengrillen.![]()
@ cerror, geef je over.![]()
Aan wat precies?quote:
Zo goed ken je me niet, misschien vindt je het wel fijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Aan wat precies?
Jouw seksuele perversie?
Wie zei dat ik het erg ging vinden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo goed ken je me niet, misschien vindt je het wel fijn.
Daar had ik nog niet aan gedacht, dat kan idd ook nog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het erg ging vinden?
Hallo, ik ben een man....quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, dat kan idd ook nog.
Hoe mannelijk ben je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een man....
Tenzij je gaat stampen/slaan/krassen e.d. vind ik het verder niet erg.
Ik zuip bier en doe denigerend jegens vrouwen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe mannelijk ben je?
Daar doe ik niet aan, das kinderachtig.
Uhm, dat leer ik je dan wel even af. Dan ben je zo weer een aardig jongetje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zuip bier en doe denigerend jegens vrouwen.
Erg mannelijk dus.
Nah, moet dat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm, dat leer ik je dan wel even af. Dan ben je zo weer een aardig jongetje.
Bier drinken is niet kinderachtig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij wil geen kinderachtig gedoe zeg je net, dus tja.
Het is ook niet mannelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier drinken is niet kinderachtig.
OMFGquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:24 schreef cerror het volgende:
Man the harpoons.
Gepast en doch ongepast... hoe doe ik het toch.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
In het S&G topic:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
Ik moest behoorlijk hard, hardop lachen
Ja mag ik ook even de lurkhoer uithangen!quote:
Ik prefereer dan toch de 14.hiv versie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja mag ik ook even de lurkhoer uithangen!
Maar je bent net als ik onherkenbaar gemaakt. 14.jif
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja mag ik ook even de lurkhoer uithangen!
Maar je bent net als ik onherkenbaar gemaakt. 14.jif
Toch werd ik laatst herkend in Zwolle.quote:
Of de 14.keelkanker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik prefereer dan toch de 14.hiv versie.
Alles kan, combinate na combinatie.quote:
Niet vreemd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch werd ik laatst herkend in Zwolle.
[..]
Of de 14.keelkanker.
Hoezo?quote:
Als 't een geil mokkel was geweest, was je afgestapt en d'r een beurt gegevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik val nooit op normaal en ik werd al fietsende herkend door een dude bij een Shell-station.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als 't een geil mokkel was geweest, was je afgestapt en d'r een beurt gegeven
Zeg Lil, drink een pilsje en doe niet zo chagrijnig.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een lange schwanz van 20 cm zeker
Niet zo slijmen jongeman.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een lange schwanz van 20 cm zeker
Ohja, thanks for reminding.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg Lil, drink een pilsje en doe niet zo chagrijnig.
.
.
.
Godverdomme.
Als je dat te diep doet krijg je er nog een punthoofd van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Whehe. Daar kun je nog een puntje aan zuigen.
Ja, maar dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef the900 het volgende:
[..]
Als je dat te diep doet krijg je er nog een punthoofd van.
Ach, zelfs in bed ben ik zeer punctueelquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het punt niet.
Jij bent vast zo iemand die de puntjes altijd op de i zet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Ach, zelfs in bed ben ik zeer punctueel
*handje vast houdtquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op en neer, was beter, heen en weer is niet leuk .
Op naar de andere plek.
Maar, geld. Hoi DL.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef DeLeider het volgende:
wat een kankerflop dat kerstcircus zeg
ik kan er geen meer bedenkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jij bent vast zo iemand die de puntjes altijd op de i zet.
20 fokking euro.... wouden ze me nog naaien door een half uur niet gekregen pauze eraf te halen.... debielenquote:
Circus is voor lelijke mensen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef DeLeider het volgende:
wat een kankerflop dat kerstcircus zeg
Nou, als het puntje bij paaltje komt heb ik nog altijd het laatste woord.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef the900 het volgende:
[..]
ik kan er geen meer bedenken [afbeelding]
Argh jij werkt echt eng veel mźn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
20 fokking euro.... wouden ze me nog naaien door een half uur niet gekregen pauze eraf te halen.... debielen
Ja hou maar opquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou, als het puntje bij paaltje komt heb ik nog altijd het laatste woord.
Aan het circus denk ik aan een kutclown en een debiel die z'n hoofd in de bek van een leeuw stopt, komen er van die ballerina's met stokjes met draaiende schijfjes eropquote:
Ja, lekker een punt in haar rug drukken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
Wie weet scoor je wel een punt bij haar litso.
What's the point...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:23 schreef cerror het volgende:
Wie weet scoor je wel een punt bij haar litso.
En dan zo'n überirritante tuutaatuutaatuutaatuutaatuutaatuutaa-nummer d'r onder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Aan het circus denk ik aan een kutclown en een debiel die z'n hoofd in de bek van een leeuw stopt, komen er van die ballerina's met stokjes met draaiende schijfjes erop10 MINUTEN LANG
Misschien aait hij dan wel je punt.quote:
Oh, dan is het zeker een driepunter!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien aait hij dan wel je punt.
Jackpotterij!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:29 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Oh, dan is het zeker een driepunter!
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb zin in om met een kloon te posten.
Misschien die kutkloon die veelste serieus klinkt.
Sterf!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:43 schreef the900 het volgende:
#.....aand a happy new yeeaar!!
Zeg hongerig wolfje, je hebt al 2 erwten waarmee je kan spelen!quote:
Hopelijk wel wat groter dan 60x60quote:
Da's niet aardig om Tal's tieten erwten te noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Zeg hongerig wolfje, je hebt al 2 erwten waarmee je kan spelen!
Ach, dat zal mij nu werkelijk mijn anus oxideren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Da's niet aardig om Tal's tieten erwten te noemen.
't zijn zeker geen erwtenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:47 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Zeg hongerig wolfje, je hebt al 2 erwten waarmee je kan spelen!
Geen kadootjes?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
Kerst.. zuigt..
Ja, zoog het maar.......quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
Kerst.. zuigt..
Neuhquote:
DL JE BENT EEN LUL, HOE DURF JE MENSEN TE BEORDELEN OP HUN UITERLIJK EN DAAR FOTOSHOPS OVER TE MAKEN, STERF EN KRIJG KANKER!quote:
Joh, DL, wat heb je daar nou voor iets wits om je middel?quote:
Ik ben zó blij voor je...quote:
Je vergeet te vermelden dat je eerst nog twintig jaar helse pijnen moet lijden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
DL JE BENT EEN LUL, HOE DURF JE MENSEN TE BEORDELEN OP HUN UITERLIJK EN DAAR FOTOSHOPS OVER TE MAKEN, STERF EN KRIJG KANKER!
Gedeelde blijheid is halve blijheid. Dus tief maar op met je blij.quote:
sorry in deze emotionele staat kan ik niet alles in woorden weergeven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je eerst nog twintig jaar helse pijnen moet lijden.
Och, even rukken je dag is ook weer goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
sorry in deze emotionele staat kan ik niet alles in woorden weergeven.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Gedeelde blijheid is halve blijheid. Dus tief maar op met je blij.
Ik krijg lekker kadootjes! Ik krijg lekker kadootjes!quote:
En ik voor gamen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:02 schreef melmidoc het volgende:
Ik vind het tijd voor een ingelaste rookpauze.
Sorry.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef Janetje het volgende:
Ja ga allemaal maar weg..
Heidenen...
Hai!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Dago!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Ja, kwam er gisteren niet aan toe.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dago!
Reminder!
[R&P] Een slowchatter's dilemma !
Is de Ruk smilee, snie van Bupaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai!![]()
sjid, ik mis die smiley van Buup hier
Ik blijf benieuwdquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, kwam er gisteren niet aan toe.
Even wat goede nummers bedenken. Wat bekend spul.
Heul niet, ik ben geen vent!quote:
De user Ruk.quote:
I'm not for salequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:17 schreef Dagonet het volgende:
En dat je geen vent bent, the proof is in the purchase I guess.
It's just a silly post, you're going throughquote:
Do not make assumptions about mequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
It's just a silly post, you're going through
Don't you, assume about me, don't don't don'tquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Do not make assumptions about me![]()
verkeerde topic Dagoquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Don't you, assume about me, don't don't don't
Ik ben nooit verkeerd.quote:
Dat hoor je mij ook niet bewerenquote:
I stand corrected.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet beweren![]()
HA, ik ben nog scherp na die kutcocktailsquote:
Gotta get me one of those.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA, ik ben nog scherp na die kutcocktails![]()
quote:
[/flauw]quote:
Sorry, fresh out. I do still have some pink Champagne thoughquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, fresh out. I do still have some pink Champagne though![]()
Post onder je eigen account.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:31 schreef melmidoc het volgende:
Get a motelroom!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |