Maar geen derby!quote:
NSquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
6.40 uur op gestaan, nog elemaal dronken, netjes de trein in, hoor je op Roosendaal dat je niet verder dan Gilze Rijen komt.
Maar weer omgedraaid...
Heb al red-bellquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef dndiek het volgende:
* dndiek schenkt koffie in voor zichzelf, iemand anders ook ?
He toen kwam ik thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
6.40 uur op gestaan, nog elemaal dronken, netjes de trein in, hoor je op Roosendaal dat je niet verder dan Gilze Rijen komt.
Maar weer omgedraaid...
WC om 9:00 schoongemaakt door FrankyMcGquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben al vanaf half 9 op!
Record!
WW papieren invullen rulez....... NOT~!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:48 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer op kantoor. De stream van de 3FM actie staat hier op de muur geprojecteerd
Leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi! Spelen we dit seizoen toch nog een keertje in de Euroborg (en kans op revanche).
Het mag dan wel druk wezen, je moet wel een beetje lol op de werkvloer hebbenquote:
beetje jammer voor jullie dat jullie meteen al zo snel gaan verliezen in het nieuwe huisquote:
Ik sla je nog wel even om je oren met deze als het zover isquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje jammer voor jullie dat jullie meteen al zo snel gaan verliezen in het nieuwe huis
ik noteer deze ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik sla je nog wel even om je oren met deze als het zover is
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Noca het volgende:
In de Euroborg wordt dat dus helemaal een makkie voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |