Maar geen derby!quote:
NSquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
6.40 uur op gestaan, nog elemaal dronken, netjes de trein in, hoor je op Roosendaal dat je niet verder dan Gilze Rijen komt.
Maar weer omgedraaid...
Heb al red-bellquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef dndiek het volgende:
* dndiek schenkt koffie in voor zichzelf, iemand anders ook ?
He toen kwam ik thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
6.40 uur op gestaan, nog elemaal dronken, netjes de trein in, hoor je op Roosendaal dat je niet verder dan Gilze Rijen komt.
Maar weer omgedraaid...
WC om 9:00 schoongemaakt door FrankyMcGquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben al vanaf half 9 op!
Record!
WW papieren invullen rulez....... NOT~!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:48 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer op kantoor. De stream van de 3FM actie staat hier op de muur geprojecteerd
Leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi! Spelen we dit seizoen toch nog een keertje in de Euroborg (en kans op revanche).
Het mag dan wel druk wezen, je moet wel een beetje lol op de werkvloer hebbenquote:
beetje jammer voor jullie dat jullie meteen al zo snel gaan verliezen in het nieuwe huisquote:
Ik sla je nog wel even om je oren met deze als het zover isquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje jammer voor jullie dat jullie meteen al zo snel gaan verliezen in het nieuwe huis
ik noteer deze ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik sla je nog wel even om je oren met deze als het zover is
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Noca het volgende:
In de Euroborg wordt dat dus helemaal een makkie voor ons.
Arme vingerquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef VoreG het volgende:
Vervolg in Voreg woont op kamer stories:
Ik wil de kaasschaaf hanteren, moet niezen en tjak dag vinger
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef VoreG het volgende:
Dat waren zeker die 100 euro die naast die gast lagen waar je "per ongeluk" tegen op liep en die toen ongemakkelijk viel.... ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef Superheld het volgende:
Gisteren voor het uitgaan 100 euro gevonden in de trein.![]()
Wil je me dood hebben?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prachtig...hopelijk woon je nog lang op jezelf !!
In de zin van: ik lag er al om kwart voor 12 uit, en het potje duurde tot 3 uur 's nachts?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef borisz het volgende:
risken ging zwaar klote
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat waren zeker die 100 euro die naast die gast lagen waar je "per ongeluk" tegen op liep en die toen ongemakkelijk viel.... ?
En terrecht!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:30 schreef Superheld het volgende:
Nee, ik heb hem gewoon bedreigd.
"Geef me je geld of ik gooi je t raam uit"![]()
eerste potje ging aardig maar de ronde was afgelopen na 75 omdat we pauze hadden en een kwartiertje begon de 2de rondequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In de zin van: ik lag er al om kwart voor 12 uit, en het potje duurde tot 3 uur 's nachts?
Met hoeveel mensen speelde jullie? Wat was de winnende opdracht?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef borisz het volgende:
nee in een half uurtje was het 2de potje al afelopen
nee lichtgewond is genoeg en dat je het maar vaak met ons mag delen natuurlijk !quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En terrecht!
Die mensen in rolstoel provoceren naar mijn mening veels te veel!
Ook al eens zelf proberen te koken, met een koksmes voorbereiden ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:18 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee lichtgewond is genoeg en dat je het maar vaak met ons mag delen natuurlijk !
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook al eens zelf proberen te koken, met een koksmes voorbereiden ofzo?
Ik moet nog foto's laten maken ervoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo ook maar gelijk even m'n ovjaarkaart ophalen...
Ik heb er nog een stuk of 5 liggen van deze zomer, had er toen gelijk heel veel gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik moet nog foto's laten maken ervoor
Heeft mijn vriendin gisteren gedaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik moet nog foto's laten maken ervoor
Balkenendequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga de Goed Nieuws show maken vanaf 14.00 - Nederlands elftal staat op 1
He, nog iemand die het op het allerlaatste moment doet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo ook maar gelijk even m'n ovjaarkaart ophalen...
27 december is de kerstdrukte voorbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:28 schreef zjroentje het volgende:
Er staat ook zo mooi op het afhaalbewijs, "kom in ieder geval voor 10 december ivm de kerstdrukte"
dit weekend vrij en dan ma/di/woe....dus kan er mee door !quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Lekker, vakantie.
Precies, tegen die tijd ga ik ook wel esquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
27 december is de kerstdrukte voorbij.
Moet dat op een openbaar forumquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Krijgen jullie allemaal een verlengde OV?
Nee, ik schijn er niet meer voor in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Krijgen jullie allemaal een verlengde OV?
Flauw zeg. En je had geen 4 jaar gestudeerd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik schijn er niet meer voor in aanmerking te komen.![]()
wat dacht je ervan van wat ze allemaal WEL zegt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
Ach Bluezz, wat jij allemaal niet zegt hier...
JIj hebt toch een rollatorpas?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik schijn er niet meer voor in aanmerking te komen.![]()
Is ook smerig, maar de onuitgesproken zinnen zijn pas oei oei oei.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat dacht je ervan van wat ze allemaal WEL zegt ?
die hoor ik nooit zo goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook smerig, maar de onuitgesproken zinnen zijn pas oei oei oei.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:41 schreef methodmich het volgende:
Ach Bluezz, wat jij allemaal niet zegt hier...
mooie triathlon !quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat naar de kapper, daarna nog even poolen en dan naar pokertoernooi
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
Is ook smerig, maar de onuitgesproken zinnen zijn pas oei oei oei.
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Superheld het volgende:
Zometeen maar ff een paar kerstcadeautjes halen
over 7 kwartieren zou ik je kunnen quoten !!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:09 schreef dndiek het volgende:
* dndiek komt fluitend het café binnengelopen en bestelt een pul bier
VAKANTIEtot en met woensdag
![]()
Update... Ik heb nog veel te doen dus ik ga snel weer naar mijn oudersquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef dndiek het volgende:
2 tentamens
PSV morgen
ondertussen nog wat werken
kerstcadeaus kopen
een nieuwe oufit aanschaffen voor de kerst
mijn OV ophalen
naar de kapper ---> na de kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |