quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dat wilde ik ook al roepen.quote:
Ehmm.. de heren waren jou voorzichtig aan het bashen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
maargoed waar waren we gebleven
We bashen haar niet, we bashen sjow.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. de heren waren jou voorzichtig aan het bashen?
Game on..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. de heren waren jouw vriend aan het fokken?
Game on..
Inderdaad, met tal heb ik alleen maar medelijden, en zelfs ergens wel bewondering, dat ze zichzelf opoffert om zo'n jongen zich goed te laten voelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
We bashen haar niet, we bashen sjow.
Oh oh.. sorry.. foutje..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
We bashen haar niet, we bashen sjow.
quote:
Het is toch frappant dat iemand met het syndroom van down toch een vriendin kan krijgen die meer kan doen dan kwijlen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Inderdaad, met tal heb ik alleen maar medelijden, en zelfs ergens wel bewondering, dat ze zichzelf opoffert om zo'n jongen zich goed te laten voelen.
Zie ook mijn uitspraak in de sig van betreffende dame in kwestie....quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is toch frappant dat iemand met het syndroom van down toch een vriendin kan krijgen die meer kan doen dan kwijlen.
Het viel me op, meer niet.
Ach Martijn heeft toch ook wel eens een vriendinnetje gehad?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is toch frappant dat iemand met het syndroom van down toch een vriendin kan krijgen die meer kan doen dan kwijlen.
Die dus net weg gehaald is.... iig iets over metrosexuelen met lekkere wijven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zie ook mijn uitspraak in de sig van betreffende dame in kwestie....
wat is weggehaaldquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die dus net weg gehaald is.... iig iets over metrosexuelen met lekkere wijven.
Je gaat wel lekker he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet zo'n kunst aangezien ik niet het syndroom heb waar jij wel last van hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach Martijn heeft toch ook wel eens een vriendinnetje gehad?
Je eigen frustratie uitten op een ander is een zonde.quote:
doe eens gewoon tegen ons janetquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet zo'n kunst aangezien ik niet het syndroom heb waar jij wel last van hebt.
Ik ben mij volledig bewust van de syndromen die ik heb..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet zo'n kunst aangezien ik niet het syndroom heb waar jij wel last van hebt.
Ja, dat kon ze verwachten tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doe eens gewoon tegen ons janet
Ach.. omdat ik 'speciaal' ben hoef ik nog geen aparte behandeling te krijgen hoor..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doe eens gewoon tegen ons janet
Gelukkig dat je je volledig bewust ben daarvan. Dan hoef ik je post verder ook niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben mij volledig bewust van de syndromen die ik heb..
Dat jij nog in de ontkenningsfase zit kan ik ook niks aan doen..
Alsof je dat ooit wel gedaan hebt..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gelukkig dat je je volledig bewust ben daarvan. Dan hoef ik je post verder ook niet serieus te nemen.
Dat is waar, vooral omdat ik al op de hoogte was van je psychische situatie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit wel gedaan hebt..
Waar zullen we het dan over hebben?quote:
Ja jij begon op msn te zeiken dat ik het niet over dat stuk zwakbegaafd kankergezwel van je mocht hebben.quote:
Pino?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja jij begon op msn te zeiken dat ik het niet over dat stuk zwakbegaafd kankergezwel van je mocht hebben.
Martijn, je wordt steeds minder leuk.. probeer weer eens normaal te doen..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja jij begon op msn te zeiken dat ik het niet over dat stuk zwakbegaafd kankergezwel van je mocht hebben.
ja pffft is dat niet onderhand erg afgezaagd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok ok ok.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Martijn, je wordt steeds minder leuk.. probeer weer eens normaal te doen..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar zullen we het dan over hebben?
En we weten onderhand allemaal dat jij eens goed genomen moet worden, en dan bedoel ik niet de intercity naar alkmaar.
Ik ga vanacht de hele nacht doorwerken om een project af te krijgen.. dan ga ik morgen al die kutstudenten uitlachen die naar huis gaan voor de kerst..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok ok ok.
Wie gaat wat doen morgen?
School om 2 uur.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok ok ok.
Werken van 13:00 tot 21:00 en daarna cabaret en daarna bierenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok ok ok.
Cabaret?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Werken van 13:00 tot 21:00 en daarna cabaret en daarna bieren
in mn jasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Zuipen, werken van 18 tot laat (kerstcircus) en vroeg m'n nest in, zaterdag weer werken van 11 tot 18 (pont)en vroeg m'n nest in, zondag werken om 10 uur tot smiddags (kerst) geloof ik, en maandag werken van 14 tot 19.30(pont) en de rest van de week t/m 1 januari ook werken bij kerstcircus.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
in mn jasIk moest zowaar glimlachen om die flauwe opmerking..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Jaaa! We gaan gewoon met de meeting in de Mick O'Connels zitten. Een iersche pub!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Irish pub. Guiness bier. Snatchin Jenny live. Vodka cola. Een blow en een meet met een coole gast. [14.gif]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
in mn jasOk, dat was niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest zowaar glimlachen om die flauwe opmerking..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |