Dit heb ik een aantal topics geleden ook al gezegt, maar dit werd gecounterd met: NWO.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef RonaldV het volgende:
Waar jullie allemaal aan voorbij blijven gaan is de Koude Oorlog. Als de maanreizen een grote grap in een studio waren zouden de Sovjet-Russen ONMIDDELLIJK moord en brand hebben geroepen. Een mooiere publiciteitscoup zouden ze nooit hebben gehad. De Amerikanen, die staan voor openheid en eerlijkheid bedonderen de wereld, en de Sovjets -die qua apparatuur eerste rang zaten- zouden dat feit voorbij laten lopen?
In plaats daarvan niets dan stilte vanuit Moskou: de Sovjets hadden verloren, en ze wisten het maar al te goed.
Leven die nog op Fok! dan he??quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dit heb ik een aantal topics geleden ook al gezegt, maar dit werd gecounterd met: NWO.
Dus dat de russen ook in het complot zaten.
(Ken je ParAlien en M.Alta nog?)
zucht.
Hé grapjas, lees je eigen linkjes es door. De ene begint al metquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef dodeca het volgende:
.......
Je doet hier hetzelfde spelletje als in het zer-point-device topic: je trekt links aan die je volgens mij zelf niet eens begrijpt of doorleest. Komt niet bijster snugger over.quote:A word of caution before reading this: I am no particle physicist, nor statistician. Do not use this as an authoritative source.
Ik geloof het niet, maar de topics herhalen zich wel.quote:
Niet dat het veel uithaalt, maar de schrijver is pro-moon landingquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hé grapjas, lees je eigen linkjes es door. De ene begint al met
[..]
Je doet hier hetzelfde spelletje als in het zer-point-device topic: je trekt links aan die je volgens mij zelf niet eens begrijpt of doorleest. Komt niet bijster snugger over.
Daar komen al die links vandaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_moon_landing_hoax_accusations
ik mis die nog!
verderQuarks
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef dodeca het volgende:
Iets over de maan stenen als bewijs dat ze erzijn geweest:
If a fragment of rock can reach us from Mars (about 50 million miles away) then surely a piece of Moon rock could easily cover the 250,000 miles to Earth. We have also been able to send unmanned probes to the Moon for the best part of the last 40 years. So getting hold of a Moon rock is not a significant problem. It certainly does not constitute proof that man ever went there.
Dan over die links die jullie maar blijven geven over het feit dat de apollo vluchten precies zijn uitgevoerd zodat de kans op zonneflares minimaal is het volgende:
In addition to the normal radiation of space, at the time Apollos 11 and 12 went out there was extreme danger of solar flares. Every 11.2 years the sun's activity increases, but within this larger cycle the exact timing of solar flare events is almost impossible to predict. The astronauts on both missions would have been risking exposure to up to two seiverts of radiation - enough to severely damage internal organs and probably kill them within a couple of years.
During July 1969, the time of the Apollo 11 flight, there were a total of 489 solar flare emissions. Dancing between the raindrops indeed.
Dus al die sites die dat beweren gaan voor mij de schop op.(wikipedia & clavius)
Verder heeft iemand iets proberen uit te rekenen op de kans dat enz,enz over de heersende radiatie: http://www.cru.uea.ac.uk/~mikes/moon/flare.htm
Zullen we er maar weer een linkje tegen aan gooien dan?: http://www.cru.uea.ac.uk/~mikes/moon/
Van je eigen link...quote:This can be summarized as around a 3% chance of exceeding 100 rem (1 sievert) and a 1% chance of exceeding 1,000 rem (10 Sv).
quote:leuk geprobeert,maar ik zeg nog eens houd de moed erin!!!!
Het is wel een geslaagde parodie op de site's die de maanlandingquote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef foktastic het volgende:
http://www.apriori.net/paz/hummers/moonlanding/moonlanding.html
http://www.smaug.org.uk/apollohoax/
jullie mening?
kunnen we weer naar die hoax kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef -CRASH- het volgende:
Raad eens wat op tv is...
In verband met het 50 jarige bestaan van de duitse tv (WDR)...
schijnbaar de hele nacht
De maanlanding van apollo 11
en de landing van de luna 15
Hoax in je onderbroekquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
kunnen we weer naar die hoax kijken![]()
De gedachten erachter is, omdat we maar 1 maal op de maan zijn geland.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Arsenal het volgende:
waarom zouden ze dit uberhaubt in scene hebben gezet ?.....
een raket live met publiek er bij de ruimte inschieten.....
En weer live op tv landen.........
wat zou daar in hemelsnaam het nut van moeten zijn,
Levert toch geen bal op ?....
waarom zou die ene vlucht nep moeten zijn...
en die vele anderen daarna echt ?
Het is één groot complot, daar hadden ze het vanmorgen bij de bushalte nog over..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
De gedachten erachter is, omdat we maar 1 maal op de maan zijn geland.
1 keer.. daarna nooit meer, wat natuurlijk op zichzelf als vreemd is.
Maargoed, de maanlanding is sowieso al weer een vreemd iets. Of het nou wel of niet echt is gebeurt, er is sowieso iets wat ze niet vertellen daar.
Maar daarover, kan je de eerder geposte links lezen.
6 maalquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
De gedachten erachter is, omdat we maar 1 maal op de maan zijn geland.
1 keer.. daarna nooit meer, wat natuurlijk op zichzelf als vreemd is.
idd, zeer waarheidsgetrouwquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
De mensen van deze site geloven ook niet in een fake landing, maar wel dat er een alien-base is daar.
dit is overigens de home-page van deze boeiende site.
Net zoals in Capricorn One?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:29 schreef rashudo het volgende:
Stanley Kubrick is al op de maan geweest, hoe heeft hij anders die prachtige beelden kunnen filmen in Space Odyssey?
preciesquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
6 maal
Apollo 11,12,14,15,16, en 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |