ach.. beter dan niet tegen drank kunnen en in bed of tegen hekjes pisen...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft gegeten ennuh... gegeten. Nog meer...![]()
Oja en chagerijnig geweest als er geen eten was.
Inderdaad. Ik twijfelde of ik moest gaan stemmen en gelijk 3 seconden na het filmpje gaan de lijnen dichtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
waarom gaan de lijnen dicht DIRECT NA het filmpje van Roel
Dan hebben we toch geen tijd om te stemmen
Ga ik gezellig met je mee. Gaan we samen bij haar uithuilenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:10 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook
Ik ga haar opzoeken en uithuilen
Dat heb ik niet verdiend.![]()
Die stompt Brenda uit frustratie helemaal in elkaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Bartoli het volgende:
Ik wil die kop van Joost zien als die met niks naar huis gaat
Niks Roel, Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Go Roel
Is niet eerlijk, de lijnen waren direct gesloten na het filmpje van Roel
[afbeelding]
Gun 't Joost dan ook net een heel klein tikkie meer als Roel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. beter dan niet tegen drank kunnen en in bed of tegen hekjes pisen...
You're evilquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
Ik heb net 100 keer Rob ge-smst naar 1010... kijken wat ze daarmee gaan doen!!
De mol vindt niet erg hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
Da's idd niet eerlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Go Roel
Is niet eerlijk, de lijnen waren direct gesloten na het filmpje van Roel
[afbeelding]
Ik 1 maal Hummiequote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
Ik een groot tikkiequote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gun 't Joost dan ook net een heel klein tikkie meer als Roel.
Jeannette. Zeker sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef teamlead het volgende:
zeg.. wie heeft bb4 ook alweer gewonnen
Was jij dat!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
Probleem heb ik ook altijd... ik ken alleen Bart nog...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef teamlead het volgende:
Hummie had al gezien dat Roel uitliep op Joost. Ze wilde het verschil niet pijnlijker maken!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft er niks aan gehad. De lijnen gingen gelijk dicht. Lekker eerlijk weer dit
Mag wel duidelijk zijn dat Joost, het teddybeertje van Hummie wint
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
De mol vindt niet erg hoor.
Al sms je bridget.
Jeanette, zo'n nietszeggend meisje.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef teamlead het volgende:
ik twijfelde even of zij nu 3 of 4 gewonnen hadquote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jeannette. Zeker sarcastisch bedoeld![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:13 schreef bunnyma het volgende:
Ze hopen nu dat ze het voorstel krijgen om de pot te delen.
Mooi niet......
Dat is idd een optie. Laat dat waar zijn aub aub aub aub aub.... (ik mis een bid-smiley hier)quote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
Hummie had al gezien dat Roel uitliep op Joost. Ze wilde het verschil niet pijnlijker maken!![]()
Uit Emmeloordquote:Op donderdag 22 december 2005 22:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jeanette, zo'n nietszeggend meisje.
Dan word het een grote huil clubquote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga ik gezellig met je mee. Gaan we samen bij haar uithuilen![]()
Pakken we gelijk een bak koffie bij Beertje de zit toch al in DenHaag![]()
Ik wil ook Ingrid troostenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan word het een grote huil club![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
nee Roel moet gewoon vertrekken met niks
![]()
Hij heeft toch al geld van de rookopdracht meer verdient hij echt niet![]()
![]()
Joost
![]()
![]()
Ik wou wat posten, maar het begint weer, tot zo!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
nee Roel moet gewoon vertrekken met niks
![]()
Hij heeft toch al geld van de rookopdracht meer verdient hij echt niet![]()
![]()
Joost
![]()
![]()
Wij zoeken troost, niet Ingquote:
ja maar lieverd... jullie mag ik niet op die manieer troostenquote:
Gezellig met z'n allen potje janken. Dat is pas echt gesellugggquote:Op donderdag 22 december 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan word het een grote huil club![]()
neem een biertje, knap je van opquote:
Jou wil ik ook wel troosten, maar dat vind mannetjesbeer vast geen goed planquote:
Bon bon blok erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen potje janken. Dat is pas echt geselluggg![]()
Maar hij heeft hele leuke ouders, dus dat scheelt weerquote:
het lijkt adje welquote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef White_Pearl het volgende:
Die Joost die denkt wat gebeurd er nou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk het positief, hij mag wl als laaatse het huis verlaten. Dat wilde ie zo graagquote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Roel krijgt helemaaaaal geen exit?
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jou wil ik ook wel troosten, maar dat vind mannetjesbeer vast geen goed plan
Nee maar ik ruik je wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:21 schreef teamlead het volgende:
"je hebt zweet onder je oksels, hoor je mij"
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
neem een biertje, knap je van op
JOSTIFLIP!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef teamlead het volgende:
JOSTI JOSTI JOSTI JOOST, JOSTI JOOST, JOSTI JOOOHOOHOOST
Maar vooral:Roel heeft verloren
quote:
voor meer dan 2 ton zou ik dat ook doen hoorquote:
leuk hoor, hummie heeft haar sms kanon ingezetquote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef ART het volgende:
Sneu voor Roel hoe die ook op het laatst nog gefucked wordt met zo spannend moeten wachten.
Hij is heel BB5 gepakt.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef ART het volgende:
Echt een kutstreek wat ze nu met Roel doen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef ART het volgende:
Echt een kutstreek wat ze nu met Roel doen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bekijk het positief, hij mag wl als laaatse het huis verlaten. Dat wilde ie zo graag![]()
en niet verdiend...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Arme Roel, vind dit wel erg zuur...
Roel wordt al 4 mnd regelmatig genaaid door Talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Zw0rld het volgende:
Roel wordt genaaid door Talpa.
Inderdaad, beetje kutmoment om de harde BB uit te gaan hangen. Ik was helemaal geen fan van Roel, maar dit is zinloos lomp.quote:
niet leuk....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Bartoli het volgende:
anti climax
Ach misschien krijg hij ooknog de laatste Roloquote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bekijk het positief, hij mag wl als laaatse het huis verlaten. Dat wilde ie zo graag![]()
Regelmatig? Continu.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel wordt al 4 mnd regelmatig genaaid door Talpa
Zou Dido hem nog willen danquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef teamlead het volgende:
Dit is wel een beetje bizar einde idd...... Maar ach.. hij heeft 10.000 en dido...
We worden allemaal genaaid door Talpa!!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef Zw0rld het volgende:
Roel wordt genaaid door Talpa.
iig tot die 10.000 op isquote:
helemaal met je eens, echt een kutstreek ditquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje kutmoment om de harde BB uit te gaan hangen. Ik was helemaal geen fan van Roel, maar dit is zinloos lomp.
Hummie.
Echt heel slecht. Talpa krijgt vanavond wat hatemailsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:30 schreef Bartoli het volgende:
jezus laten ze dat met dido en zijn familie ook al niet zien, Kut Talpa
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
BEW weer
Was spannend... Joost was te verwachten, al had ik het Roel ook wel gegund.
Mooie caps sjet en Muerte![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Mijn streams, wat doe je
vondt het ook wel beetje een t*ring streek om hem daar zo moederziels alleen te laten zitten.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef Zw0rld het volgende:
Hummie van de Tonnekreek.
Wat haat ik dat wijf zeg.
Roel zo naaien....
Waar moet die email heen?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:33 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Echt heel slecht. Talpa krijgt vanavond wat hatemails
Dat was wel zo'n kutstreekquote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
Oh dat hoofd van Roel
Tuurlijk niet. Hij heeft nu weer concurrentie van de buitenwereld + hij heeft geen geld. Dido is al pleitte.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
Oh dat hoofd van Roel
Neem je verlies als een man zeiksnor,als ik het er 1 gun dat Roel afgaat is jou.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Manu82 het volgende:
wat een stelletje kut amateurs, en elke debiel die voor Joost heeft gestemd is echt geen streamvolger. En ik kan er niet over uit hoe er met Roel en Ingrid is omgegaan door Lieske en Talpa. Ing heb ik al gezegd, maar wat ze met Roel doen vind ik echt zo belachelijk en mensonwaardig bijna...........
Nee hoor, ook Joost. En ook met 2 procent verschil. Niet zo naïef wezenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:35 schreef frizti het volgende:
Mummie en talpa hebben hun gedoodverfde winnaar.
Als de lijnen nog 5 min langer open waren geweest had Roel gewonnen.
Gelukkig dat ze dicht gingen, dan,quote:Op donderdag 22 december 2005 22:35 schreef frizti het volgende:
Mummie en talpa hebben hun gedoodverfde winnaar.
Als de lijnen nog 5 min langer open waren geweest had Roel gewonnen.
Maar dit verdiende hij niet hoor, om te denken dat hij als laatste overbleef en DUS gewonnen had.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Roel lekker in de zeik genomen!
Maarja... hij nam het met de bewoners (de dames) ook niet zo nauw...
lol... commentaar overbodig.....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Neem je verlies als een man zeiksnor,als ik het er 1 gun dat Roel afgaat is jou.
Ja dat was wel wat geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef farceman het volgende:
Echt schandalig dit, had op zijn minst Dido naar binnen gestuurd
Gelukkig is hij dan optijd geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
BB5 was al helemaal mislukt en mety dit einde helemaal
belachelijke aktie
Roel was als de lijn nog even open was geweest de winnaar geworden
Daar heb je gelijk aan meid, Joost is te terechte winnaarquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit verdiende hij niet hoor, om te denken dat hij als laatste overbleef en DUS gewonnen had.
Hai White Pearl![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef farceman het volgende:
Echt schandalig dit, had op zijn minst Dido naar binnen gestuurd
Ja misschien eerst Roel naar de studio en daarna Joost... ik denk dat Roel nog wel geestelijk last krijgt....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Dat zei ik ook al, melke.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig is hij dan optijd gesloten
Het enige wat BB nog redt, is dat Roel niet heeft gewonnen. Het Boek der Mannenregeltjes kan dicht. Godezijdankquote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
belachelijke aktie
Zo dat ben ik kwijt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
<grote knip>
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig is hij dan optijd gesloten
Jij hebt het doorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Hahaha, fantastisch gewoon en kicken dat zowel Ingrid en Joost met geld naar huis gaan en dat Roel en Lieske niks krijgen.![]()
Wat denken jullie, gaat de relatie tussen Roel en Dido standhouden nu hij haar weinig te bieden heeft? Wat een manier van afgeschreven worden zeg, de afgang van Roel. Voor minder dan 75.000 euro wilde hij het huis niet uit![]()
En Lieske, die heeft helemaal noppes![]()
. Dat word waarschijnlijk naakt poseren om wat bij te verdienen.
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een kut einde voor Roel... ik had die jongen ook een warm welkom gegund in die studio... dan maar geen winnaar... dit is niks.
Ach man, stel je niet zo aan. Ik vond het juist wel een stijlvol eind, geheel passend bij de persoon Roel. Zo behandelt hij zelf ook mensen, was misschien wel een wijze les voor 'm.quote:
Dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja precies. Maar vind wel dat Dido hem het nieuws had mogen gaan brengen ipv Ruud
Ach, sluit keurig aan bij de manier waarop wij allemaal de afgelopen weken met de bewoners zijn omgegaan, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:32 schreef Arliator het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit heeft Roel niet verdiend zo'n exit:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB Wat slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen Roelfan, maar dit verdient hij niet:(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en zo is het net of BB Roel meer de prijs gunde dan Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef riri het volgende:
belachelijke aktie
Lieske had geen tranen in haar ogen staan bij haar exit. Die was alleen maar blij. Dat kon je van Roel niet zeggen. Joost geeft hem die 50.000 euro nog wel voor die opdrachtquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Hahaha, fantastisch gewoon en kicken dat zowel Ingrid en Joost met geld naar huis gaan en dat Roel en Lieske niks krijgen.![]()
Wat denken jullie, gaat de relatie tussen Roel en Dido standhouden nu hij haar weinig te bieden heeft? Wat een manier van afgeschreven worden zeg, de afgang van Roel. Voor minder dan 75.000 euro wilde hij het huis niet uitNu gaat hij met een fooi van 10.000 naar huis.
![]()
En Lieske, die heeft helemaal noppes![]()
. Dat word waarschijnlijk naakt poseren om wat bij te verdienen.
Merry Christmas
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach man, stel je niet zo aan. Ik vond het juist wel een stijlvol eind, geheel passend bij de persoon Roel. Zo behandelt hij zelf ook mensen, was misschien wel een wijze les voor 'm.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef bunnyma het volgende:
Ik miste in het filmpje van Roel:
Bank liggen......bank liggen.....bed liggen......enz.
Joost is een geldwolf en als hij die aanstalten al zou maken dan steekt die Brenda er wel een stokje voorquote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef melke het volgende:
[..]
Lieske had geen tranen in haar ogen staan bij haar exit. Die was alleen maar blij. Dat kon je van Roel niet zeggen. Joost geeft hem die 50.000 euro nog wel voor die opdracht
ach krijg jij toch ongezien de tyfus en ga onder de grond liggen. Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad voor je mening maar rot nu toch aub snel opquote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach man, stel je niet zo aan. Ik vond het juist wel een stijlvol eind, geheel passend bij de persoon Roel. Zo behandelt hij zelf ook mensen, was misschien wel een wijze les voor 'm.
Iddquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Frances het volgende:
Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en zo is het net of BB Roel meer de prijs gunde dan Joost.![]()
Joost stond al een uur voor, maar BB bleef maar melken en afwachten...![]()
Gelukkig had het geen nut en heeft de echte winnaar gewonnen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |