Leuke loting.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Houniet het volgende:
AZ-MVV
Heerenveen-Ajax
Groningen-PSV
Helmond Sport-Roda
Zullen we aan Groningen vragen of ze willen ruilen? heb je er meteen 2 mooie bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tvduijn het volgende:
inderdaad, buiten dat ajax kut geloot heeft is er ook geen andere mooie wedstrijd bij zoals MVV - Roda ofzo
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef Nashje het volgende:
Smeekes de teringdebiel.
Leuke loting. Groningen wint sowieso van psv en MVV verrast in alkmaar.
Siert hem? Ik vind het diep triest! Je hebt een kans om te scoren en gaat vervolgens vrijwillig liggen om je tegenstander te naaien. Ontzettend zielig zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)
Hij heeft al een paar weken meegetraind.. Zullen hem wel rustig willen brengen denk ik.. Eerst ff laten ruiken aan t grote werkquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom traint Boerrigter nog niet mee met Ajax? Hij is sowieso het grootste talent op de vleugels bij Ajax, dus ik begrijp er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |