Je begrijpt me niet. Ik ging in op je stellingen. Omdat ik het daar niet mee eens ben. Voor de rest ben je een prima vent hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nouja als je even terug leest zie je wel wat voor hiphop ik luisteren en hoef je me daar in iedergeval al niet meer op af te zeiken meneer "ik luister naar hiphop, maar ik geef wel commentaar op mensen die hier hiphop een beetje proberen te verdedigen".
Haha. Wat is dat nu weer voor een belachelijk statement. Maar goed dan heb ik een aantal vragen voor je:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef kamagurka het volgende:
Dat vrijwel alle gangs 24/7 naar die domme hiphop luisteren maakt verder niet uit zeker?
okéééquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik ging in op je stellingen. Omdat ik het daar niet mee eens ben. Voor de rest ben je een prima vent hoor.![]()
Arguing on the internet is like winning the paralympics, you will never win.![]()
Dus ik zeg niets meer![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Haha. Wat is dat nu weer voor een belachelijk statement. Maar goed dan heb ik een aantal vragen voor je:
- Maak je zelf deel uit van een gang, of heb je er deel van uitgemaakt?
- Ken je mensen die ook deel uit hebben gemaakt van een gang?
- Kun je eens een paar namen noemen van gangs?
- Kun je zeggen naar welke hiphop artiesten deze gang members luisterde?
"Oud" en "crunck" twee woorden die niet samen gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Devlinsect het volgende:
Niets mis met hiphop. Ik luister meer naar het oudere 'crunk' werk.
Haha, inderdaad. Hij ziet eruit alsof ie wat chromosomen mistquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Haha. Ik zou het woord kneus niet in de mond nemen wanneer ik je foto bekijk. Overigens wel ontopic blijven he. Zoals Devlinsect al zegt: "we zijn hier om hiphop te bashen".![]()
Crunk is Lil' Jon bagger.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niets mis met hiphop. Ik luister meer naar het oudere 'crunk' werk.
Kneusjes die denken dat ze 50Cent zijn/ wigger / wankster / whatever, dat is erg.
Doe niet zo debiel, je maakt jezelf nu echt onsterfelijk belachelijk vanillaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Haha. Wat is dat nu weer voor een belachelijk statement. Maar goed dan heb ik een aantal vragen voor je:
- Maak je zelf deel uit van een gang, of heb je er deel van uitgemaakt?
- Ken je mensen die ook deel uit hebben gemaakt van een gang?
- Kun je eens een paar namen noemen van gangs?
- Kun je zeggen naar welke hiphop artiesten deze gang members luisterde?
In films worden mensen door een kogel achter uit geslagen. Iets wat ook niet helemaal realistisch is, nietwaar? CNN, laat eens een artikel of filmfragment zien waarin men expliciet zegt "gangmembers, luisteren naar hiphop".quote:Doe niet zo debiel, je maakt jezelf nu echt onsterfelijk belachelijk vanilla
[quote]
Maar jij geeft geen antwoord op mijn vragen.
[quote]
Een beetje filmkennis en regelmatige portie CNN leert je echt wel dat gangs níet naar justin timberlake luisteren
Ik kijk ook wel eens naar "The Matrix".quote:zeker allemaal gebaseerd op fantasieverhaaltjes?
Ja, dat weten we. Waarom was je er ook al weer gaan wonen? Oh ja, omdat al het negatieve in je dagboek op te schrijven.quote:Verder heb ik een jaar in de vs gewoond
In welke achterbuurt ben je allemaal geweest? Persoonlijk, niet van horen zeggen.quote:en ja... ook daar hoor je in de achterbuurten alleen maar hiphop.
Dat zeg ik niet, maar dat die muziek er in de states in ieder geval altijd mee wordt geassocieerd is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:
maar die 'gangs' zijn dus zo agressief omdat ze naar hip hop luisteren?
En die geloof je ook zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:33 schreef -Angel- het volgende:
Ik kijk ook wel eens naar "The Matrix".
Harlem, New Jersey, Brooklyn, New Orleans noordelijk deel.quote:Ja, dat weten we. Waarom was je er ook al weer gaan wonen? Oh ja, omdat al het negatieve in je dagboek op te schrijven.
[..]
In welke achterbuurt ben je allemaal geweest? Persoonlijk, niet van horen zeggen.
euh ja dat klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat die muziek er in de states in ieder geval altijd mee wordt geassocieerd is wel duidelijk.
Die associatie is vaak al genoeg om de muziek in een verdacht daglicht te stellen voor de meeste mensen.
maar denk je dat die kids door de muziek agressief worden of door het imago wat die gangsterrappers om zich heen hebben en de omgeving waarin ze leven?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat die muziek er in de states in ieder geval altijd mee wordt geassocieerd is wel duidelijk.
Die associatie is vaak al genoeg om de muziek in een verdacht daglicht te stellen voor de meeste mensen.
Naast dat je zojuist een gehele staat een achterbuurt hebt genoemd, hoe lang ben je daadwerkelijk verbleven in deze achterbuurten?quote:Harlem, New Jersey, Brooklyn, New Orleans noordelijk deel.
Ik zeg dat er achterbuurten bestaan, ik zeg dat in die achterbuurten geluisterd wordt naar hiphop. Ik zeg echter ook het gangster zijn en hiphop is een link die er niet zo stellig is als jij beweerd. Hiphop is geen oorzaak voor gang violence. Of voor uitgaansgeweld zoals hier sommige beweren.quote:En nu? Ga je nu vertellen dat die buurten niet bestaan? Of dat de hele gansta-hiphop maar een verzinsel van blanken is? Of neem je de rode pil?
hahahaha is dit even lachen zeg, mag ik ff pinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En die geloof je ook zeker
Mijn god, wat ben jij ver van de wereld man
[..]
Harlem, New Jersey, Brooklyn, New Orleans noordelijk deel.
En nu? Ga je nu vertellen dat die buurten niet bestaan? Of dat de hele gansta-hiphop maar een verzinsel van blanken is? Of neem je de rode pil?
Nee, dat heeft geen fuck met hiphop te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef classpc het volgende:
Dit is waar we het over hebben?
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent toch ook niet één van die mensen die hiphop leven?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:39 schreef cosmick het volgende:
Wat wel? Die mensen hoef je het niet uit te leggen.
Eh.. hoe leef je hiphop?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet één van die mensen die hiphop leven?![]()
Geen idee, er zijn echter mensen die het leven. Dat zeggen ze tenminste zelf, ik lach ze daarna uit.quote:Eh.. hoe leef je hiphop?
Love you tooquote:En Angel; ik weet dat het geen zin heeft; maar val ontiegelijk dood, domme flikker dat je er bent.
Staat er nou "SWA" op z'n borst?quote:
Word Word.. Hands down, No question. Dat is die ECHTE Golden-era Hiphop..DOOP. shit...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
oude hip hop ( jaren 80/90 ) is wel chil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |