slechter kan ook niet hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef -Angel- het volgende:
Zelfs de grootste haters moeten toegeven dat zijn flow steeds beter wordt.
nee laat ik dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Valt wel mee. Luisterd naar "Red Bandana".
The old-school hiphop, bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
oude hip hop ( jaren 80/90 ) is wel chil
Beetje respect voor de nederHopper..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de meest trieste rapper ter wereld
ik heb geen respect voor mensen die hip hop verneuken met hun kutraps.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef space-kees het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nederHopper..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben momenteel een album van Big Daddy Kane aan het beluisteren, die gast is cool.
Long live the Kane is een vette cd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben momenteel een album van Big Daddy Kane aan het beluisteren, die gast is cool.
Luister een keertje goed naar ze raps..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb geen respect voor mensen die hip hop verneuken met hun kutraps.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef space-kees het volgende:
[..]
Luister een keertje goed naar ze raps..
en dan wil je commentaar geven op Space-kees terwijl je opgezwolle goed vindt?? damn jij komt echt uit een kindersuprise zetten hè!!
Dat is waar.. maar ik vind zijn raps wel ok.. en hij heeft t inzich om er een nummertje van te maken.. en het is idd geen straat rapper!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef -Angel- het volgende:
Space-kees op zich klinkt het nog niet onaardig. Het is alleen duidelijk dat hiphop spackees geen ene bal interreseerd. "Iedereen kan rappen." Waar luister je zelf naar? "Ehm, ja, ja, ehm, ik luister wel eens naar hoe heet hij ook al weer? Ehmmmmm. Oh ja, 50 Cent, dat is wel aardig, ja, dat luister ik wel eens."
Wat versta je onder maken? Ik denk namelijk dat hij alleen maar de tekst rapt, en verder nergens voor verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef space-kees het volgende:
en hij heeft t inzich om er een nummertje van te maken
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat versta je onder maken? Ik denk namelijk dat hij alleen maar de tekst opratelt, en verder nergens voor verantwoordelijk is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:
kijk zo hoor ik het graagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef Jajong het volgende:
Jongens, Immortal Technique please.
leuk, maar ook niet super.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:07 schreef Jajong het volgende:
Jongens, Immortal Technique please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |