Ik weet niet eens of ik nog irc op de pc heb staanquote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef bemeall het volgende:
Stiekem nog even spammen voor de chat:
irc.lichtsnel.nl
#gielbeelen
D'r is ook een webversie: http://lichtsnel.nl/congo/quote:Op donderdag 22 december 2005 16:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik nog irc op de pc heb staan
jij typt snellerquote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
414552
Jammer dat hij 's nachts zijn beste programma's maakt (of ligt dat dan aan mijn toestand dat dat maar zo lijkt)quote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Zet mij ook maar bij Gerard fan. Zeker na vannacht waarin ik hem geweldig vond.
iedereen is sneller dan ik..quote:
Nee is gewoon zo. 's Nachts hebben ze gewoon meer de ruimte, en een ander luisterpubliekquote:Op donderdag 22 december 2005 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jammer dat hij 's nachts zijn beste programma's maakt (of ligt dat dan aan mijn toestand dat dat maar zo lijkt)
Quotje uit deel1:quote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef dvdfreak het volgende:
Heeft iemand ene link met live cam?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Als je problemen hebt met de videostream kan je ook eens één van de volgende servers proberen:
Streamgate (standaard): http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=1&a=.asx
XS4ALL: http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=01&x=.asx
@Home: mms://media.essentkabel.com/streamgate1
Versatel: http://streams.versatel.nl/streamgate1
Planet: mms://195.121.244.200/streamgate1
BIT: mms://guale.bit.nl/streamgate1
Wanadoo: mms://194.134.50.120/streamgate1
Vooral met de servers van XS4ALL en Versatel heb ik goede ervaringen, maar ook de anderen werken best aardig, zelfs als je niet op hun netwerk zit.
geweldig, dat vermoeden ik wel vanochtend met die ¤5000, van de VARA en 10.000quote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
414.552,-
Tot vrijdag(middag) is toch de laatste dag, net als vorig jaar? Of gaan ze nog tot zaterdag door?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:02 schreef miss_bleu het volgende:
vrijdag en zaterdag zijn er veel mensen vrij. Misschien dat er ook meer daar bij het huis in de bus gestort word dan de afgelopen dagen
Hert feit dat deze topic van 3fm nu wel beter loopt als de afgl. dagen zegt al iets over dequote:Op donderdag 22 december 2005 17:01 schreef RubberenRobbie het volgende:
Als ik het zo even in de grote lijnen zie, is de dagopbrengst 30-60% meer dan de dag ervoor
Het belooft wat voor de laatste twee dagen!
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef bloempjuh het volgende:
Ik had een tv-smsje gestuurd, maar heb 'm niet gezien. Iemand wel?
gelukkig eens een andere dan al het grijsgedraaide werk van ze !quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig eens een andere dan al het grijsgedraaide werk van ze !
dat is het leuke natuurlijk: er wordt zoveel aangevraagd dat de dj's zelf kunnen selecteren wat ze draaien. De overbekende nummers worden volgende week wel tijdens de request top zoveel gedraaidquote:Op donderdag 22 december 2005 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een zeer prettige afwisseling.
het regentquote:
zat ook net aan hem te denken.... Gerards voorganger bij Arbeidsvitaminen...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
New Radicals
doet toch altijd weer denken aan Wim Rigter. was een van z'n favoriete nummers
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef Duder het volgende:
Zag ik nou net een sms met iets van fokforum erin?
We zijn al dagen aan het sturenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Fatality het volgende:
Stuur TV en je nickname + steunt namens FokForum 3FM naar 3333
Noteren welke user het meest op TV te zien is! [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
zat ook net aan hem te denken.... Gerards voorganger bij Arbeidsvitaminen...
En dik terrecht ookquote:
ik heb ze dat nog niet horen doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, als je 6 dagen niet mag eten, in een glazen huis zit, en uitzicht hebt op een gebakkraamquote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom de dj's steeds die gebakkraam zitten af te kraken wat heeft die kerel misdaan?
Volgens mij zijn ze maandag naar de gast toegegaan, om te vragen of hij de opbrengst van elke tiende verkochte oliebol aan Congo wilde geven. Dat wilde hij niet, dus daarom doen ze zo smerig tegen hemquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ze dat nog niet horen doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, als je 6 dagen niet mag eten, in een glazen huis zit, en uitzicht hebt op een gebakkraam
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hm. Giel is aan de beurt. De radio kan dus weer uit aan.
Dikke klassiekerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef borisz het volgende:
GielVorig jaar toen hij een joint opstak
![]()
Wat toch wel een slecht idee bleek, op je lege maag blowenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef borisz het volgende:
GielVorig jaar toen hij een joint opstak
![]()
klopt. die eikel heeft veel meer omzet en weigert er iets van af te staan!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze maandag naar de gast toegegaan, om te vragen of hij de opbrengst van elke tiende verkochte oliebol aan Congo wilde geven. Dat wilde hij niet, dus daarom doen ze zo smerig tegen hem
Aan de andere kant, zal het die gast ook weinig boeien, zolang ie maar veel oliebollen verkoopt
Ik zou niet weten waarom dat verplicht is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef evert het volgende:
[..]
klopt. die eikel heeft veel meer omzet en weigert er iets van af te staan!
'bloempjuh van FOK! groet de Neude!'quote:Op donderdag 22 december 2005 17:31 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
misschien handig als je verteld wat erin stond?
Ik las ''bloempjuh van FOK! 'kan goed Neuke"_O-quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
'bloempjuh van FOK! groet de Neude!'
is ook helemaal niet verplicht. maar als je de godsanse dag met je kar op tv bent en zoveel extra kopers trekt zou je ook wel even een 'gebaar' kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat verplicht is.
heeft de ABN al wat gegeven, hun logo is ook steeds in beeld. En misschien geeft die man wel wat thuis, of heeft ie andere hobby's. Hij pacht het terrein ook van de gemeente, laat de gemeente dat geld geven aan Congo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef evert het volgende:
[..]
is ook helemaal niet verplicht. maar als je de godsanse dag met je kar op tv bent en zoveel extra kopers trekt zou je ook wel even een 'gebaar' kunnen maken.
Schaam jequote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef bemeall het volgende:
Stiekem nog even spammen voor de chat:
irc.lichtsnel.nl
#gielbeelen
Ik denk Wouter, die zie ik iig ook lopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
wie is er dadelijk na Giel aan de beurt voor de nacht?
Dat klinkt als verplicht , en daar heb ik een hekel aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef evert het volgende:
[..]
is ook helemaal niet verplicht. maar als je de godsanse dag met je kar op tv bent en zoveel extra kopers trekt zou je ook wel even een 'gebaar' kunnen maken.
zwartkijkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het bedrag tot nu toe erg mager.
PAul de Leeuw zegt dat ie goededoelenmoe is, dat snap ik ook best. Ik irriteer me aan Giel die als Wolter Kroes uit eigen ebweging 250 euro zegt te doneren dat hij zegt: 300quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef N.icka het volgende:
En nee,,, dat is nooit genoeg zoals Paul De Leeuw schandelijk durft te beweren
gisteren noemde hij wel "fokzine"quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
zag ik nou Giel op zijn laptop op FOK zitten?!
Fokzine. Heet Fok! tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
gisteren noemde hij wel "fokzine"
zou ie 10 euro voor krijgen
nee, hij kent het als fokzine, maar heeft geen zin om fok te zeggen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fokzine. Heet Fok! tegenwoordig zo?![]()
God elke media blijft hangen in die FOKzinequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
gisteren noemde hij wel "fokzine"
zou ie 10 euro voor krijgen
zullen we een deal met hem maken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
God elke media blijft hangen in die FOKzine
Doe maar , bel hem maarquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we een deal met hem maken?
hij houdt het bij FOK en wij doneren
Dat was echt een schitterende opmerking van Gerardquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
"pijpen voor papua"
of hoe je dat land ook tikt
Jij luistert zo te zien ook naar commerciële baggermuziek.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef miss_bleu het volgende:
Damn heb nu Lucie Silvas met what you made of me op repeat staan...
Misschien dat ik zo die nog wel een keer ga aanvragen
Ow niet alleen... maar denk dat je de rest van mijn collectie niet wilt horenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij luistert zo te zien ook naar commerciële baggermuziek.![]()
Papua Nieuw-Guinea om exact te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
"pijpen voor papua"
of hoe je dat land ook tikt
Ah. Ik zie dat je dat dieëtboek van South Beach hebt gereviewd, die heb ik toevallig nog in mijn boekenkast liggen. Alleen jammer dat het niet helpt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ow niet alleen... maar denk dat je de rest van mijn collectie niet wilt horen![]()
Dat is voornamelijke deze zooi: http://frontpage.fok.nl/review/author/18073
Ik zou het te veilen aan kunnen biedenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Ik zie dat je dat dieëtboek van South Beach hebt gereviewd, die heb ik toevallig nog in mijn boekenkast liggen. Alleen jammer dat het niet helpt.![]()
Dat zou te gek zijn, en met jouw handtekening erbij, zou het op zijn minst 100 euro moeten opleveren!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zou het te veilen aan kunnen biedenwant ik hoef niet af te vallen
Hey, maar dat is dan toch weer een euro voor de kindertjes in congo..quote:
We zwaaien wel ff terugquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat proper_fucked. Zorg dat je opvallend gekleed bent of opvallend voor de raam gaat staan. Met een bordje in je hand waar groot FOK.NL opstaat.
Ga het proberen.. Denk dat ik er rond 16.30/17.00 uur ff ben..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat proper_fucked. Zorg dat je opvallend gekleed bent of ga opvallend voor het raam staan.
Met een bordje in je hand waar groot FOK.NL opstaat.
de stream, via de beamerquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:15 schreef qu63 het volgende:
hoe kijken jullie eigenlijk?
Nederland 2?
de stream haperd of werkt soms helemaal niet bij mijquote:
draait de hele ochtend eigenlijk zonder problemen hier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
de stream haperd of werkt soms helemaal niet bij mij
hmzquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
draait de hele ochtend eigenlijk zonder problemen hier.
Hij had beloofd van de week langs te komen en voor het glazen huis citroenbrandewijn te gaan verkopen. Maar is nog niet geweest iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer komt de opa van Giel?
In ieder geval niet wanneer Gerard en Wout draaien. Pas de komende zes uur hoef je hem niet te verwachten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer komt de opa van Giel?
Nog een reden om niet naar Giel te luisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hij had beloofd van de week langs te komen en voor het glazen huis citroenbrandewijn te gaan verkopen. Maar is nog niet geweest idd
Nee en de rest van de ski-hut en schlagerrepertoire ook niet. Laatst vroeg zo'n gozer voor het raam Koos Alberts aan. Daar hadden ze ook niets van in de database staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:30 schreef Fatality het volgende:
Hebbenze geen Günther én geen Eddy Wally? Bij het online aanvragen zie ik hem er niet bijstaan
Daar heb ik drie weken geleden nog een topic over geopend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
zoek de 74 bandsleuke tijd opvulling
pffffquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
zelfs geen soulwaxquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee en de rest van de ski-hut en schlagerrepertoire ook niet. Laatst vroeg zo'n gozer voor het raam Koos Alberts aan. Daar hadden ze ook niets van in de database staan.![]()
Ik wou laatst Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky aanvragen, die hadden ze er ook niet instaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Fatality het volgende:
[..]
zelfs geen soulwaxdat is toch vrij 3fm-ig?
waar staat die lijst danquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Fatality het volgende:
[..]
zelfs geen soulwaxdat is toch vrij 3fm-ig?
Wel Gerard maar geen Polyphonic Spreequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wou laatst Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky aanvragen, die hadden ze er ook niet instaan.
En The Polyphonic Spree met Light & Day ook niet.
Die zat ik ook al te zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wou laatst Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky aanvragen,
Kende hem nog niet, leuke:)quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Spandau Ballet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:43 schreef Fatality het volgende:
[..]
Kende hem nog niet, leuke:)
Wat stellen die slangenmeisjes op t midden van de foto voor?
tofquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Dat zal best. Google maar eens op Virgin 74 bands.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
tofga ik keertje voor zitten..
is er ook een document oid met de oplossingen?
Eind van de middag..ik had mee kunnen helpen, maar was helaas verhinderdquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hij had beloofd van de week langs te komen en voor het glazen huis citroenbrandewijn te gaan verkopen. Maar is nog niet geweest idd
Met schminken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eind van de middag..ik had mee kunnen helpen,
Met t verkopen voor t goede doelquote:
Hij staat er wel inquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wou laatst Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky aanvragen, die hadden ze er ook niet instaan.
vanmiddag 15 uurquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dus mensen, meld het even als je MR Blue Sky voorbij hoort komen, als dat nog gaat gebeuren voor morgenmiddag.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef Fatality het volgende:
[..]
Hij staat er wel inonder de afkorting ELO
Ok, Electric Light Orchestra met Mr Blue Sky is aangevraagd voor 15 euri
Dat is de favoriete plaat van de Gerard, Wout en Giel, en verdomd terecht ook!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Jamie Lidell - Multiply WEEER.
Zal me niet verbazen wanneer deze plaat op nr. 1 komt van meest aangevraagde platen.
ah, vroeg me al af hoe die gast heette! gelijk maar even binnenhalen dat albumquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Zal me niet verbazen wanneer deze plaat op nr. 1 komt van meest aangevraagde platen.
hij heeft een naam hoog te houden met zijn platencollectie natuurlijkquote:
inderdaad de favo,s van die jongens die daar in dat glazenhuis toeven,Claudia de Bruij heeft gezegd als ze een plaat aanvragen en ze willen de jongens steunen moeten ze deze aanvragenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
heb ik em net gemistquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Urbanus doneert 200 euro en vraagt een bakske met stro aan.
wie!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef Againzender het volgende:
Eén van de moderators was net in de uitzending
-Vaduz- van VBLquote:
vandaar dat ie niet op de foto wil denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
Opa ziet er enigszins fake uit
heeft iets weg van Paul van Vliet, maar het is fakequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
Opa ziet er enigszins fake uit
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, na het plaatje van Chumbawamba had ik Wout aan de lijn.
Wees blij, dat betekend dat ze het druk hebben, en dat er dus veel platen worden aangevraagd. Dus ook veel geld voor Congoquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb het plaatje gisteravond aangevraagd, dus het is vrij vlot gegaan allemaal.
Heb je geen video thuis of een radio op je werk dan?quote:
Ik kan het morgen ook niet zien , wel vannacht de hele nacht horen , en als er iets heel speciaals gebeurt trek ik wel een sprint naar de tvquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef miss_bleu het volgende:
bij de hema? nee alleen satteliet radio met hema meuk geen 3fm
Ik kijk wel ergens andersquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Glazen Huis in Jeugdjournaal
Het Jeugdjournaal zal vanavond live gaan schakelen met DJ's Giel en Gerard in het Glazen Huis. Kijk dus om 18.45 uur naar Nederland 3!
deze?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:42 schreef Asskicker14 het volgende:
*edit* weet ik niet, had net niet mijn radio aanstaan.quote:
Jamie Lidell.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Beanstalk het volgende:
hoe heet het liedje 'van Giel en Gerard' ook alweer? (I'm so tired from beating myself up)
Multiply.quote:
Mwah. Niet eten heeft ook gevolgen voor je concentratie en je manier van doen. Daardoor worden ze wat losser, gaan dingen mis enzo. Dát maakt 't ook leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:14 schreef Dos37 het volgende:
Toch vind ik het geen meerwaarde ofzoiets hebben dat hun niet eten. Van mijn part eten ze wel en zitten ze gewoon in het huis dat zou mij persoonlijk niets uitmaken.
wipneus en pim.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:18 schreef Fatality het volgende:
Ik mis telkens de belangrijke stukken, wie zat er in de camper?
And againquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef Beanstalk het volgende:
hoe heet het liedje 'van Giel en Gerard' ook alweer? (I'm so tired from beating myself up)
Overigens vind ik het een onwijs buttnummer, jammer dat ie zo vaak voorbij komtquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Daar hebben we Jamie Lidell weer. Vind je het raar dat veel platen zo niet aan de beurt komen?![]()
Hulde, weer wat geld voor de kinderen Congoquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb Eagle van ABBA aangevraagd voor mijn man voor 30 euro - zijn toch weer twee kindjes
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Paar eikels die de boel verstieren, moet ik er even naar toe fietsen Roel?
wat is er dan ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Paar eikels die de boel verstieren, moet ik er even naar toe fietsen Roel?
quote:What is segregation
I don´t know what seggeration is
What is bigotry
I don´t know what biggery is
What does... hatred mean
I don´t know what that is..
What is prejudice
Hmm, I think it´s when someone´s sick
(Whistle)
Rise and shine, boys
One, two, three, four
One, two, three, four
(Machine gun fire)
Anybody here, seen my old friend John
Can you tell me where he´s gone
We´re at the Trademark
the motorcade is coming by here
I can see many, many motorcycles coming by now
Police motorcycles
Just heard a call on the radio
For all units along Industrial
To pick up the motorcade
Something´s happened here
we understand there has been a shooting
The presidential car coming up now
We know it´s the presidential car
We can see mrs Kennedy´s pink suit
There´s a Secret Service man
spread eagle over the top of the car.
We understand governor and Mrs Connolly are in the car
With president and mrs Kennedy
We can´t see who has been hit
If anybody´s been hit
But apparently something is wrong here
Something is terribly wrong
I am behind the motorcade now
(And as you probably notice)
They´re going to Parkland Hospital
We interrupt this program to bring you a special bulletin:
Dallas, Texas, the flash, apparently official
President John F Kennedy died
At 1 p.m., central standard time
Anybody here, seen my old friend Martin
He has freed a lot of people
But it seems the good they die young
We´ve got some difficult days ahead
But it doesn´t really matter with me now
Because I´ve been to the mountain top
And I don´t mind. Like anybody
I would like to live...
No-one can be certain who next will suffer
From some senseless act of bloodshed
Anybody here, seen my old friend Bobby
To send you a message
I´ve been here too long already
So my thanks to all of you
And now let´s go on to Chicago
And let´s win there... [cheers]
Senator Kennedy has been..
Senator Kennedy has been shot, is that possible
Oh my God, senator Kennedy has been shot. ....
Hold of a man, who apparently.. just fires a shot.
Get that gun, get that gun, get that gun
Stay away from the gun
His hand is frozen, get a hold of his palm
And break it if you have to
Get it... Get the gun... hold him, hold him,
We don´t want another Oswald...
Like it or not,
we live in times of danger and uncertainty
That is the way he lived
That is what he leaves us.
My brother need not be idealized
Or enlarged in death beyond what he was in life
Be remembered simply as a good and decent man
Who saw wrong and tried to right it
Saw suffering and tried to heal it
Saw war and tried to stop it
Those of us who loved him
And who take him to his rest today
Pray that what he was, to us
What he wished for others
Will some day come to pass for all the world
As he said many times, in many parts of this nation
those he touched, and who sought to touch him
´Some men see things as they are, and say Why
I dream things that never were, and say Why Not´...
What the world needs now
Is love sweet love
No not just for some
But for eve-ry..one...
What is segregation
I don´t know what seggeration is
What is bigotry
I don´t know what biggery is
What does hatred mean
I don´t know what that is..
What is prejudice
Hmm, I think it´s when someone´s sick
Was dat Billie Joe van GD die na REM zei; Hi, I'm ... of Green Day. Keep listening to 3FM, or I will kill you.quote:
kutnummer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Lange Frans & Baas B - Je moet mee naar Diemen-Zuid.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kutnummer.
Kut'artiesten' ook overigens.
quote:Laatste loodjes Congo-actie vallen zwaar
UTRECHT - De 3FM-dj's Giel Beelen, Gerard Ekdom en Wouter van der Goes merken dat het spreekwoord 'de laatste loodjes wegen het zwaarst' wel degelijk waar is. Zaterdagmiddag eindigt hun actie Red een kind in Congo, vrijdagavond zaten ze er inmiddels flink doorheen. De drie dj's verblijven sinds maandagochtend in het Glazen Huis in Utrecht, zonder eten.
De deuren van het huis sloten maandagochtend om 09.00 uur. Sinds die dag eten ze niet meer en zijn ze onafgebroken op de radio. Zaterdagmiddag om 16.00 uur mogen ze het huis verlaten.
„Als je zo lang niet eet, word je duizelig, krijg je hoofdpijn en kan je je niet meer concentreren”, zet Julie Verhaal van het Rode Kruis. Op 3FM is het geld dat wordt opgehaald voor het Rode Kruis, bestemd voor Congo. Een tussenstand is vrijdagavond niet gemeld, donderdag stond de teller op 414.552 euro. Vorig jaar voerden 3FM en het Rode Kruis een gezamenlijke actie voor Darfur. Ruim 9 ton werd destijds opgehaald.
Luisteraars kunnen via de telefoon en sms plaatjes aanvragen. Mama van de band Genesis leverde tot nu toe het meeste geld op, namelijk 15.000 euro. U2 met One en Love you more van Racoon worden het meeste aangevraagd. In totaal waren vrijdagavond al bijna 30.000 sms-berichten gestuurd en 17.000 platen aangevraagd. Dat zijn er al 2000 meer dan tijdens de gehele actie vorig jaar.
„Ik merk dat mensen echt heel betrokken zijn bij de actie”, zegt Verhaar. Ze was aan het begin van de actie bang dat het animo minder was omdat het voor het tweede jaar is. „Ik merk wel dat de waarde van de giften lager is, maar de reacties zijn nog steeds hartverwarmend.”
Behalve met plaatjes, halen de dj's ook geld op met het veilen van diensten en artikelen. Donderdag werd een stel door Imca Marina getrouwd in het huis en zaterdagmiddag gaat Freek de Jonge de meubels uit het Glazen Huis veilen.
Die was er niet; om de spanning voor de eindstand van morgen op te voerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Wat was de tussenstand van vandaag?
Eindstand?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef JeroenV het volgende:
Oke, wat schatten jullie?
Ik denk 850.000
Dan moeten ze in twee dagen het verdubbelen. Ik denk niet dat ze het redden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindstand?
Ik gok ruim boven de miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |