gelukkig eens een andere dan al het grijsgedraaide werk van ze !quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig eens een andere dan al het grijsgedraaide werk van ze !
dat is het leuke natuurlijk: er wordt zoveel aangevraagd dat de dj's zelf kunnen selecteren wat ze draaien. De overbekende nummers worden volgende week wel tijdens de request top zoveel gedraaidquote:Op donderdag 22 december 2005 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een zeer prettige afwisseling.
het regentquote:
zat ook net aan hem te denken.... Gerards voorganger bij Arbeidsvitaminen...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
New Radicals
doet toch altijd weer denken aan Wim Rigter. was een van z'n favoriete nummers
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef Duder het volgende:
Zag ik nou net een sms met iets van fokforum erin?
We zijn al dagen aan het sturenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Fatality het volgende:
Stuur TV en je nickname + steunt namens FokForum 3FM naar 3333
Noteren welke user het meest op TV te zien is! [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
zat ook net aan hem te denken.... Gerards voorganger bij Arbeidsvitaminen...
En dik terrecht ookquote:
ik heb ze dat nog niet horen doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, als je 6 dagen niet mag eten, in een glazen huis zit, en uitzicht hebt op een gebakkraamquote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom de dj's steeds die gebakkraam zitten af te kraken wat heeft die kerel misdaan?
Volgens mij zijn ze maandag naar de gast toegegaan, om te vragen of hij de opbrengst van elke tiende verkochte oliebol aan Congo wilde geven. Dat wilde hij niet, dus daarom doen ze zo smerig tegen hemquote:Op donderdag 22 december 2005 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ze dat nog niet horen doen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, als je 6 dagen niet mag eten, in een glazen huis zit, en uitzicht hebt op een gebakkraam
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hm. Giel is aan de beurt. De radio kan dus weer uit aan.
Dikke klassiekerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef borisz het volgende:
GielVorig jaar toen hij een joint opstak
![]()
Wat toch wel een slecht idee bleek, op je lege maag blowenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef borisz het volgende:
GielVorig jaar toen hij een joint opstak
![]()
klopt. die eikel heeft veel meer omzet en weigert er iets van af te staan!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze maandag naar de gast toegegaan, om te vragen of hij de opbrengst van elke tiende verkochte oliebol aan Congo wilde geven. Dat wilde hij niet, dus daarom doen ze zo smerig tegen hem
Aan de andere kant, zal het die gast ook weinig boeien, zolang ie maar veel oliebollen verkoopt
Ik zou niet weten waarom dat verplicht is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef evert het volgende:
[..]
klopt. die eikel heeft veel meer omzet en weigert er iets van af te staan!
'bloempjuh van FOK! groet de Neude!'quote:Op donderdag 22 december 2005 17:31 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
misschien handig als je verteld wat erin stond?
Ik las ''bloempjuh van FOK! 'kan goed Neuke"_O-quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
'bloempjuh van FOK! groet de Neude!'
is ook helemaal niet verplicht. maar als je de godsanse dag met je kar op tv bent en zoveel extra kopers trekt zou je ook wel even een 'gebaar' kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat verplicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |