heeft de ABN al wat gegeven, hun logo is ook steeds in beeld. En misschien geeft die man wel wat thuis, of heeft ie andere hobby's. Hij pacht het terrein ook van de gemeente, laat de gemeente dat geld geven aan Congo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef evert het volgende:
[..]
is ook helemaal niet verplicht. maar als je de godsanse dag met je kar op tv bent en zoveel extra kopers trekt zou je ook wel even een 'gebaar' kunnen maken.
Schaam jequote:Op donderdag 22 december 2005 16:44 schreef bemeall het volgende:
Stiekem nog even spammen voor de chat:
irc.lichtsnel.nl
#gielbeelen
Ik denk Wouter, die zie ik iig ook lopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
wie is er dadelijk na Giel aan de beurt voor de nacht?
Dat klinkt als verplicht , en daar heb ik een hekel aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef evert het volgende:
[..]
is ook helemaal niet verplicht. maar als je de godsanse dag met je kar op tv bent en zoveel extra kopers trekt zou je ook wel even een 'gebaar' kunnen maken.
zwartkijkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het bedrag tot nu toe erg mager.
PAul de Leeuw zegt dat ie goededoelenmoe is, dat snap ik ook best. Ik irriteer me aan Giel die als Wolter Kroes uit eigen ebweging 250 euro zegt te doneren dat hij zegt: 300quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:15 schreef N.icka het volgende:
En nee,,, dat is nooit genoeg zoals Paul De Leeuw schandelijk durft te beweren
gisteren noemde hij wel "fokzine"quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
zag ik nou Giel op zijn laptop op FOK zitten?!
Fokzine. Heet Fok! tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
gisteren noemde hij wel "fokzine"
zou ie 10 euro voor krijgen
nee, hij kent het als fokzine, maar heeft geen zin om fok te zeggen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fokzine. Heet Fok! tegenwoordig zo?![]()
God elke media blijft hangen in die FOKzinequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
gisteren noemde hij wel "fokzine"
zou ie 10 euro voor krijgen
zullen we een deal met hem maken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
God elke media blijft hangen in die FOKzine
Doe maar , bel hem maarquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we een deal met hem maken?
hij houdt het bij FOK en wij doneren
Dat was echt een schitterende opmerking van Gerardquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
"pijpen voor papua"
of hoe je dat land ook tikt
Jij luistert zo te zien ook naar commerciėle baggermuziek.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:57 schreef miss_bleu het volgende:
Damn heb nu Lucie Silvas met what you made of me op repeat staan...
Misschien dat ik zo die nog wel een keer ga aanvragen
Ow niet alleen... maar denk dat je de rest van mijn collectie niet wilt horenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij luistert zo te zien ook naar commerciėle baggermuziek.![]()
Papua Nieuw-Guinea om exact te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
"pijpen voor papua"
of hoe je dat land ook tikt
Ah. Ik zie dat je dat dieėtboek van South Beach hebt gereviewd, die heb ik toevallig nog in mijn boekenkast liggen. Alleen jammer dat het niet helpt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ow niet alleen... maar denk dat je de rest van mijn collectie niet wilt horen![]()
Dat is voornamelijke deze zooi: http://frontpage.fok.nl/review/author/18073
Ik zou het te veilen aan kunnen biedenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Ik zie dat je dat dieėtboek van South Beach hebt gereviewd, die heb ik toevallig nog in mijn boekenkast liggen. Alleen jammer dat het niet helpt.![]()
Dat zou te gek zijn, en met jouw handtekening erbij, zou het op zijn minst 100 euro moeten opleveren!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zou het te veilen aan kunnen biedenwant ik hoef niet af te vallen
Hey, maar dat is dan toch weer een euro voor de kindertjes in congo..quote:
We zwaaien wel ff terugquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat proper_fucked. Zorg dat je opvallend gekleed bent of opvallend voor de raam gaat staan. Met een bordje in je hand waar groot FOK.NL opstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |